;
coinex

آیفون 12 مینی واقعا وجود خواهد داشت؟

به نظر میرسد که باید منتظر معرفی چندین آیفون 12 در اندازه ها و طرح های متفاوت باشیم. اخبار جدید حاکی از انتشار آیفون 12 مینی میباشد. با ما باشید.

چندین سال است که اپل، آیفون‌ جدید خود را در چند نسخه و مجهز به ابعاد و قیمت‌های مختلف روانه بازار می‌کند. اما اکنون به نظر می‌رسد که این شرکت قصد دارد تا سنت‌شکنی کند و امسال از چهار مدل گوشی آیفون 12 رونمایی کند.

یکی از این مدل‌ها که کوچک‌ترین نسخه محسوب می‌شود، به نمایشگر 5.4 اینچی مجهز خواهد بود که آن را بین دو گوشی آیفون SE با نمایشگر 4.7 اینچی و آیفون 11 پرو 5.8 اینچی قرار می‌دهد. این گوشی جدید و نسبتا کوچک، احتمالا در روزهای پایانی سپتامبر عرضه خواهد شد.

آیفون 12 مینی

ما می دانیم که امسال و خانواده آیفون ۱۲ اصلا کم جمعیت نخواهند بود. شاید دلتان برای روزهایی مثل سال ۲۰۱۲ که اپل روی صحنه می آمد و فقط یک آیفون ۵ معرفی می کرد تنگ شده باشد ولی خب، مدت زیادی است که آن سال ها تمام شده و امسال قرار است تغییرات بزرگتری باشد.

بیشتر بخوانید:

اخیرا نحوه نامگذاری آیفون‌های جدید افشا شد. طبق گزارشات، چهار مدل جدید اپل با نام‌های آیفون ۱۲ مینی ، آیفون ۱۲، آیفون ۱۲ پرو و آیفون ۱۲ پرو مکس رونمایی خواهد شد. پیش از این شایعاتی منتشر شده بود که نسخه‌ی استاندارد این گوشی با نام آیفون ۱۲ مکس عرضه می‌شود اما اکنون مشخص شده که به عنوان آیفون ۱۲ معرفی خواهد شد.

آیفون 12 مینی واقعا وجود خواهد داشت؟

با توجه به اینکه اپل قصد دارد چهار آیفون جدید در امسال معرفی کند، با این وجود حداقل یک نام جدید در لیست اپل وجود خواهد داشت. اکنون مشخص شده که این نامگذاری جدید، مینی خواهد بود. البته قبلا نیز شرکت اپل از این عبارت در آیپد و ای مک استفاده کرده است. همچنین محصولی به عنوان آیپاد مینی نیز در لیست محصولات اپل قرار دارد. آیفون‌های بزرگتر اما همانطور که انتظار می‌رفت، پسوند‌های پرو و پرو مکس را حفظ خواهند کرد.

آیفون‌های جدید اپل با پشتیبانی از فناوری ۵G و نخستین چیپست ۵ نانومتری شرکت اپل عرضه خواهد شد. با توجه به نتایج اولیه که از چیپست A14 منتشر شده، عملکرد این تراشه افزایش یافته و با کاهش مصرف باتری همراه شده است.

طبق گزارشات قبلی، تمامی مدل‎های آیفون جدید با نمایشگر OLED و نرخ رفرش ۶۰ هرتز روانه بازار خواهند شد. همچنین گفته می‌شود آیفون‌های جدید هیچ گونه لوازم جانی از جمله شارژر و EarPods در جعبه نخواهند داشت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص عرضه آیفون 12 مینی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر