;
coinex

تقلب گسترده در بازی کوییز آو کینگز ؛ سرنوشت متقلبان چه میشود؟

با گذشت یک هفته از نشست مشترک تیم کوییز آو کینگز و کاربرانی که حسابشان مسدود شده است، اخبار جدیدی از تقلب گسترده در بازی کوییز آو کینگز به دستمان رسیده است.

حدود یک هفته پیش در ابتدای یک نشست با حضورطراحان بازی «کوییز آو کینگز»  با بازیکنان معترض، که تعدادی از کاربران معترض به این تصمیم مجموعه کوییز آو کینگز به نمایندگی از دیگر کاربران حضور داشتند، امیرگلخانی مدیر روابط عمومی کوییز آو کینگز ضمن اشاره به حجم زیاد تهدیدها، توهین‌ها و بداخلاقی‌هایی که طی چند هفته اخیر از سوی برخی کاربران معترض متوجه تیم مجموعه کوییز آو کینگز و آزار روحی و معنوی آن‌ها شده، گفت:

«علت حضور ما در این جلسه صرفا احترام به بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای بود که از ابتدای تولید کوییز آو کینگز همکاری پایداری میان ما بوده و خواهد بود. چرا که وقتی مالک محصولی به دلایلی تشخیص دهد که افراد یا تیم‌هایی نمی‌توانند از آن پلتفرم استفاده کنند، دیگر گفتمانی میان آن‌ها وجود ندارد.»

حال به نظر میرسد نتیجه آن جلسه و تصمیم تا حدی مشخص شده است. با ما در ادامه این خبر همراه باشید.

تقلب گسترده در بازی کوییز آو کینگز

امیر گلخانی، مدیرروابط عمومی کوئیز آوکینگز در مورد چرایی مسدود شدن حساب کاربران بازی کوئیز گفت: «کوئیز آو‌کینگز مانند هربازی دیگری راه‌های تقلبی دارد. ما هم از این موضوع اطلاع داریم. تیم امنیت کوئیز هم مداوم روی این موضوعات تمرکز کرده است. حدود هشت ماه پیش درگیر پروژه‌ای به نام بات تلگرامی شدیم و یک بات را هم شناسایی کردیم، سپس قوانین خود را به روزرسانی و اعلام کردیم که این موضوع بات تلگرامی برای ما از اهمیت زیادی برخوردار است.»

بیشتر بخوانید:

او ادامه داد: «قصد ما ایجاد محیط امن و سالم برای کاربران است تا بتوانند از بازی لذت ببرند و به همین خاطر خیلی قاطع و سریع اقدام کردیم. تیم فنی راه دور زدن امنیت بازی را مسدود کرد و اکانت ۵۳۵ کاربری که از این بات استفاده کرده بودند را هم بست. ما براساس قوانین بازی که کاربران پذیرفتند، اقدام کردیم؛ اما به خاطر احترامی که به بنیاد داشتیم، حاضر شدیم با متقلبین صحبت کنیم و دلایل را مستقیم و شفاف توضیح دهیم.»

تقلب گسترده در بازی کوییز آو کینگز

به گفته گلخانی نتیجه جلسه این شد تا ۱۰ آبان‌ماه پس از کوئیز کاپ دوباره موضوع را بررسی ‌کنند و اگر در این مورد نکته‌ای وجود داشت اعلام می‌کنند؛ اما آنها مطمئن هستند که این کاربران متقلب هستند.

گلخانی همچین افزود: «موضوعی که باعث شد تا تمام این جریان به رسانه‌ها برسد وبسیاری برداشت متفاوت داشته باشند، این است که آنها نمی‌دانند این افراد متقلب هستند. در صورتی که این کاربران در عدالت بازی اخلال ایجاد کردند. با اینحال ما تغییر رویکرد نخواهیم داشت چون یک میلیون کاربر فعال در ماه داریم و باید پاسخگوی آنها هم باشیم.»

او همچنین افزود: «قوانین بازی همواره برای حفظ سلامت فضای آن در حال تغییر است. در رابطه با مسدود شدن این متقلبان نیز قوانین ۴۸ ساعت قبل از مسدود شدنشان، به‌روز شد. اگر تغییر قوانین بزرگ باشد، حتما از طریق پیام درون بازی اطلاع‌رسانی می‌شود.»

 

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره تقلب گسترده در بازی کوییز آو کینگز چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر