;
coinex

ورود به واتساپ با حسگر اثر انگشت ممکن می‌شود!

توسعه دهندگان واتساپ در راستای گسترش امنیت این اپلیکیشن در حال فراهم آوردن امکان ورود به واتساپ با حسگر اثر انگشت هستند. با ما باشید.

واتساپ یک پیامرسان محبوب در سراسر دنیا با کاربران بسیار است. اما باید گفت به نظر ما ایرانیان، بالطبع، پیامرسان تلگرام در رده کیفی بالاتری از واتساپ و امثال آن قرار میگیرد. به هر صورت، واتساپ به هر دلیلی در سطح جهان محبوب تر از تلگرام است.

توسعه دهندگان و طراحان واتساپ برای باقی ماندن در کورس رقابت سنگین پیامرسان ها، ناگزیر از به روزرسانی های مداوم و کارآمد هستند. حال و در آخرین بروزرسانی، ظاهرا قرار است امکان ورود به واتساپ با حسگر اثر انگشت در نسخه وب فراهم آید.

ورود به واتساپ با حسگر اثر انگشت ممکن می‌شود!

گزارش‌ها نشان می‌دهد که واتساپ (WhatsApp) درحال توسعه‌ی قابلیت تأمین امنیت ازطریق حسگر اثر انگشت برای ورود به حساب کاربری در نسخه‌ی تحت وب خود است. این قابلیت باعث خواهد شد امنیت حساب کاربران نسبت‌به حالت کنونی ورود به حساب، بیشتر شود.

ورود به واتساپ با حسگر اثر انگشت ممکن می‌شود!
قابلیت های جدید واتساپ

واتساپ چندی‌پیش نسخه‌ی تحت وب پیام‌رسان خود را راه‌اندازی کرد و کاربران این امکان را پیدا کردند که ازطریق مرورگر کامپیوترهای رومیزی به حساب خود دسترسی داشته باشند. حال، اطلاعاتی منتشر شده است که حکایت از فعالیت تیم توسعه‌ی واتساپ روی افزایش امنیت سرویس ارائه‌شده دارد.

بیشتر بخوانید:

به‌گزارش WABeInfo، پیام‌رسان واتساپ که تحت مالکیت شرکت فیسبوک است، درحال توسعه‌ی قابلیت احراز هویت با اثر انگشت برای WhatsApp Web است. درادامه‌ی گزارش، روش استفاده از اثر انگشت چنین عنوان شده است که کاربر برای بازکردن حساب خود در وب باید ابتدا ازطریق گوشی هوشمند، اثر انگشت خود را اسکن کند تا دسترسی به حساب برای او امکان‌پذیر شود.

درحال حاضر، بازکردن حساب کاربری در نسخه‌ی تحت وب واتساپ با روش اسکن کد QR به‌نمایش درآمده در مرورگر، به‌وسیله‌ی گوشی است. همچنین، کاربر می‌تواند با انتخاب گزینه‌ی Stay Log in اعلام کند که زمان بیشتری برای ماندن در حساب نیاز دارد. انتخاب این گزینه منوط به متصل‌ماندن اینترنت گوشی است تا دسترسی قطع نشود. بااین اوصاف، افزودن احراز هویت ازطریق حسگر اثر انگشت، یک لایه‌ی امنیتی بسیار محکم دربرابر نفوذ مهاجمان ایجاد خواهد کرد.

علاوه‌براین، قابلیت‌های دیگری نیز درحال توسعه است تا در به‌روزرسانی‌های بعدی واتساپ برای کاربران ارائه شوند، ازجمله این قابلیت‌ها می‌توان به امکان بی‌صدا‌کردن (Mute) همیشگی برخی چت‌ها اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص امکان ورود به واتساپ با حسگر اثر انگشت چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر