;
coinex

تاریخ معرفی سامسونگ گلکسی اس 20 فن ادیشن (S20 FE) مشخص شد!

بالاخره تاریخ معرفی سامسونگ گلکسی اس 20 فن ادیشن (S20 FE) مشخص شد. فن ادیشن در حقیقت قرار است نسخه ارزان قیمت تر اس 20 باشد.

سامسونگ امروز ویدیویی کوتاه منتشر کرد که در حقیقت می‌توان آن را به عنوان دعوتنامه رویداد معرفی گلکسی اس 20 فن ادیشن (Galaxy S20 Fan Edition) محسوب کرد.

در این ویدیو به مراسمی تحت عنوان Unpacked for Every Fanاشاره شده که در تاریخ 23 سپتامبر (2 مهر) برگزار خواهد شد و استفاده از کلمه Fan به وضوح می‌تواند به معرفی گوشی مذکور ارتباط داشته باشد.

البته راهنمایی دیگری که سامسونگ در این زمینه کرده، استفاده از نماد گوشی در چندین رنگ مختلف است. این رنگ‌ها در واقع همان رنگ‌هایی هستند که گوشی جدید از سری گلکسی اس قرار است آن‌ها را شامل شود؛ یعنی قرمز، بنفش، سبز، سفید، آبی و نارنجی.

تاریخ معرفی سامسونگ گلکسی اس 20 فن ادیشن (S20 FE) مشخص شد!

نسخه‌ ارزان قیمت گوشی هوشمند سامسونگ «گلکسی S20‌» با پسوند اضافی FE و نام کامل «گلکسی S20 فن ادیشن» دوم مهرماه (۲۳ سپتامبر) به‌صورت رسمی معرفی می‌شود.

تاریخ معرفی سامسونگ گلکسی اس 20 فن ادیشن (S20 FE) مشخص شد!

سامسونگ دعوت‌نامه‌های رویداد گلکسی آنپکد با نام کامل «Galaxy Unpacked for Every Fan» را برای تاریخ مذکور منتشر کرده است.

باتوجه به دنیاگیری بیماری کرونا، به احتمال زیاد این رویداد نیز به‌صورت کاملا آنلاین برگزار شده و از گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی S20 فن ادیشن رونمایی خواهد شد. رویداد روز چهارشنبه دوم مهرماه ساعت ۱۸:۳۰ به وقت تهران برگزار می شود.

بیشتر بخوانید:

سامسونگ معتقد است که ارتباط نزدیک شرکت با طرفداران گوشی‌های گلکسی در سراسر جهان، باعث شده کره‌ای‌ها بتوانند فیدبک‌های ارزشمندی از طرفداران خود دریافت کنند و همین بازخوردها را در توسعه گوشی‌های هوشمند خود به کار بگیرند که گواه آن گوشی هوشمند جدید با تنوع رنگ جالب توجه است. تیزر ویدیویی منتشر شده، گلکسی S20‌ فن ادیشن را در ۶ رنگ متنوع نشان می‌دهد.

از حدود سه ماه قبل مشخص بود کره‌ای‌ها قصددارند گوشی هوشمند Galaxy S20 Fan Edition را با قیمت مناسب و اقتصادی و تنوع رنگ جالب توجه معرفی کنند. طی این بازه زمانی اطلاعات مختلفی از طراحی و مشخصات دستگاه فاش شد. به نظر می‌رسد باید منتظر نسخه‌ 5G این موبایل با چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ و نسخه 4G آن با چیپست اکسینوس ۹۹۰ بسته به منطقه جغرافیایی باشیم.

گلکسی S20  فن ادیشن با نمایشگر ۶.۵ اینچی Super AMOLED و رزولوشن فول اچ دی پلاس نرخ بروزرسانی ۱۲۰ هرتز به همراه محافظ نمایشگر گوریلا گلس ۳ معرفی خواهد شد. همچنین به نظر می‌رسد این گوشی اقتصادی مجهز به دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی در پنل جلویی به‌همراه دوربین سه گانه در پنل پشتی شامل دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی، دوربین ثانویه ۱۲ مگاپیکسلی و درنهایت دوربین سوم ۸ مگاپیکسلی به بازار عرضه شود. دستگاه دارای استاندارد  IP68 نیز خواهد بود.

گلکسی S20  فن ادیشن با سیستم عامل اندروید ۱۰ و باتری با ظرفیت ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعت در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص تاریخ معرفی سامسونگ گلکسی اس 20 فن ادیشن چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر