;
coinex

آیا هوآوی برند آنر را می‌فروشد ؛ جدایی آنر از هوآوی چقدر محتمل است؟

آنر یک برند زیرمجموعه کمپانی هوآوی است که چندسالی است فعالیت خوبی در بازار گوشی های هوشمند دارد. اما آیا هوآوی برند آنر را می‌فروشد ؟

هوآوی خود یکی از برندهایی محسوب میشود که طی یک دهه اخیر از مراحل مقدماتی کار خود را آغاز کرد و امروز به جایگاه مهمی رسیده است. شاید بسیاری آن اوایل تصور نمیکردند این کمپانی بتواند سهم قابل توجهیی از بازار تکنولوژی را به خود اختصاص دهد،‌ اما امروزه هوآوی برندی معتبر در حوزه تکنولوژی و لوازم برقی محسوب میشود.

این برند چینی که مهمترین فعالیت خود را در بخش اسمارتفون پیگیری میکند، سهم مهمی از بازار تکنولوژی در سراسر جهان و به خصوص اروپا و امریکا را به خود اختصاص داده است.

این مسئله در اوایل سال میلادی جاری، واکنش دونالد ترامپ رییس جمهور ایالات متحده را در پی داشت. ترامپ کوشید تا از نقش برجسته هوآوی در بازار آمریکا بکاهد و در همین راستا تحریم های زیادی را علیه این شرکت چینی اعمال کرد. حال این تحریم ها و محدودیت ها سبب شده است تا برخی حدس بزنند که هوآوی قصد فروش یکی از برندهای مجموعه خود، یعنی برند آنر (Hono) را دارد.

آیا هوآوی برند آنر را می‌فروشد

وب سایت ITHome در گزارشی به تحلیلگر مینگ چی کو اشاره کرد که ادعا می کند هواوی “به احتمال زیاد” برند Honor را می فروشد. توجیه این امر روشن است، تحت مالکیت جدید، Honor مشمول ممنوعیت های تجاری اعمال شده توسط ایالات متحده نخواهد بود.

بیشتر بخوانید:

این موضوع این امکان را برای آنر فراهم می کند تا چیپست و سایر سخت افزارها را از تأمین کنندگانی که در حال حاضر قادر به معامله با هواوی نیستند؛ خریداری کند.

آیا هوآوی برند آنر را می‌فروشد

کو اشاره می کند که چنین اقدامی برای آنر، بلکه همچنین تامین کنندگان قطعات و همچنین کل صنایع الکترونیک در چین مفید خواهد بود. اما ممکن است در این طرح یک انحراف وجود داشته باشد.

همانطور که گفتیم، ITHome این گزارش را تهیه کرده است. همچنین، نظراتی در مورد Weibo منتشر شده است که کارشناسان نزدیک به هواوی ادعاهای Kuo را رد می کنند.

بیشتر بخوانید:

آیا هوآوی برند آنر را می‌فروشد ؟ نظر شما چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر