;
coinex

رونمایی از ردمی 9i ؛ کمپانی شیائومی از جدیدترین اسمارتفون خانواده ردمی رونمایی کرد!

شیائومی مراسم رونمایی از ردمی 9i را انجام داد. گوشی جدید ردمی ۹i؛ شیائومی Redmi 9i به پردازنده هلیو G25 و حافظه رم ۴ گیگابایتی مجهز شده است.

ردمی به عنوان شاخه‌ای از شرکت شیائومی ماه گذشته گوشی ردمی ۹ را به نام ردمی ۹ پرایم در بازار هند رونمایی کرد. این شرکت مدتی پس از آن، از گوشی ردمی ۹ رونمایی کرد که مشخصاتی مشابه با نسخه بین المللی ردمی ۹C داشت. این تولید کننده چینی اخیرا از گوشی ردمی ۹i رونمایی کرده که نام تجاری جدیدی برای محصول ردمی ۹A محسوب می‌شود. این مدل پیش از این در هند عرضه شده بود.

رونمایی از ردمی 9i

تنها تفاوت بین دو گوشی ردمی 9A و ردمی 9i این است که گوشی 9i رم و حافظه‌ ذخیره ‌سازی بیشتری خواهد داشت. نبود تفاوت اساسی باعث می‌شود بپرسیم که آیا حتما باید گوشی با نام جدید معرفی می‌شد؟ پرواضح است که شیائومی می‌توانست این گوشی را با عنوان Redmi 9A با حافظه و رم بیشتر معرفی کند.

رونمایی از ردمی 9i ؛ کمپانی شیائومی از جدیدترین اسمارتفون خانواده ردمی رونمایی کرد!

درهرصورت، گوشی شیائومی ردمی 9i به تراشه‌ی هلیو G25 SoC مجهز است و سیستم‌عامل اندروید نسخه‌ی ۱۰ به‌همراه رابط کاربری MIUI 12 راه ارتباطی کاربر با سخت‌افزار خواهد بود. اندازه‌ی نمایشگر این گوشی ۶٫۵۳ اینچ با کیفیت HD پلاس است و در لبه‌ی بالایی نمایشگر، بریدگی قطره‌ای برای قرارگیری حسگر ۵ مگاپیکسلی دوربین سلفی به‌چشم می‌خورد.

بیشتر بخوانید:

قاب پشتی با درخشش طراحی Aura 360 خودنمایی می‌کند و دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی نیز به‌همراه فلش LED در گوشه‌ی سمت راست آن تعبیه‌ شده است. گوشی ردمی 9i از باتری ۵٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی بهره می‌برد که ازطریق پورت microUSB و با توان ۱۰ وات شارژ می‌شود.

گوشی ردمی 9i در سه رنگ مشکی و آبی و سبز وارد بازار خواهد شد که کاملا به رنگ‌بندی ردمی 9A شباهت دارد. مدل پایه‌ی گوشی جدید شیائومی با ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی، ۱۱۰ دلار و نسخه‌ی دیگر با همان میزان حافظه‌ی رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۱۲۴ دلار قیمت دارد.

گوشی ردمی 9i از ۲۸ شهریور در وب‌سایت رسمی شرکت در هند به آدرس flipkart.com و سایر فروشگاه‌های فیزیکی درسراسر کشور فروخته خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص رونمایی از ردمی 9i چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر