;
coinex

بهترین گوشی های هوشمند برای بازی پابجی ؛ با کدام گوشی پابجی بزنیم؟

بازی پابجی توانسته علاقمندان زیادی پیدا کند و با گوشی همراه هم قابل اجرا است. در این مطلب به معرفی بهترین گوشی های هوشمند برای بازی پابجی پرداخته‌ایم.

پابجی موبایل یک بازی گرافیک سنگین است و برای اجرا شدن به طور راحت به گوشی قدرتمندی نیاز دارد. اگر می‌خواهید این بازی را به بهترین نحو ممکن اجرا کنید، به گوشی هوشمندی نیاز دارید که نسبت به سایر گوشی ها واقعاً برجسته‌تر و قدرتمندتر باشد؛ از این لحاظ می‌توان ادعا کرد که با وان پلاس ۸ پرو بهترین مورد برای شما محسوب می‌شود زیرا این گوشی قدرتمند نه تنها سخت افزارهای پیشرفته و یک نمایشگر ۱۲۰ هرتزی آمولد را در اختیار شما می‌گذارد، بلکه بهترین نرم افزار اندروید را نیز روی خود دارد. در ادامه با بهترین گوشی های هوشمند برای بازی پابجی آشنا می‌شوید. با تکراتو همراه باشید.

بهترین گوشی های هوشمند برای بازی پابجی در یک نگاه

  • بهترین گوشی به طور کلی: وان پلاس ۸ پرو
  • بهترین گوشی برای هر نوع استفاده‌ای: ایسوس راگ فون ۲
  • بهترین گوشی با ارزانترین قیمت: نوبیا رد مجیک ۵ جی
  • بهترین گوشی از نظر نمایشگر: سامسونگ گلکسی ۲۰s پلاس
  • بهترین گوشی برای گیمرهای بین المللی: هواوی ۳۰p پرو
  • بهترین گوشی آی او اس: آیفون ۱۱ پرو مکس

بهترین گوشی به طور کلی: وان پلاس ۸ پرو

بهترین گوشی به طور کلی: وان پلاس ۸ پرو
بهترین گوشی های هوشمند برای بازی پابجی

پابجی موبایل به گونه‌ای ساخته شده است که هم روی گوشی‌ های جدید و هم روی گوشی ‌های قدیمی به راحتی اجرا شود، با این حال برای اجرا کردن آن با بالاترین تنظیمات گرافیکیش به گوشی هوشمندی با سخت افزارهای قدرتمند نیاز دارید. وان پلاس ۸ پرو با رم ۸ گیگابایتی و پردازشگر کوالکام اسنپدراگون ۸۶۵ خود این سخت افزارها را در اختیار شما قرار می‌دهد و قدرت پردازشی و حافظه کافی را برای ارائه بهترین کارایی این بازی در خود دارد.

پوسته نرم افزاری اکسیژن او اس نصب شده روی این گوشی هوشمند همچنان یک نرم افزار ساده و سریع با ماهیت تنظیم پذیر است و از یک حالت گیمینگ به نام Fnatic هم بهره می‌برد. این حالت به واسطه ارائه ابزارهای کنترلی منحصر به فردش مانع حواس پرتی شما در هنگام اجرای بازی می‌شود؛ علاوه بر این به کمک این ابزار می‌توانید اعلان‌های گوشی را به هشدارها و تماس‌های ورودی محدود کنید یا اعلان‌هایی خاص را برای نمایش دادن پیام‌ها در هنگام اجرای بازی تنظیم نمایید.

وان پلاس ۸ پرو به یک نمایشگر ۱۲۰ هرتزی آمولد QHD پلاس هم مجهز است و بازی کردن با گوشی موبایل را برای شما لذت بخش می‌کند. وجود این نمایشگر باعث شده است که انجام هر کاری با وان پلاس ۸ پرو، از اجرای پابجی گرفته تا جستجو در اینستاگرام، برای شما بسیار راحت و لذت بخش شود. این گوشی پرچمدار به واسطه اسپیکر ثانویه‌اش که در بالای نمایشگر نصب شده است، محتویات رسانه‌ای را با صدای استریو پخش می‌کند. قابلیت شارژ ۳۰ واتی سیمی و وایرلس، شاخص مقاومتی IP68 در برابر نفوذ آب و ذرات گرد و غبار و ارزش اقتصادی بالا از ویژگی‌هایی هستند که وان پلاس ۸ پرو را به یکی از بهترین گوشی های هوشمند برای بازی پابجی تبدیل کرده‌اند.

نقاط قوت

  • شارژ سیمی و بی سیم ۳۰ واتی
  • نمایشگر ۱۲۰ هرتزی
  • سخت افزارهای قدرتمند
  • شاخص مقاومتی IP68
  • حالت گیمینگ کاربردی Fnatic

نقاط ضعف

  • نداشتن جک ۳.۵ میلیمتری هدفون
  • نداشتن پورت کارت حافظه

قیمت: ۹۹۹ دلار

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی برای هر نوع استفاده‌ای: ایسوس راگ فون ۲

بهترین گوشی برای هر نوع استفاده‌ای: ایسوس راگ فون ۲
بهترین گوشی برای بازی پابجی

ایسوس راگ فون اولین گوشی گیمینگی نبود که وارد بازار شد، با این حال ویژگی‌های منحصر به فردی را ارائه کرد که باعث شد در مقایسه با سایر گوشی های گیمینگ برجسته‌تر جلوه کند. سازنده مشهور تایوانی برای اینکه بتواند با جانشین این گوشی هوشمندش هم حرفی برای گفتن داشته باشد، آن را با پردازشگر اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس، رم ۱۲ گیگابایتی و حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایت ارائه کرد، به همین دلیل می‌توان گفت که ایسوس راگ فون ۲ هم قدرت و حافظه بسیار زیادی را برای ارائه کردن یک کارایی منحصر به فرد در اجرای بازی پابجی موبایل در خود دارد.

این گوشی هوشمند به یک باتری ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی مجهز است، از این رو شما می‌توانید برای مدت زمان بیشتری در مقایسه با سایر گوشی های هوشمند بازی‌های مورد علاقه خود را با آن اجرا کنید. یک نمایشگر ۶.۶ اینچی آمولد با نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز، جک ۳.۵ میلیمتری هدفون و قابلیتی به نام AirTriggers از دیگر ویژگی‌هایی هستند که این محصول را به یکی از بهترین گوشی های هوشمند برای بازی پابجی تبدیل کرده‌اند. قابلیت ایرتریگرز دکمه‌های خازنی قابل تنظیم جانبی گوشی را در اختیار گیمرها می‌گذارد و شما می‌توانید آن‌ها را برای استفاده در نمایشگر گوشی تنظیم کنید. ایسوس میزان تاخیر این گوشی هوشمندش را نیز تا جای ممکن کمک کرده است، به همین دلیل قابلیت ایرتریگرز می‌تواند با سرعت بالاتری در مواقع حساس به نیازها و فرامین شما پاسخ دهد. در مجموع می‌توان گفت که راگ فون ۲ یک گوشی گیمینگ با آینده تضمین شده است.

نقاط قوت

  • نمایشگر ۶.۶ اینچی ۱۲۰ هرتزی آمولد
  • رم ۱۲ گیگابایتی
  • باتری ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی
  • سیستم خنک کاری منحصر به فرد
  • ابزارهای کنترلی ارتقاء یافته ایرتریگرز
  • قابلیت Game Genie برای کاهش حواس پرتی در هنگام بازی

نقاط ضعف

  • نداشتن مقاومت در مقابل نفوذ آب
  • نداشتن قابلیت شارژ وایرلس

قیمت: ۷۶۸ دلار

بهترین گوشی با ارزانترین قیمت: نوبیا رد مجیک ۵ جی

بهترین گوشی با ارزانترین قیمت: نوبیا رد مجیک ۵ جی
بهترین گوشی های هوشمند برای بازی پابجی

نوبیا نام چندان آشنایی نیست، با این حال رد مجیک ۵ جی یکی از بهترین گوشی های گیمینگ موجود در بازار است که شما می‌توانید آن را با قیمتی ارزان‌تر از ۶۰۰ دلار خریداری کنید زیرا جدیدترین سخت افزارها را از جمله یک نمایشگر ۶.۶۵ اینچی ۱۴۴ هرتزی آمولد با وسعت رنگ ۱۰۰ درصدی DCI – P3 در خود دارد.

نمایشگر رد مجیک ۵ جی آن را از سایر گوشی های موجود در این لیست متمایز می‌کند و البته بد نیست بدانید که پردازشگر کوالکام اسنپدراگون ۸۶۵ این محصول هم قابلیت اتصال ۵ جی این را نیز در اختیارتان می‌گذارد. یک حالت اختصاصی برای افزایش کارایی گیمینگ، رم ۸ گیگابایتی و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی در مدل پایه از ویژگی‌های هستند که این محصول را به یکی از بهترین گوشی برای بازی پابجی تبدیل کرده‌اند.

این اسمارت فون قدرتمند به یک طراحی تهاجمی نیز مجهز شده که مخصوص گیمرها ارائه شده است. از دیگر ویژگی‌های رد مجیک ۵ جی می‌توان به یک دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی و باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی با قابلیت شارژ سریع ۵۵ واتی اشاره کرد.

نقاط قوت

  • نمایشگر منحصر به فرد با نرخ تازه سازی دیوانه کننده ۱۴۴ هرتزی
  • اتصال ۵ جی
  • سیستم خنک کاری مایع
  • دکمه‌های جانبی
  • فناوری شارژ سریع ۵۵ واتی

نقاط ضعف

  • مشکلات نرم افزاری سیستم عامل

قیمت: ۵۵۴.۹۹ دلار

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی از نظر نمایشگر: سامسونگ گلکسی ۲۰ s پلاس

بهترین گوشی از نظر نمایشگر: سامسونگ گلکسی ۲۰ s پلاس
بهترین گوشی های هوشمند برای بازی پابجی

ویژگی‌های زیادی در گلکسی اس ۲۰ پلاس وجود دارد که این محصول را به توصیه‌ای آسان به عنوان یکی از بهترین گوشی های هوشمند برای بازی پابجی تبدیل می‌کنند، با این حال ما می‌خواهیم روی نمایشگر این محصول مانور دهیم. سامسونگ در ساخت این محصولش هم از یک صفحه نمایش زیبای آمولد با اندازه ۶.۷ اینچ استفاده کرده است تا بتواند بهترین میزان روشنایی و وضوح رنگ را ارائه کند. البته باید به این نکته اشاره کرد که این نمایشگر نرخ تازه سازه بسیار خوب ۱۲۰ هرتزی را هم در اختیارتان می‌گذارد.

گلکسی اس ۲۰ پلاس به یک پردازشگر کوالکام اسنپدراگون ۸۶۵، رم ۱۲ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی مجهز است و قدرتش را از طریق یک باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی تامین می‌کند. این گوشی هوشمند به نرم افزار گیم بوستر سامسونگ نیز مجهز شده است، از این رو می‌تواند در بازی‌های مختلف کارایی بسیار خوبی را در اختیارتان بگذارد.

سامسونگ چندین سال است که گوشی هایش را با بهینه سازی‌هایی در زمینه گیمینگ ارائه می‌کند تا از این طریق بتواند میزان حواس پرتی‌های ممکن را در هنگام اجرای بازی کاهش دهد و علاوه بر این کلیدهای ناوبری گوشی را از این طریق غیرفعال سازد تا به طور تصادفی با لمس آن‌ها از محیط بازی خارج نشوید. این ابزارها علاوه بر این یک دسترسی سریع را برای ضبط محتویات در حال پخش روی نمایشگر در اختیارتان می‌گذارد. سازنده مشهور کره‌ای این گوشی هوشمندش را بدون جک هدفون عرضه کرده است، با این حال این فقدان نباید یک نقطه ضعف برای این گوشی محسوب شود زیرا حذف این سخت افزار در صنعت گوشی سازی به یک ترند تبدیل شده است.

نقاط قوت

  • نمایشگر ۶.۷ اینچی آمولد پویا با نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتزی
  • نرم افزار کاربردی گیم بوستر
  • حذف حواس پرتی‌ها به کمک قابلیت Game Genie

نقاط ضعف

  • نداشتن جک هدفون
  • قیمت گرانتر در مقایسه با سایر محصولات اندروید این لیست

قیمت: ۹۵۰ دلار

بهترین گوشی برای گیمرهای بین المللی: هواوی پی ۳۰ پرو

بهترین گوشی برای گیمرهای بین المللی: هواوی پی ۳۰ پرو
بهترین گوشی های هوشمند برای بازی پابجی

شرکت هواوی گوشی پی ۳۰ پرو خود را در اوایل سال ۲۰۱۹ وارد بازار کرد، با این حال این محصول هنوز هم یکی از بهترین گوشی های سال ۲۰۲۰ محسوب می‌شود. این اسمارت فون پرچمدار نه تنها ظاهر بسیار زیبایی دارد، بلکه سخت افزارهای بسیار قدرتمندی را نیز در اختیار گیمرها می‌گذارد. پردازشگر کایرین ۹۸۰ به کار رفته در این گوشی هوشمند شاید سرعت تراشه کوالکام اسنپدراگون ۸۵۵ را نداشته باشد، اما باز هم به کمک رم ۸ گیگابایتی موجود در این اسمارت فون قدرت بالایی را ارائه می‌کند و همه فرامین شما را به راحتی انجام می‌دهد.

هواوی پی ۳۰ پرو به عنوان یکی از بهترین گوشی برای بازی پابجی به یک نمایشگر منحنی شکل اولد ۶.۵ اینچی روشن و تقریبا بدون حاشیه هم مجهز است و مجموعه‌ای از دوربین‌های قدرتمند را نیز در اختیارتان می‌گذارد تا در هنگامی که بازی نمی‌کنید هم بتوانید با گرفتن عکس‌های زیبا خودتان را سرگرم کنید. بیشتر افراد نسبت به محدودیت‌های موجود در زمینه خرید این محصول در ایالات متحده آگاه هستند، با این حال اگر یک گیمر بین المللی هستید و به دنبال یک گوشه منحصر به فرد می‌گردید که برای اجرای بازی پابجی بتواند کارایی خوبی را در اختیارتان بگذارد، پی ۳۰ پرو گزینه خوبی برای شما محسوب می‌شود.

نقاط قوت

  • نمایشگر تقریبا بدون حاشیه ۶.۵ اینچی
  • راندمان بسیار بالای باتری
  • فناوری شارژ سریع
  • کارایی منحصر به فرد در زمینه گیمینگ
  • مجهز به دوربین‌های بسیار قدرتمند

نقاط ضعف

  • دارای تنها یک اسپیکر
  • محدودیت عرضه در ایالات متحده
  • نرخ تازه سازی ۶۰ هرتزی

قیمت: ۶۳۰ دلار

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی آی او اس: آیفون ۱۱ پرو مکس

بهترین گوشی آی او اس: آیفون ۱۱ پرو مکس
بهترین گوشی های هوشمند برای بازی پابجی

همه افرادی که پابجی موبایل را بازی می‌کنند، کاربران گوشی های اندروید نیست. در واقع میلیون‌ها کاربر گوشی آیفون هم هستند که پابجی موبایل را با آیفون خود اجرا می‌کنند، به همین دلیل این بازی به یکی از محبوبترین بازی های رایگان برای سیستم عامل‌های اندروید و ios تبدیل شده است.

آیفون ۱۱ پرو مکس نه تنها بهترین گوشی گیمینگ اپل است، بلکه جز بهترین گوشی های هوشمند برای بازی پابجی نیز محسوب می‌شود زیرا باتری قدرتمند آن می‌تواند به مدت یک روز کامل شارژ نگه دارد و نمایشگر ۶.۵ اینچی سوپر رتینا XDR اولد آن هم وضوح بسیار بالایی دارد. این دو ویژگی برای یک گیمر اهمیت بسیار بالایی دارند، زیرا یک نمایشگر بزرگ و روشن به او کمک می‌کند که دشمنان خود را راحتتر ببیند و یک باتری قدرتمند هم باعث می‌شود که گوشی در هنگام اجرای بازی سریع شارژ تمام نکند.

آیفون ۱۱ پرو مکس به یک پردازشگر A13 و رم ۴ گیگابایتی مجهز است، از این رو می‌تواند علاوه بر پابجی موبایل سایر نرم افزارهای سنگین را به راحتی اجرا کند. این گوشی قدرتمند جک هدفون ندارد، اما این فقدان یک مشکل برای آن محسوب نمی‌شود زیرا می‌توانید آن را با رابطه لایتنینگ به پورت ۳.۵ میلیمتری خریداری کنید. اگر یک گیمر آی او اس هستید به شما توصیه می‌کنیم که جدیدترین نسخه‌های بتای ios را روی آیفون یا تبلت خود نصب نکنید، زیرا این نسخه‌های نرم افزاری گاهی اوقات در اجرای بازی‌هایی مانند پابجی موبایل با مشکل مواجه می‌شوند.

نقاط قوت

  • کاربرد بسیار راحت پلتفرم ios
  • نمایشگر بزرگ، پویا و روشن ۶.۵ اینچی
  • دارای باتری بزرگتر نسبت به سایر آیفون‌ها

نقاط ضعف

  • نداشتن جک هدفون
  • رم ۴ گیگابایتی
  • نرخ تازه سازی محدود

قیمت: ۱۰۹۹ دلار

محبوبیت بسیار بالای بازی‌ پابجی‌ موبایل نیاز به طراحی یک گوشی همراه با درنظر گرفتن گیمرها را ثابت کرده است. اگر به دنبال بهترین گوشی برای بازی پابجی هستید، اسمارت فون مورد نظر شما باید نمایشگر بسیار خوب، باتری بسیار قدرتمند و رمی با ظرفیت کافی را داشته باشد تا بتواند این بازی را به راحتی اجرا کند. این سه پارامتر را می‌توانید در همه گوشی های موجود در این لیست به راحتی پیدا کنید، با این حال آنچه که وان پلاس ۸ پرو را نسبت به سایر گوشی های موجود در این مقاله متمایز می‌کند ترکیب ویژگی‌ها و تجربه نرم افزاری منحصر به فرد این محصول است. گوشی های موجود در این لیست کارایی بسیار بالا و سخت افزارهای بسیار قدرتمندی دارند، اما زمانی که صحبت از نرم ‌افزار به میان می‌آید نرم افزار هیچ یک از این گوشی‌ها نمی‌تواند با اکسیژن او اس وان پلاس ۸ پرو رقابت کند.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: androidcentral

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر