;
coinex

بالاخره تماس صوتی و تصویری نسخه وب واتساپ فعال می‌شود

واتساپ یکی از محبوب‌ترین پیامرسان‌های دنیا است. البته که کمبودهایی نیز دارد. اما آیا بالاخره تماس صوتی و تصویری نسخه وب واتساپ فعال می‌شود؟

WhatsApp یکی از بزرگترین شبکه‌های اجتماعی دنیا با 2 میلیارد کاربرِ فعال است. سرویسی که بعد از خریداری موفق توسط فیس بوک هر روز قابلیت‌ها و امکانات جدید را امتحان کرد.

تکنولوژی تماسِ تصویری از چند سال قبل بین مردم محبوب شده بود و واتساپ این خلاء را در پیام رسان خود حس می‌کرد. در سال 2015 تماس صوتی (Voice Call) به واتساپ اضافه شد و در 14 نوامبر 2016 تماس تصویری (Video Call) برای کاربران اندروید و iOS میسر گردید.

پس ویندوز، لینوکس و مکینتاش چه؟ واتساپ چه فکری برای کاربران دسکتاپ خودش کرده بود؟ بنابر برخی اطلاعات فاش شده، به نظر میرسد فیسبوک بالاخره برای عقب نماندن از رقبا، قصد دارد آپدیت ها خوبی برای پیامرسان خود عرضه کند. اما آیا تماس صوتی و تصویری در نسخه وب ممکن می‌شود؟

بالاخره تماس صوتی و تصویری نسخه وب واتساپ فعال می‌شود؟

طبق گزارشی جدید، واتساپ در حال توسعه قابلیتی برای امکان برقراری تماس صوتی و تصویری غیر از اپ موبایل است. بر اساس اسکرین شات منتشر شده، کاربر در هنگام دریافت تماس با یک پاپ آپ مواجه می‌شود که می‌تواند آن را پاسخ دهد یا رد کند.

بیشتر بخوانید:

در حال حاضر مشخص نشده که قابلیت تماس ویدیویی مانند گوشی‌های هوشمند یک پیش نمایش در اختیار کاربران قرار می‌دهد یا خیر. در پاپ آپ مربوط به تماس کاربران می‌توانند آن را بی‌صدا کرده یا اینکه از تماس صوتی به تصویری تغییر دهند.

تماس صوتی و تصویری نسخه وب واتساپ

گفته می‌شود نسخه وب و دسکتاپ واتساپ از قابلیت تماس صوتی و تصویری گروهی نیز پشتیبانی می‌کنند، با این حال مانند نسخه موبایل شاهد حضور حداکثر ۸ نفر در آن‌ها خواهیم بود.

پشتیبانی از تماس‌ها در واتساپ وب و دسکتاپ آن را یک قدم به سمت مستقل شدن از موبایل نزدیکتر می‌کند. در حالی که کاربران برای استفاده از این نسخه‌ها باید گوشی خود را به اینترنت متصل کنند، این پیام‌رسان می‌خواهد با پشتیبانی از دستگاه‌های متصل، نیاز به چنین کاری را از بین ببرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص تماس صوتی و تصویری نسخه وب واتساپ چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر