;
coinex

اطلاعات جدیدی از گوشی گلکسی A02 سامسونگ منتشر شد!

سامسونگ قصد دارد از گلکسی A02 رونمایی ‌کند. مشخصات این گوشی در پایگاه داده بنچمارک گیک‌بنچ مشاهده شده است. با ما در ادامه این خبر همراه باشید.

گوشی ارزان قیمت دیگری از سامسونگ با نام گلکسی ای ۰۲ – Galaxy A02 در راه است. با نگاهی به نتایج بنچمارک سامسونگ گلکسی A02 می‌توانیم از مشخصات کلیدی آن آگاه شویم.

پیش‌تر سامسونگ با رونمایی از سری جدید گلکسی A و M برخی از امکانات پرچمداران خود را به گوشی های اقتصادی آورد. ژانویه امسال اما کمپانی کره‌ای، گلکسی A01 را روانه بازار کرد که ارزان‌ترین انتخاب برای طرفداران سامسونگ بود. حالا نتایج بنچمارک سامسونگ گلکسی A02 از آمدن یک جانشین خبر می‌دهد.

اطلاعات جدیدی از گوشی گلکسی A02 سامسونگ منتشر شد

گفته می‌شود که گلکسی A02 با شماره مدل SM-A025F در پایگاه داده بنچمارک گیک‌بنچ مشاهده شده است. طبق اطلاعات به دست آمده این گوشی از تراشه ساخت کوالکام با فرکانس ۱/۸ گیگاهرتز برخوردار خواهد بود. گفته می‌شود که این تراشه از نوع اسنپ‌دراگون 450 محصول سال 2017/2018 شرکت کوالکام است. این تراشه از 8 هسته کورتکس A53 بهره می‌برد و اولین تراشه ۸ هسته‌ای سری اسنپ‌دراگون 4xx  با لیتوگرافی 14 نانومتری محسوب می‌شود.

اطلاعات جدیدی از گوشی گلکسی A02 سامسونگ منتشر شد
گوشی گلکسی A02 سامسونگ

طبق اطلاعات به دست آمده گوشی هوشمند گلکسی A02  با ۲ گیگابایت حافظه رم وارد بازار می‌شود. گوگل قصد دارد از ابتدای ماه نوامبر همه گوشی‌های اندرویدی دارای رم 2 گیگابایتی را به استفاده از سیستم‌عامل اندروید Go ملزم کند. بنابراین گوشی‌های گلکسی A02 زودتر از زمان عادی وارد بازار می‌شود؛ زیرا این گوشی مجهز به نسخه خام اندروید 10 خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

همان‌طور که گفته شد این گوشی به عنوان جانشین مستقیم گلکسی A01 وارد بازار می‌شود. اما نسبت به آن کارایی بیشتری خواهد داشت. با وجود این که این گوشی اقتصادی به شمار می‌رود اما مشخصات جالبی مانند سیستم دوربین پشتی دوگانه و یک نمایشگر ۵/۷ اینچی دارد.

با وجود اینکه تراشه اسنپ‌دراگون 450 در مقایسه با مدل اسنپ‌دراگون 439 مورد استفاده در گلکسی A01 بهتر است اما به نظر می‌رسد گلکسی A02 در سایر حوزه‌ها نیز پیشرفت کرده باشد. در مرحله اول به نظر می‌رسد که استفاده از باتری‌های ۳ هزار میلی‌‌آمپری در سال ۲۰۲۰ مناسب نباشد. بنابراین می‌توان انتظار داشت که سامسونگ ظرفیت آن را به ۴ هزار میلی‌آمپر ساعت ارتقا دهد. همچنین به منظور ایجاد امکان پشتیبانی گوشی از قابلیت شارژ سریع احتمالا شاهد به‌کارگیری یک درگاه USB-C خواهیم بود. به نظر می‌رسد روزهای آینده اطلاعات بیشتری از این گوشی جدید سامسونگ منتشر شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره اطلاعات جدید گوشی گلکسی A02 سامسونگ چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر