;
coinex

رونمایی از مدرسه فیلیمو ؛ از پلتفرم آموزشی صبا ایده چه میدانیم!

رونمایی از مدرسه فیلیمو همزمان با ایام آغاز سال تحصیلی صورت گرفت. با ما باشید تا آخرین محصول تیم صبا ایده را که یک محیط آموزش آنلاین است بررسی کنیم.

فیلیمو، سرویس آنلاین تماشای فیلم و سریال، در اقدامی جدید تصمیم گرفته است فعالیت خود را به‌عنوان پلتفرم VOD آموزشی آغاز کند. روابط‌عمومی فیلیمو گزارش می‌دهد که محصول جدید «صباایده» با نام مدرسه‌ی فیلیمو از پاییز و با شروع سال تحصیلی آغاز به کار می‌کند. در مدرسه‌ی فیلیمو، پایه‌های تحصیلی اول تا نُهم منطبق با سرفصل‌های کتب درسی تدریس خواهد شد.

در این پلتفرم، رویکرد آموزشی تحول‌ و کیفی‌سازی آموزش خواهد بود. دروس مقاطع دبستان ۱ و ۲ و متوسطه ۱ به‌صورت کاملا «پوشا» در قالب ویدئوهای جذاب و مشتمل بر نمایش، آزمایش، بازی و انواع ویدئوگرافی‌ها ارائه می‌‏‌شود و هیچ‌کدام از مباحث کتاب‌‏های درسی از قلم نخواهد افتاد. فیلیمو می‌گوید این مدرسه مبتنی‌بر اصول لذت یادگیری و عدالت آموزشی است.

رونمایی از مدرسه فیلیمو

آغاز به کار مدرسه فیلیمو

در مدرسه‌ی فیلیمو، با مشورت متخصصان خلاق و زبده در حوزه‌ی تعلیم و تربیت، بیش از ۱۵۰ معلم و دبیر و استاد با شیوه‌های آموزش خلاق به سرپرستی علی عبدالعالی، دانشیار دانشگاه علم و صنعت، پژوهشگر و ایده‌پرداز آموزش‌های نوین، تولید و برنامه‌سازی ویدئو‏های آموزشی را برعهده دارند. همچنین، دبیران و استادان و کارشناسان مدرسه با روش «سرگرم‌آموزی» برای تولید و ارائه‌ی محتوای آموزشی جذاب و مهیج و تأثیرگذار تلاش می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

معلمان و استادان مدرسه‌ی فیلیمو در بیش از ۲۰ بخش علمی و مهارتی مانند ادبیات، فیزیک، شیمی، زیست‌شناسی، تاریخ، جغرافی، اجتماعی، ریاضیات، هندسه، دینی، مفاهیم قرآن، عربی، زبان انگلیسی، مهارت، هنر و خلاقیت، ورزش و سلامت و گیمیفیکیشن به فعالیت مشغول هستند.

رونمایی از مدرسه فیلیمو
رونمایی از مدرسه فیلیمو

مدرسه‌ی فیلیمو هدف خود را لذت یادگیری و ایجاد فرصت تحصیلی برابر و تحقق عدالت آموزشی عنوان می‌کند. این مدرسه با بهره‌گیری از روش‌های خلاقانه و مهارت‌محور و رویکرد نوین برنامه‌سازی آموزشی از‌جمله بهره‌گیری از چهره‌ها و هنرمندان برای تولید برنامه‌ی آموزشی آغاز به کار خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره رونمایی از مدرسه فیلیمو چیست! نظرات خود را در بخش کانت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر