;
coinex

چگونه یک سینما خانواده و سیستم صوتی باکیفیت و مناسب انتخاب کنیم؟

اگردوست دارید سینما را به فضای خانه ی خود بیآورید پس حتما نیازمند ایجاد یک سینما خانواده خوب در منزل خود خواهید بود . حال در این مقاله تمامی نکاتی را که در انتخاب یک سینماخانگی خوب و باکیفیت مهم است را به شما معرفی خواهیم کرد.

به صورت کلی سینمای خانگی به مجموعه‌ای از ابزارهای نمایش و پخش تصویر و صوت گفته می‌شود که تجربهٔ سینما را در خانه برای افراد شبیه‌سازی می‌کنند که معمولاً مجموعه‌ای از بلندگوها و دستگاه پخش صدا و تلویزیون است. سینمای خانگی دارای تکه‌های مختلفی می‌باشد که در اطراف سالن خانه قرار می‌گیرند و در پخش صدا تاثیرگذار هستند. دیدن فیلمها با صدای سه بعدی یکی از مزیت‌های داشتن سینمای خانگی می‌باشد.

نکات مهم جهت انتخاب سینما خانواده خوب و با کیفیت

همانطور که می دانید برای داشتن یک سینماخانگی خوب باید تک تک قطعات و اجزای آن را با دقت انتخاب کنید تا همگی در کنار هم حس حرفه ای بودن را به شما منتقل کنند و باعث رضایت شما شوند.

اما در انتخاب خود می توانید اولویت بندی  کنید .برای مثال اگر صدا و وضوح وکیفیت آن برای شما مهم است پس در انتخاب سیستم صوتی خود دقت کافی را داشته باشید .به صورت کلی برای داشتن یک سینما خانگی درست و حسابی نیازمند یک تلویزیون بزرگ ،یا یک ویدئو پروژکتور خوب ،دستگاه پخش کننده ، بلندگو، آمپلی فایر و ساب ووفر هستیدکه البته در محصولات امروزی  بیشتر این دستگاه ها داخل یک سیستم جمع شده تا هم جای کمتری از فضا را اشغال کنند و هم افزایش مناسبی از نظر عملکردی با یکدیگر داشته باشند .

نکته مهم این است که علاقه شما صدا است یا تصویر ! این مورد می تواند اولویت بندی شما را منظم تر کند .

اگربرای شما فیلم مهم است و بیشتر برای تماشای فیلم قصد خرید سینمای خانگی مورد نظرخود را دارید پس سعی کنید ساب ووفر بسیار حرفه ای و همچنین اسپیکرهای مرکزی خوبی را تهیه کرده و بیشترین بودجه خود را صرف این وسیله ها کنید .

اما اگر دوست دارید صدای موسیقی را در همه جای منزل خود با کیفیت بالا بشنوید و بیشتر از دیدن و تماشای فیلم به موسیقی اهمیت میدهید پس اسپیکرهایی که در سمت چپ و راست قرار می گیرند را در اولویت قرارداده و بیشترین بودجه خود را صرف آن ها کنید .

اگر هم هردو برای شما مهم است و هم به تماشای فیلم علاقه مند هستید و هم به گوش دادن موسیقی پس ساخت یک سینمای خانگی استریو و دو عدد اسپیکر بلند که بتواند از همه طیف های سیگنال ها پشتیبانی کند را تهیه کنید .

نکات کلیدی جهت انتخاب سیستم صوتی و ساندبار خوب و مناسب

همانطور که اشاره شد اگر به کیفیت صدا بسیار اهمیت می دهید پس باید در انتخاب سیستم صوتی خود دقت کافی را داشته باشید .

قیمت سیستم های صوتی و فضای منزل خود را در نظر بگیرید

برای انتخاب یک سیستم صوتی خوب باید مشخص کنید که چه میزان هزینه برای خرید سیستم های صوتی می توانید بپردازید .علاوه بر آن فضای منزل خود را نیز در نظر بگیرید .طبیعتا اگر فضای منزل شما کوچک باشد پس انتخاب سیستم صوتی گران قیمت و بزرگ مانند سیستم های سیستم صوتی و شیک سونی نه تنها جالب نیست بلکه هزینه اضافی برای شما به همراه خواهد داشت.

شما می توانید بسته به هدفی که دارید سیستم صوتی خود را انتخاب کنید برای مثال سیستم های صوتی HTB با توجه به اینکه دارای اسپیکرهای کوچک هستند ، طبیعتا از قیمت پایین تری برخوردارند و این باکس تشکیل شده از یک آمپلی فایر ،یک ساب ووفر و پنج عدد اسپیکر است .

یا اگربه دنبال سیستم صوتی قیمت مناسب هستید و از قضا فضای منزل شما اجازه قرارگرفتن سیستم های بزرگ را ندارد می توانید از انواع مختلف ساندبارها مانند ساندبارسونی ، الجی و سامسونگ استفاده کنید که هم قیمت های متوسطی دارند و هم به نسبت قیمت خود از کیفیت فوق العاده ای نیز برخودار هستند .درواقع ساندبارها مناسب فضاها و نشیمن های کوچک و متوسط هستند. حتی استفاده از کامپوننت های کوچک و با کیفیت نیز می تواند نیاز شما را به خوبی برطرف کند.

چگونه یک سینما خانواده و سیستم صوتی باکیفیت و مناسب انتخاب کنیم؟

اما اگر فضای منزل شما بزرگ است  و توانایی خرید سیستم صوتی و شیک سونی  را دارید می توانید از آن ها نهایت استفاده و لذت را ببرید . این سیستم ها از اسپیکرهای بزرگ و باکیفیت و رسیورهای حرفه ای و آمپلی فایرهای مجهز ، قص نور و سیستم DJ تشکیل شده اند .

در انتخاب بلندگو بیشتر دقت کنید

همانطور که اشاره شد اگر صدا وکیفیت آن برای شما مهم است پس انتخاب بلندگوی مناسب می تواند شما را از وسایل جانبی بی نیاز کند . در بازار انواع مختلف بلندگوهای ۵.۱ و ۶.۱ و ۷.۱ کاناله وجود دارد که از بین این سه ، مناسبترین آن ها بلندگو ی۵.۱ کاناله است که اغلب دیسک های DVD و بلوری می توانند از آن استفاده کنند .

معرفی برندهای برتر سینمای خانگی ، سیستم های صوتی و ساندبار در بازار

خرید از برندهای معتبری مانند سونی ، سامسونگ و ال جی می توانید خیال خود را از هرگونه شک و ابهام در کیفیت سینماخانواده و همچنین سیستم های صوتی راحت کنید .

از بهترین برندهای سینما خانواده سونی می توانیم به مدلهایDZ950  و E6100 و N9200 ، LHD756 اشاره نمائیم ، مدل LHB655 ال جی  و HT-E355 سامسونگ هم جزء بهترین و با کیفیت ترین مدل های بازار هستند که از امکانات بسیار حرفه ای برای تولید صدای همه جانبه و فراگیر برخورداهستند .

هرکدام ازاین مدل ها طرفداران خاص خود را دارد و به شما پیشنهاد می کنیم که اگر قصد خرید سینماخانواده را دارید همه ی اجزاء آن را از یک مارک تهیه کرده تا شاهد تاثیر بالاتری در کیفیت پخش فیلم و صدا باشید.

برای مثال سینما خانواده سونی مدل DZ950  صدا را با فناوری DOLBY® DIGITAL به صورت کامل تجزیه و تحلیل کرده و آن را با جزئیات بالایی برای شما پخش خواهد کرد . یا سینما خانواده HT-E355 سامسونگ از نظر وضوح صدا بی نظیر است و با کانال صوتی ۵.۱ کاناله و قدرت خروجی صدای ۳۳۰ وات شما را مجذوب خود می کند .

همچنین سیستم های صوتی V42 – V72 -V90 – V73 – shake X30 سونی و – XBOOM OK75 – XBOOM OK75 – XBOOM RN7 ال جی از حرفه ای ترین مدل ها و سیستم های صوتی موجود در بازار هستند که هرکدام از آن ها دارای نورپردازی بسیار پیشرفته و پردازنده های قوی در پخش صدای پر وضوح و باکیفیت هستند که می توانند شما را مجذوب عملکرد خود نمایند .

اما اگر فضای منزل شما بزرگ است و توانایی خرید سیستم صوتی و شیک سونی را دارید می توانید از آن ها نهایت استفاده و لذت را ببرید . این سیستم ها از اسپیکرهای بزرگ و باکیفیت و رسیورهای حرفه ای و آمپلی فایرهای مجهز ، قص نور و سیستم DJ تشکیل شده اند . در انتخاب بلندگو بیشتر دقت کنید همانطور که اشاره شد اگر صدا وکیفیت آن برای شما مهم است پس انتخاب بلندگوی مناسب می تواند شما را از وسایل جانبی بی نیاز کند . در بازار انواع مختلف بلندگوهای ۵.۱ و ۶.۱ و ۷.۱ کاناله وجود دارد که از بین این سه ، مناسبترین آن ها بلندگو ی۵.۱ کاناله است که اغلب دیسک های DVD و بلوری می توانند از آن استفاده کنند . معرفی برندهای برتر سینمای خانگی ، سیستم های صوتی و ساندبار در بازار خرید از برندهای معتبری مانند سونی ، سامسونگ و ال جی می توانید خیال خود را از هرگونه شک و ابهام در کیفیت سینماخانواده و همچنین سیستم های صوتی راحت کنید . از بهترین برندهای سینما خانواده سونی می توانیم به مدلهایDZ950 و E6100 و N9200 ، LHD756 اشاره نمائیم ، مدل LHB655 ال جی و HT-E355 سامسونگ هم جزء بهترین و با کیفیت ترین مدل های بازار هستند که از امکانات بسیار حرفه ای برای تولید صدای همه جانبه و فراگیر برخورداهستند . هرکدام ازاین مدل ها طرفداران خاص خود را دارد و به شما پیشنهاد می کنیم که اگر قصد خرید سینماخانواده را دارید همه ی اجزاء آن را از یک مارک تهیه کرده تا شاهد تاثیر بالاتری در کیفیت پخش فیلم و صدا باشید. برای مثال سینما خانواده سونی مدل DZ950 صدا را با فناوری DOLBY® DIGITAL به صورت کامل تجزیه و تحلیل کرده و آن را با جزئیات بالایی برای شما پخش خواهد کرد . یا سینما خانواده HT-E355 سامسونگ از نظر وضوح صدا بی نظیر است و با کانال صوتی ۵.۱ کاناله و قدرت خروجی صدای ۳۳۰ وات شما را مجذوب خود می کند . همچنین سیستم های صوتی V42 - V72 -V90 - V73 - shake X30 سونی و - XBOOM OK75 - XBOOM OK75 - XBOOM RN7 ال جی از حرفه ای ترین مدل ها و سیستم های صوتی موجود در بازار هستند که هرکدام از آن ها دارای نورپردازی بسیار پیشرفته و پردازنده های قوی در پخش صدای پر وضوح و باکیفیت هستند که می توانند شما را مجذوب عملکرد خود نمایند .

ضمن آنکه اگر قصد خرید ساندبار باکیفیت و مناسب را دارید ، به شما مدل های ساندبار سونی یعنی S500R – S700R – RT40 و همچنین مدل های ساندبار ال جی SK4D – SJ3 و ساندبارسامسونگ مدل R450 را به شما پیشنهاد می کنیم که متناسب با قیمتی که دارند می توانند  به فضای منزل شما روح ببخشند و صدایی با کیفیت را میهمان فضای منزل شما کنند.

به جهت راهنمایی خوانندگان گرامی تکراتو ، فروشگاه بانه شاپ به صورت تخصصی با بیش از ١٠ سال فعالیت در زمینه دستگاههای صوتی و تصویری میتواند راهنمای خوبی برای انتخاب و مشاوره شما عزیزان باشد ، ضمن اینکه کالاهای بانه شاپ ارسال به سراسر کشور ، تضمین اصالت کالا و گارانتی ٢۴ ماهه دارند و علاوه بر این نیز پرداخت در زمان تحویل و تست کالا از مزایای خرید از این فروشگاه میباشد.

تلفن تماس  :  ٠٨٧٣۶٣۴۵١٠٠

آدرس سایت بانه شاپ :  banehshop.com

.

پایان رپورتاژ آگهی

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر