;
coinex

قیمت لکسوس LM ؛ مینی ون لوکس لکسوس با چه قیمتی عرضه می‌شود؟

کمپانی لکسوس از چند هفته پیش با انتشار تیزرهایی از معرفی یک مینی ون خبر داده بود. در این خبر به قیمت لکسوس LM خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

شرکت لکسوس به‌تازگی محصولی رونمایی کرده که با تمامی خودروهایش تفاوت دارد و تعجب همگان را برمی‌انگیزد. همان‌گونه که از تیزر‌های این خودرو مشخص بود، لکسوس ون لوکس جدیدی معرفی کرده است. جلوپنجره این خودرو آن‌قدر بزرگ است که جلوپنجره‌ی بی‌ام‌و سری ۷ درمقابل آن به‌چشم نمی‌آید.

کمتر کسی حدس می‌زد که لکسوس بخواهد وارد حوزه ون و مینی‌ ون شود، اما این شرکت با معرفی لکسوس LM، یک مینی ون لاکچری در نمایشگاه خودروی شانگهای ۲۰۱۹ همه را شگفت زده کرد.

قیمت لکسوس LM ؛ ویژگی ها و امکانات

در ایالات متحده خرید تویوتا سیه‌نا کاملا مجهز با سیستم تمام چرخ محرک با پرداخت ۴۹،۸۴۰ دلار (به‌علاوه ۱،۱۷۵ دلار هزینه حمل تا مقصد) برای خریداران امکان‌پذیر است. در چین بهترین نسخه لکسوس LM (آخرین مینی‌ون خودروساز ژاپنی) بیش از چهار برابر این مبلغ برای مشتریان هزینه دارد و با قیمت حدود ۲۱۵،۰۰۰ دلار طبق نرخ ارز فعلی به فروش می‌رسد. همان‌طور که از این مبلغ پیدا است، ون لکسوس LM فقط برای حمل بچه‌ها به مدرسه نیست.

قیمت لکسوس LM ؛ مینی ون لوکس لکسوس با چه قیمتی عرضه می‌شود؟
قیمت لکسوس LM

بیشتر بخوانید:

زه‌های کرومی قرار گرفته در جلو و کنار و عقب بدنه نشان از آن دارد که با ون معمولی سروکار نداریم. مانند تمامی خودروهای لوکس دیگر، جادوی لکسوس در داخل این ون نمایان می‌شود که لکسوس از آن به‌عنوان «چینش چهارنفره‌ی مزین‌شده» نام می‌برد. با تمرکز بر سفرهای کاری داخل شهری برای صاحبان کسب‌و‌کار، نسخه‌ی چهارسرنشین این خودرو به‌همراه دو صندلی قابل‌تنظیم با تهویه‌ی هوا عرضه می‌شود که با بهره‌گیری از فوم مخصوص، راحتی‌ مبل را دراختیار سرنشین قرار می‌دهد.

لکسوس در نمایشگاه شانگهای ۲۰۱۹ از اولین نسخه LM رونمایی کرد و در سال ۲۰۲۰ در بازار چین به فروش رسید. نسخه‌ی هفت سرنشین لکسوس LM با روکش‌های چرمی، صندلی‌های کاپیتانی در ردیف دوم و نیمکت در پشت آن عرضه می‌شود. حتی این مدل با قیمت ۱۷۰،۷۲۲ دلار با نرخ ارز فعلی به‌صورت خرده‌فروشی موجود است.

مدل چهار سرنشین لکسوس LM، نسخه بسیار مجلل و لوکسی است که قیمتی بیش از ۲۰۰ هزار دلار دارد. این شرکت قصد دارد چنین محصولی را برای افراد ثروتمندی عرضه کند که به‌دنبال وسیله‌ی نقلیه‌ای جادار برای سوار شدن هستند و راننده‌ای دارند که می‌تواند در هنگام استراحت آن‌ها برایشان رانندگی کند. سرنشینان عقب دارای یک جفت صندلی تاشو تهویه‌شونده با بالشتک فوق‌ا‌لعاده نرم هستند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره قیمت لکسوس LM چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید!

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر