;
coinex

معرفی دوچرخه جدید لامبورگینی ؛‌ یک دوچرخه 18 هزار دلاری!

لامبورگینی در جدیدترین اقدام خود و با همکاری یک شرکت دوچرخه سازی‌، محصول جدیدی را روانه بازار کرده اند. در معرفی دوچرخه جدید لامبورگینی با ما باشید.

سازندگان ایتالیایی لامبورگینی به مناسبت پنجاهمین سالگرد این کمپانی تعداد محدودی دوچرخه ی جاده ای لامبورگینی را عرضه کرده است. این دوچرخه دارای رنگ منحصر به فردی بوده و توسط شرکت سرولو سایکلز Cervelo Cycles و با نام R5  ساخته شده است.

این نسخه محدود با نام Cervelo R5 اتوموبیلی لامبورگینی ادیشن (Automobili Lamborghini Edition) برای خریداران متمول عرضه می‌شود.

معرفی دوچرخه جدید لامبورگینی

این دوچرخه شهری تنها به تعداد ۶۳ دستگاه که نشان‌دهنده تأسیس این کمپانی در سال ۱۹۶۳ است تولید خواهد شد و پوشش بدنه آن نیز ادای احترامی به لامبورگینی آونتادور SVJ است که توانسته رکورددار خودروهای تولیدی پیست نوربرگ رینگ با زمان ۶ دقیقه و ۴۴.۹۷ ثانیه باشد.

معرفی دوچرخه جدید لامبورگینی
قیمت دوچرخه لامبورگینی

مسئولان خودروساز ایتالیایی در این زمینه گفتند:

به همان روشی که لامبورگینی اونتادور SVJ معیار عملکرد را در بخش وسایل نقلیه جاده‌ای افزایش داد، دوچرخه Cervelo R5 Automobili Lamborghini Edition هم برای مقابله با شیب‌دارترین مسیرهای سربالایی و سرازیری کوه‌های دولومیت در رشته‌های کوه‌های آلپ ایتالیا طراحی شده است. ماهیت آن از اونتادور سوپرولوچه جوتا الهام گرفته می‌شود: از هر نظر سریع، اما با رفتار و هندلینگ آسان، متمایز شده است.

بیشتر بخوانید:

این دوچرخه جدید هم‌اکنون با قیمت رسمی ۱۸ هزار دلاری در دسترس بوده قیمتی که گران‌تر از بهای خودروهایی همچون تویوتا یاریس هاچبک یا مزدا MX-5 میاتا است. البته هرکسی که بتواند یک سوپرکار با قیمت بالای ۲۰۰ هزار دلار را خریداری کند قطعاً توانایی مالکیت چنین دوچرخه خاصی را نیز خواهد داشت.

طبق گفته لامبورگینی، دوچرخه Cervelo R5 فقط با قطعات ساخت ایتالیا قابل دسترسی است. برخی از ویژگی‌های این مدل شامل رینگ‌های Campagnolo Bora One با لاستیک‌های Vittoria Corsa Pro، قطعات مکانیکی Campagnolo Super Record EPS، قاب و تنه Deda Elementi و زین Fizik Aliante می‌شود.

دوچرخه جدید لامبورگینی هم‌اکنون برای فروش دردسترس است و می‌توان آن را از فروشندگان و نمایندگی‌های رسمی Cervelo خریداری کرد. قیمت رسمی خرده‌فروشی این دوچرخه سفارشی ۱۸،۰۰۰ دلار است، که با آن می‌توان می‌تواند خودروی کاملا جدیدی مانند تویوتا یاریس هاچ‌بک خرید. حتی می‌توان با افزودن چند صد دلار دیگر خودروهای دیگری برای خرید پیدا کرد یا با کمتر از ۹،۰۰۰ دلار دیگر، می‌توان مزدا MX-5 میاتا خرید. اما این دوچرخه احتمالاً برای کسی مناسب است که توانایی خرید بیش از ۲۰۰ هزار دلار را برای یک ابرخودرو دارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره دوچرخه جدید لامبورگینی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر