;
coinex

تاثیر 70 درصدی کرونا بر بازار گوشی های هوشمند!

آخرین گزارش منتشر شده از سوی IDC از تاثیر 70 درصدی کرونا بر بازار گوشی های هوشمند حکایت دارد. در ادامه این خبر با تکراتو همراه باشید.

آمارهای جهانی نشان می‌دهند ۶۰ درصد موبایل‌های بارگیری شده در نقاط مختلف دنیا، ارزان‌قیمت و میان‌رده بوده‌اند؛ از دلایل این امر می‌توان به شیوع ویروس کرونا و رشد بیکاری اشاره کرد.

گزارش شرکت تحقیقات بازار IDC نشان می‌دهد که در سه ماه دوم ۲۰۲۰ میلادی موبایل‌های ارزان‌قیمت و میان‌رده که قیمت آنها کمتر از ۴۰۰ دلار است، بیشترین فروش را داشته‌اند و ۶۰ درصد محموله‌های موبایل بارگیری شده، دستگاه‌های ارزان‌قیمت و میان‌رده با قیمت بین ۱۰۰ تا ۴۰۰ دلار بوده‌اند.

تاثیر 70 درصدی کرونا بر بازار گوشی های هوشمند!

با شیوع ویروس کرونا، بسیاری از افراد خانه‌نشین شدند و شغل خود را از دست دادند. این موضوع به همراه عدم اطمینان از آینده باعث شده کاربران کمتر به سراغ خرید محصولات گران قیمت بروند و در همین راستا سهم گوشی‌های میان‌رده در بازار با افزایش روبه‌رو شده است.

تاثیر 70 درصدی کرونا بر بازار گوشی های هوشمند!

در سه ماهه دوم ۲۰۲۰ سهم گوشی‌ها با قیمت ۱۰۰ تا ۴۰۰ دلار در بازار جهانی برابر ۶۰ درصد بوده که البته در کشورهای آسیا اقیانوسه شامل اروپای مرکزی و شرقی، آمریکای لاتین، خاورمیانه و آفریقا به ۸۵ درصد رسیده است.

بیشتر بخوانید:

سهم گوشی‌های ارزانتر از ۲۰۰ دلار در ایالات متحده آمریکا با رشد ۱۰ درصدی در مقایسه با سال گذشته میلادی، در سه ماهه دوم سال جاری میلادی به ۲۷ درصد رسیده. در همین بازه زمانی سهم گوشی‌های بالارده با قیمت ۴۰۰ تا ۶۰۰ دلار با افزایش ۴ درصدی مواجه شده و به ۱۱.۶ درصد رسیده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص تاثیر 70 درصدی کرونا بر بازار گوشی های هوشمند چیست؟‌ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر