;
coinex

تاچ آیفون بالاخره کی حذف می‌شود ؟

برخی از خبرها حاکی از طراحی متفاوت آیفون جدید با مدل های قبلی است. اما یک سوال اساسی کاربران iOS این است که تاچ آیفون بالاخره کی حذف می‌شود ؟

خبرها درباره طراحی آیفون جدید بسیار است و برخی از کارشناسان شروع به گمانه زنی درباره چند و چون این طراحی کرده اند. یکی از مهمترین بخش های طراحی در آیفون و هر گوشی دیگری مربوط به برش صفحه نمایش است.

طی سال های اخیر گوشی های اندرویدی در حوزه استفاده بهتر از صفحه نمایش پیشرفت خوبی داشته اند. از برش های قطره ای تا دوربین زیر نمایشگر، همه و همه به نوآوری و استفاده بهتر و بیشتر از صفحه نمایش کمک کرده است.

اما اپل به ظاهر به این زودی ها قصد تغییرات جدی در طراحی اسمارتفون های خود ندارد. با ما در ادامه همراه باشید.

تاچ آیفون بالاخره کی حذف می‌شود ؟

در فاصله کمتر از یک هفته مانده به معرفی سری آیفون۱۲ افشاگران دنیای فناوری اطلاعاتی را در مورد آیفون ۱۳ منتشر کرده‌اند که از باقی ماندن ناچ نه چندان محبوب نمایشگر خبر می‌دهد؛ هرچند ظاهرا قرار است از عرض آن کمی کاسته شود.

بیشتر بخوانید:

با توجه به تصاویر، رندرها و دیگر خبرهایی که از آیفون ۱۲ منتشر شده تقریبا به طور قطع می‌توان گفت که بریدگی نمایشگر در تمامی مدل‌های این سری به قوت خود باقی خواهد ماند. حالا «Ice universe» از افشاگرهای شناخته شده در توییتر مدعی شده که آیفون ۱۳ نیز این ویژگی را به ارث خواهد برد.

تاچ آیفون بالاخره کی حذف می‌شود
تاچ آیفون بالاخره کی حذف می‌شود

آنطور که Ice universe می‌گوید اپل به جای اینکه سراغ روش‌هایی مثل دوربین زیر نمایشگر، بریدگی قطره‌ای یا ایجاد حفره‌ در پنل برود، تصمیم گرفته ناچ چارگوش را حفظ کرده اما از آن عرض آن به شکل قابل توجهی بکاهد. در واقع به نظر می‌رسد اپل تا زمانی که روش تعبیه دروبین زیر نمایشگر به بلوغ نرسیده، از این روش دست نخواهد کشید و علاقه‌ای ندارد طراحی فعلی را که کاربرانش به آن خو گرفته‌اند، به خاطر راهکارهای موقت تغییر دهد.

از دیگر گمانه‌زنی‌‌ها درباره آیفون ۱۳ می‌توان به گزارش افشاگر دیگری به نام «راس یانگ» اشاره کرد. وی مدعی شده که سری آیفون ۱۳ شامل ۴ دستگاه می‌شود که همگی آنها با نمایشگر ۱۲۰ هرتزی OLED از راه می‌رسند. ارزانترین نسخه این سری با پسوند مینی از نمایشگر ۵.۴ اینچی بهره می‌برد، مدل استاندارد دارای نمایشگر ۶.۱ اینچی خواهد بود و نسخه‌های پرو و پرو مکس نیز به ترتیب به صفحه نمایش ۶.۱ و ۶.۷ اینچی مجهز خواهند شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره تاچ آیفون چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر