;
coinex

ایلان ماسک واکسن کرونا را نمیخواهد ؛ ایلان ماسک: نیازی به واکسن کرونا ندارم!

ایلان ماسک واکسن کرونا را نمیخواهد. او طی مصاحبه ای اعلام کرد که او و خانواده اش برنامه ای برای دریافت واکسن کرونا ندارند. با ما همراه باشید.

مدیرعامل تسلا که بارها با اظهار نظرهای عجیب خود درباره کووید 19 جنجال آفرینی کرده است، این بار و طی یک مصاحبه تلویزیونی اعلام کرد که ه تنها به تاثیر کووید 19 اعتقاد چندانی ندارد بلکه حتی به واکسن کرونا نیز نیازی ندارد.

او همچنین تاکید کرد که در صورت کشف واکسن کووید 19 او خانواده اش ضرورتی به استفاده از آن نمیبینند.

ایلان ماسک واکسن کرونا را نمیخواهد

«ایلان ماسک» در قسمتی از برنامه «Sway»، پادکست جدید بخش نظرات نیویورک تایمز که توسط «کارا سوییشر» میزبانی می‌شود درباره دیدگاهش نسبت به ویروس کرونا صحبت کرد.

بیشتر بخوانید:

سوییشر طی مکالمه‌ای که با ماسک داشت از او در مورد اینکه آیا وقتی واکسن ویروس کرونا در دسترس قرار گرفت، او و خانواده‌اش آن را دریافت می‌کنند یا خیر پرسید. ماسک گفت که این کار را نمی‌کند؛ چون «من یا خانواده‌ام در معرض ابتلا به کووید ۱۹ نیستیم».

علی‌رغم این ادعا، هیچ دلیلی وجود ندارد که ماسک یا خانواده‌اش در برابر ویروس واگیرداری که تاکنون جان بیش از یک میلیون نفر را گرفته مصون باشند.

ایلان ماسک واکسن کرونا را نمیخواهد
ایلان ماسک واکسن کرونا را نمیخواهد

همچنین سوییشر نظر ماسک را در مورد قرنطینه‌ای که اوایل سال جاری برای جلوگیری از شیوع ویروس وضع شد پرسید. ماسک جواب داد که با قرنطینه مخالف است و آن‌ها را «به صلاح عموم مردم» نمی‌داند.

ماسک که در ماه مارس (اسفند ۱۳۹۸) پیش‌بینی کرده بود که در پایان ماه آوریل (اواسط اردیبهشت) تقریبا هیچ کس دیگر به کرونا مبتلا نمی‌شود، گفت:

«اساسا بهتر این است که کل کشور قرنطینه نشود؛ اما به نظرم هرکسی که در معرض خطر است باید تا زمان عبور طوفان قرنطینه شود.»

ماسک اظهارات مشابهی در مصاحبه ماه جولای (تیر) خود با نیویورک تایمز داشته است. او علی رغم شواهدی مبنی بر ابتلا یا حتی مرگ جوانان به وسیله این بیماری، خطر ابتلای کودکان و جوانان را نادیده گرفته است. همچنین او این مسئله که بخش قابل توجهی از افراد آلوده به کرونا هرگز علائمی نشان نمی‌دهند را نیز بی‌اساس دانسته است.

مطالعات انجام شده تخمین زده‌اند که قرنطینه‌های صورت گرفته از صدها هزار مرگ جلوگیری کرده و تاخیر در اجرای آن ممکن است به مرگ ده‌ها هزار نفر منجر شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره اظهارات ایلان ماسک درباره ویروس کووید 19 و واکسن آن چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید!

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر