;
coinex

رکورد کامنت اینستاگرام استراماچونی ؛ هواداران استقلال: «استراماچونی را برگردانید!»

رکورد کامنت اینستاگرام استراماچونی در حال رقم خورده که پیج مربی سابق استقلال در اینستاگرام تنها یک پست دارد. خواسته هواداران تیم پایتخت چیست؟‌ با ادامه این خبر با تکراتو همراه باشید.

هواداران تیم فوتبال استقلال تهران امروز به صفحه آندره آ استراماچونی هجوم برده‌اند و تا کنون بیش از 6 میلیون کامنت برای تنها پست این پیج گذاشته است. این هوادارن مترصد این هستند تا هشتگ «استراماچونی را برگردانید» را ترند اینستاگرام کنند.

پس از آنکه تیم آبی پایتخت در بازی فینال جام حدفی به تراکتورسازی تبریز باخت، فرهاد مجیدی، مرد محبوب‌ آبی‌ها از این تیم جدا شد و حالا هواداران تیم فوتبال استقلال تهران خواهان حضور آندره آ استراماچونی در این تیم هستند. با بررسی بیشتر این خبر همراه باشید.

رکورد کامنت اینستاگرام استراماچونی

هواداران استقلال: «استراماچونی را برگردانید!»

مقامات باشگاه استقلال در تلاشند تا زمینه بازگشت مربی سابق این تیم، آندره آ استراماچونی را به ایران فراهم آورند. هواداران آبی‌های پایتخت علاقه خود را به بازگشت دوباره مرد ایتالیایی به تیم‌شان اعلام کرده‌اند. آنها با هجومی نه چندان بی‌سابقه در فضای وب فارسی، به صفحه مربی سابق رفتند و تا این لحظه بیش از 6 میلیون کامنت گذاشته است.

این هواداران خواهان حضور دوباره مربی ایتالیایی روی نیمکت تیم محبوب‌شان هستند. وبسایت فوتبالی در همین زمینه می‌نویسد: «این روزها اخباری که در حوزه استقلال و استراماچونی منتشر می شود را کسی تایید نمی کند. تایید این اخبار در میان اختلافهای باشگاه استقلال با وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ کار تایید اخبار را سخت تر می کند.»

بیشتر بخوانید:

خبرها حاکی از آن است که باشگاه استقلال با این سرمربی قرارداد امضا کرده و او اکنون به قطر سفر کرده است و به زودی وارد ایران می‌شود.

رکورد کامنت اینستاگرام استراماچونی
6 میلیون کامنت اینستاگرام استراماچونی

فوتبالی دات نت در همین زمینه می‌نویسد: «خبر دعوت نامه رسمی استقلال به استراماچونی برای حضورش در قطر تایید شده و مدیران باشگاه استقلال دعوت‌نامه ای را برای آندره‌آ استراماچونی ارسال کرده اند و از او خواسته اند تا در قطر و کنار تیم حضور داشته باشد و بازی استقلال را از نزدیک ببیند.»

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص رکورد کامنت اینستاگرام استراماچونی چیست؟‌ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    ما تا حال حاظر به بیش از 8 میلیون رسوندیم کامنت های اینستاگرام آقای استراماچونی رو و قصد داریم این عدد رو به بیش از 10 ملیون یا حتی بیشتر برسونیم 🙂 💙

    پاسخ