;
coinex

گوگل پیکسل 5 معرفی شد ؛ چه قابلیت های جدیدی عرضه شدند؟

بالاخره و مطابق با انتظارات، گوگل پیکسل 5 معرفی شد. اما گوشی جدید کمپانی گوگل چه قابلیت های جدیدی با خود دارد؟ با ما همراه باشید.

گوشی‌های گوگل همیشه از نظر نرم‌افزاری حرف‌های زیادی برای زدن داشته‌اند. اگر این شرکت بتواند از نظر سخت‌افزاری نیز گوشی هم رده رقبا تولید کند، 2020 سال بزرگی برای سری پیکسل آن خواهد بود.

با ما همراه باشید تا نگاهی به مشخصات و اطلاعات فنی گوگل پیکسل 5 داشته باشیم.

گوگل پیکسل 5 معرفی شد

به‌دنبال معرفی گوشی‌های جدید Pixel 5 و Pixel 4a 5G، گوگل از امکانات منحصر‌به فرد و جدیدی برای گوشی‌های پیکسل رونمایی کرد. در ادامه به چند نمونه از قابلیت‌های برجسته‌ی این گوشی‌ها اشاره شده است:

بیشتر بخوانید:

Hold for me

با اضافه شدن قابلیت Hold for me، انتظار برای برقراری تماس آسان‌تر و قابل تحمل‌تر می‌شود. برای مثال فرض کنید با شماره‌ای تماس گرفتید که شما را در صف انتظار قرار می‌دهد یا موسیقی نه‌چندان با کیفیتی پخش می‌شود. با این قابلیت گوگل اسیستنت به‌جای شما منتظر برقراری تماس می‌ماند و در صورتی که یک انسان آن سوی خط آماده‌ی صحبت باشد، با یک نوتیفیکیشن به شما اطلاع می‌دهد.

گوگل پیکسل 5 معرفی شد

HD Screen Sharing in Duo

با این قابلیت می‌توانید در تماس ویدئویی، ویدئوی دلخواه خود را همراه‌با دوستانتان تماشا کنید. با حالت جدید Duo Family HD می‌توانید کودکان خود را با ابزار تعاملی جدید مثل رنگ‌آمیزی روی پس‌زمینه در طول ویدئو چت سرگرم کنید.

Recorder

ازآنجاکه Recorder به‌صورت خودکار از روی هر ضبط رونویسی می‌کند حالا در اپ جدید می‌توانید از رونوشت‌ها برای ویرایش صوت هم استفاده کنید. با هایلایت جمله‌ی دلخواه می‌توانید صوت متناظر با آن را کراپ یا حذف کنید. برای بهبود جست‌وجو در رونوشت‌ها، قابلیت مرور هوشمند به‌صورت خودکار کلمات مهم را در رونوشت‌های طولانی‌تر نشانه‌گذاری می‌کند بنابراین می‌توانید به‌راحتی به قسمت موردنظر دسترسی پیدا کنید.

Extreme Battery Server

باتری گوشی‌های Pixel 4a 5G و Pixel 5 با قابلیت Extreme Battery Saver تا ۴۸ ساعت دوام می‌آورد. در صورت کاهش شارژ باتری با فعال‌سازی این قابلیت، تنها اپلیکیشن‌های ضروری فعال می‌مانند و می‌توانید اپلیکیشن‌های بیشتری را به این لیست اضافه کنید.

بیشتر بخوانید:

گوگل پیکسل 5 معرفی شد! نظر شما در این باره چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر