;
coinex

هک شدن صرافی کوکوین (KuCoin) ؛ سرقتی به ارزش 150 میلیون دلار!

شنیده ها حاکی از هک شدن صرافی کوکوین است. 150 میلیون دلار از سرمایه های موجود در این صرافی در حمله هکرها به سرقت رفته است. با ما باشید.

کوکوین (KuCoin)، صرافی ارز دیجیتال واقع در سنگاپور است. روز گذشته، هک بزرگی در این صرافی رخ داد. کوکوین در بیانیه‌ای با تأیید هک انجام‌شده، اعلام کرد که مهاجمی به سیستم‌های این صرافی نفوذ و تمامی دارایی‌های کیف‌ پول‌های داغ آن را سرقت کرده است.

KuCoin که خود را به عنوان “پیشرفته ترین و مطمئن ترین صرافی ارز دیجیتال برای خرید و فروش بیت کوین ، Ethereum ، Litecoin ، TRON ، USDT ، NEO ، XRP ، KCS و …” معرفی می کند ، هک شده است و ممکن است 150 میلیون دلار بودجه از بین رفته باشد.

این شرکت تأیید کرد که اواخر 25 سپتامبر (به وقت UTC) “بیت کوین ، ERC-20 و سایر توکن های کیف پول KuCoin به خارج از بورس منتقل شدند.”

هک شدن صرافی کوکوین

این صرافی در ساعاتی قبل و در وبلاگ رسمی خود اعلام کرد که متوجه برداشت‌هایی با حجم بالا از کیف پول‌های داغ خود شده است که با هک‌شدن این صرافی مرتبط است. کوکوین هنوز اطلاعاتی در رابطه با حجم سرمایه‌های ازدست‌رفته منتشر نکرده است ولی یکی از آدرس‌های اتریوم مرتبط با این هک،  حدوداً معامدل با ۱۵۰ میلیون دلار موجودی دارد.

هک شدن صرافی کوکوین (KuCoin)

جمعه شب، بسیاری از کاربران این صرافی در شبکه‌های اجتماعی اعلام کرده بودند که روند برداشت وجه از کوکوین با اختلال همراه است. این اتفاق در حالی افتاد که کوکوین به کاربران خود اطمینان داده بود سرمایه‌های آنها در خطر نیست!

جانی لیو (Johney Lyu)، مدیرعامل کوکوین در ارتباطی تصویری اینگونه اعلام کرد که کوکوین سرمایه‌های سرقت‌شده را از طریق حساب بیمه ای که صرافی دارد به کاربران باز خواهد گرداند. همینطور وی اعلام کرد که سرمایه‌های سرقتی تنها «بخش کوچکی» از دارایی‌های موجود در این صرافی بوده است. او در ادامه اضافه کرد که در حال رایزنی با صرافی‌هایی نظیر بایننس و هیوبی و همینطور مراجع قضایی است تا اموال سرقتی را ره‌گیری کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص هک شدن صرافی کوکوین چیست؟‌ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر