;
coinex

محصولات جدید تسلا به زودی معرفی میشوند!

محصولات جدید تسلا به زودی معرفی میشوند. بنا به اعلام ایلان ماسک در سمینار موسوم به روز باتری قرار است شرکت تسلا از جدیدترین محصولات خود رونمایی کند.

شرکت تسلا به حق یکی از پیشروترین شرکت های جهان در حوزه تولید اتومبیل های برقی، باتری لیتیم یون و سایر محسولات برقی پیشرو است. این شرکت همجنین پروژه های آینده نگرانه زیادی در دستور کار دارد. ایلان ماسک به عنوان یکی از ثروتمندترین افراد جهان مدتهاست مسئولیت پروژه های نوآورانه تسلا را بر عهده دارد.

معرفی محصولات جدید تسلا در روز باتری

ایلان ماسک، مرد شماره یک تسلا اخیرا اعلام کرد که در ۲۲ سپتامبر (یکم مهرماه) مصادف با «روز باتری» این شرکت از محصولاتی هیجان‌انگیز رونمایی خواهد کرد. مراسم «روز باتری» و ملاقات با سهامداران این شرکت در سال‌جاری چند بار بنا به دلایلی همچون همه‌گیری ویروس کرونا به تعویق افتاده و از آنجا که تسلا سعی داشت تا این رویداد را با حضور حداقلی افراد بر پا کند، تاکنون برگزار نشده بود.

محصولات جدید تسلا به زودی معرفی میشوند!
روز باتری تسلا

تا اینکه تسلا در ماه گذشته رسما اعلام کرد ملاقات با سهامداران این شرکت به‌صورت مجازی برگزار خواهد شد و رویداد «روز باتری» نیز اگرچه با تعداد حضار کمی‌ همراه خواهد بود، اما بخش زیادی از آن به‌صورت مجازی در تاریخ یکم مهرماه دنبال خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

در این رویداد قرار است اطلاعات جدیدی درخصوص تلاش مهندسان تسلا در طراحی و تامین باتری موردنیاز برای حمایت از تولیدات الکتریکی این شرکت ارائه شود. همچنین، جزئیاتی درخصوص فرآیند تولید باتری اختصاصی تسلا به نام Roadrunner نیز منتشر خواهد شد. پروژه Roadrunner شامل طراحی و تولید باتری‌ توسط مهندسان داخلی تسلا ‌می‌شود که امکان تولید حجم زیادی باتری با هزینه‌ای کمتر را برای این شرکت فراهم ‌می‌کند. تسلا اخیرا یک کارخانه تولید باتری را در Kato Road، واقع در نزدیکی این شرکت در فرمونت احداث کرده تا بتواند این پروژه را به پیش ببرد.

گفته ‌می‌شود که تمرکز این رویداد، به ارائه توضیحاتی درخصوص فرآیند تولید این باتری‌های جدید معطوف خواهد بود. ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا نیز با انتشار توییتی، از معرفی محصولاتی هیجان‌انگیز در تاریخ مذکور خبر داد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره معرفی محصولات جدید تسلا چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر