;
coinex

دانلود و بررسی بازی ویوو (Wiwo) ؛ تجربه متفاوت آموزش زبان انگلیسی با بازی

یادگیری زبان انگلیسی در این روزگار یک نیاز قطعی است. اما یادگیری زبان با بازی میتواند گزینه ساده و جذاب تری باشد. با دانلود و بررسی بازی ویوو (Wiwo) با ما باشید. این اپلیکیشن راهکاری ساده برای یادگیری زبان انگلیسی همراه با بازی کردن است و میتواند تجربه ای متفاوت در این زمینه رقم بزند.

در جامعه امروزی و با حرکت سریع جهان به سوی زندگی هوشمند، یادگیری و توانایی تعامل با زبان های دیگر، بزرگترین امتیازی است که هر فردی می‌تواند برای خود داشته باشد. در این میان زبان انگلیسی به عنوان پرمتکلم‌ترین زبان دنیا بعد از زبان ماندارین چینی، مهمترین و اساسی ترین زبانی است که هر فردی نیاز به یادگیری آن دارد. اهمیت زبان انگلیسی در روزگار ما بر کسی پوشیده نیست.

در جامعه ایران افراد به دلایل بسیاری نیازمند دانستن زبان انگلیسی هستند؛ برای بهبود مهارت‌ها در کار و برای ارتباط با شرکا و همکاران در خارج از کشور. شاید مهمترین گروه از زبان آموزان دانشجو آموزان و دانشجویان باشند. تحصیل در فضای آکادمیک در عصر ما بدون داشتن مهارت زبان عملا امکان پذیر نیست. چه بسا که آرزوی بسیاری از دانشجویان ایرانی، با توجه به شرایط کشور، تحصیل در خارج از کشور است. نهایتا آنکه زبان‌آمورش شاید مهمترین مهارتی است که در هر حوزه‌ای به آن نیاز داریم.

اگر ماندارین مختص یک کشور باشد، انگلیسی در تعداد زیادی از کشورهای دنیا به عنوان زبان رسمی یا زبان دوم پذیرفته شده است. زبان انگلیسی به واقع یک زبان جهانی است. به لطف سادگی و روانی این زبان و استفاده در بسیاری از کشورهای جهان، این زبان به یکی از پرجمعت ترین زبان های دنیا تبدیل شده است و نه فقط در انگلستان و آمریکا که در بسیاری از کشورهای افریقایی و آمریکایی به زبان انگلیسی صحبت میشود. به علاوه انگلیسی، زبان دوم بسیاری جوامع و کشورهای دیگر است.

دانلود و بررسی بازی ویوو (Wiwo)

یادگیری زبان انگلیسی با بازی!

با در نظر گرفتن این مقدمات، باید گفت هر فردی که بخواهد در دنیای جدید و در این ساختار با افراد تعامل داشته باشد، ناگزیر از یادگیری زبان انگلیسی است. برای یادگیری زبان انگلیسی روش‌های بسیاری وجود دارد. از خوآموزی (Self Study) و شرکت در کلاس‌های آموزش زبان گرفته تا حضور در بحث‌های آزاد (Free Discussion) و روزمره آموزی. اما ماجرا به این سادگی‌ها هم نیست.

یادگیری زبان اگرچه برای برخی افراد بسیار ساده به نظر میرسد، برای برخی دیگر به منزله یک گذرگاه صعب العبور تلقی می‌شود. با وجود مصائب افتصادی موجود و هزار و یک گیر و گرفتاری اجتماعی و روحی و غیره، وقت کمی برای‌مان می‌ماند تا به یادگیری زبان مشغول شویم. در آستانه شروع نوشتار دانلود و بررسی بازی ویوو باید گفت، برای کارمندی که روزی 8 تا 10 ساعت کار می‌کند یا دانشجویی که روزی 3 یا 4 کلاس درس همراه با تکالیف و پروژه‌ها دارد یا کسی که کسب و کار خود را به تازگی راه اندازی کرده، پیدا کردن زمان کافی برای اختصاص دادن به موضوع مهمی مثل یادگیری زبان انگلیسی دشوار به نظر می‌رسد.

بیشتر بخوانید:

خوشبختانه اما راه های زیادی برای گذر ساده تر از این گذرگاه وجود دارد. اگر تا همین چندسال پیش هرکس که پیگیر یادگیری زبان دوم بود ناگزیر از شرکت در کلاسهای آموزشی و موسسات خصوصی و کار با کتاب های مختلف آموزش زبان بود، حال به لطف تکنولوژی و خلاقیت برخی افراد، امکان یادگیری زبان با شیوه های ساده‌تری فراهم شده است.

پیشتر در مطلب بهترین کانال های تلگرام آموزش زبان انگلیسی از مزایای یادگیری زبان با استفاده از راههای خلاقانه و جدید گفته بودیم. اما امروز میخواهیم برایتان از تاثیر بازی در یادگیری زبان انگلیسی بگوییم؛ آموزش زبان انگلیسی با بازی با استفاده از اپلیکیشن ویوو که احتمال تبلیغ این اپلیکیشن اندروید و iOS را در شبکه جم دیده باشید.

جذابیت بازی های زبان انگلیسی موجب شده است تا زبان آموزان این روش را بر سایر متدهای آموزشی ترجیح دهند. در واقع زمانی که شما ترجیح می دهید تا به جای سپری کردن اوقات فراغت‌تان با مطالعه کتاب های تکراری یادگیری زبان انگلیسی از طریق بازی کردن آن هم با داشتن یک تبلت یا گوشی هوشمند سپری کنید به نوعی این روند را سرعت بخشیده اید.

دانلود بازی ویو آموزش زبان
دانلود بازی ویو آموزش زبان

بدین معنی که با استفاده از بازی ویوو قادر خواهید بود تا از بر دایره واژگان، آواشناسی، گرامر و اصطلاحات کاربردی و قابل تاملی دست پیدا کنید که حکم شاه کلید را برای گشودن دروازه های گنجینه طلایی و نفیس زبان انگلیسی دارد. در بازی Wiwo هم سرگرم می‌شوید و هم دایره واژگان خود را گسترش می‌دهید و از این طریق تایم خود را هدر رفته نخواهید دید.

در ادامه بررسی بازی Wiwo باید بگوییم، بازی های زبان انگلیسی به دلایل مختلفی توانسته اند در طی سالیان اخیر به عنوان روش های جایگزین یادگیری این زبان از نفوذ و رواج بیشتری در بین علاقه مندان یادگیری این زبان برخوردار باشند. مزیت های عمده بازی های زبان انگلیسی در مقایسه با سایر روش های موجود را می توان به اختصار به صورت زیر مطرح کرد:

  • دسترسی آسان کاربران به بازی های زبان انگلیسی
  • نصب آسان و رایگان بودن بازی های زبان انگلیسی
  • استفاده از متدهای خلاقیت آمیز در ارائه و تولید این نرم افزارها
  • محیط جذاب و هدفمند بودن بازی های زبان انگلیسی

اگرچه اپلیکیشن ها و بازی های زیادی وجود دارد که به طور تخصصی در حوزه آموزش زبان فعالیت میکنند، اما در گفتار امروز قصد داریم شما را با جدیدترین اپلیکیشن آموزش زبان آشنا کنیم که از قضا تولید داخل نیز هست. یک اپلیکیشن ایرانی در قالب بازی که برای یادگیر زبان انگلیسی به صورت آنلاین و گروهی طراحی شده است. بازی ایرانی ویوو تلاش دارد محیطی سالم برای سرگرم شدن و آموزش زبان قراهم کند.

دانلود و بررسی بازی ویوو
دانلود و بررسی بازی ویوو

در دانلود و بررسی بازی ویوو شما را با جدیدترین بازی یادگیری زبان انگلیسی آشنا میکنیم. با ما همراه باشید.

بررسی بازی ویوو ؛ دانلود بازی ویوو ،‌ نصب و استفاده

برای دانلود بازی ویوو در حال حاضر نمیتوانید از اپ استورهای معروفی چون گوگل پلی یا بازار اقدام کنید. اما راه دانلود اپلیکیشن بسته نشده است. اگر عبارت Wiwo.games را در فیلد جستجوی مرورگر خود تایپ کنید، با تصویر زیر مواجه خواهید شد. {آپدیت: بازی ویوو به گوگل پلی اضافه شد!}

دانلود بازی ویوو برای اندروید

برای دانلود بازی ویوو برای اندروید می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید. این بازی تاکنون در گوگل پلی نمره 2.9 از 5 را دریافت کرده است. اپلیکیشن ویوو تاکنون بیش از 5 هزار مرتبه از بستر گوگل پلی دریافت شده است. 

دانلود بازی ویوو با لینک مستقیم با حجم 3.9 مگابایت:

Download Wiwo 1.0 apk

دانلود بازی ویوو از طریق گوگل پلی با حجم 3.9 مگابایت:

Wiwo Google Play

دانلود بازی ویوو برای آیفون

در خصوص دانلود ویوو برای آیفون باید به چند نکته توجه داشته باشید. نخست آنکه پس از دانلود کامل و نصب برنامه، باید وارد setting دستگاه شوید، سپس وارد بخش general شده، در پایین صفحه بخش profile و یا device management را لمس کنید. در اینجا گزینه‌ی INFINITE8 FZE را لمس کنید. سپس WIWO را انتخاب نمایید و دکمه Trust را بزنید. حالا می‌توانید از ویوو لذت ببرید. برای دانلود بازی ویوو برای آیفون از لینک های زیر استفاده کنید.

دانلود بازی ویوو برای iOS با لینک مستقیم در سایت Wiwo{dot}games:

Download Wiwo 1.0 For iOS

پس از دانلود و نصب Wiwo 1.0، همانطور که میبینید در این تصویر سه انتخاب اصلی دارید. گزینه اول تحت عنوان شروع بازی، برای بازی به صورت تحت وب است. اگر این گزینه را انتخاب کنید در فضایی بسیار مشابه با وضعیت اپلیکیشن اصلی میتوانید به استفاده از ویوو بپردازید.

دانلود و بررسی بازی ویوو
دانلود بازی Wiwo

نصب و دانلود بازی Wiwo در ویندوز

متاسفانه برای دانلود بازی ویوو ویندوز راه حل رسمی از سوی توسعه دهندگان آن ارائه نشده است. در واقع این بازی نسخه دسکتاپ ندارد. اما خب راهکارهایی برای اینکه بتوانید آن را بر روی دیوایس مبتنی بر ویندوز بالا بیاوریم وجود دارد. به عبارت دقیق‌تر ما به بهترین نرم افزارهای شبیه سازی اندروید نظر ARChon و اندروید استودیوز ایمولیتور نیاز داریم. در نوشتار لینک شده در جمله قبلی نرم افزار بهینه خود را انتخاب کنید و آن را نصب کنید.

در ادامه فایل نصبی بازی ویو برای اندروید را از لینک‌های بالا دریافت کنید و بر روی شبیه ساز نصب کنید. حالا می‌توانید درست مانند حالتی که در گوشی بازی می‌کنند، بر روی PC یا لپ تاپ خود بازی را اجرا کنید.

دو گزینه دیگر نیز همانطور که از نام آنها مشخص است، برای دانلود فایل نصبی اپلیکیشن ویوو برای دو پلتفرم اندروید و iOS میباشد. ما در اینجا به تناسب اسمارتفون مورد استفاده خودمان، گزینه دانلود برای اندروید را انتخاب میکنیم. برای دانلود بازی Wiwo باید از این گزینه‌ها استفاده کنید. در ادامه بررسی بازی Wiwo باید بگوییم شما می‌بایست اشتراک‌های ماهانه را بررسی و یکی از موارد را خریداری کنید تا بتوانید وارد بازی شوی

درباره آموزش زبان به مقالات زیر نیز می توانید مراجعه کنید:

 

دانلود و بررسی بازی ویوو
دانلود و بررسی بازی ویوو

پس از لود شدن این صفحه به صفحه دیگری مانند شکل زیر منتقل خواهید شد. در این قسمت شما برای ورود به بازی سه راه اصلی دارید. مورد اول ورود با اکانت گوگل، دومین راه ورود با شماره تلفن همراه و سومین راه ورود به صورت مهمان است.

دانلود و بررسی بازی ویوو
دانلود بازی Wiwo زبان انگلیسی

ما در اینجا آخرین گزینه یعنی ورود به صورت مهمان را انتخاب میکنیم. با انتخاب گزینه ورود مهمان، شما میبایست در محیطی به مانند شکل زیر، زبان منوی بازی را انتخاب کنید. البته باید به این نکته نیز اشاره کنیم که اگر با استفاده از حساب کاربری وریفای شده،‌ مثلا جی‌میل وارد بازی شوید،‌ می‌توانید از تمامی امکانات به نحو احسن استفاده کنید.

دانلود و بررسی بازی ویوو
دانلود و بررسی بازی ویوو

بعد از انتخاب زبان و در صفحه بعد شما مطابق با برنامه ریزی بازی و برای آشنایی بیشتر با فضای بازی یک دور تمرینی از بازی را از سر میگذرانید. در آموزش بازی ویوو زبان انگلیسی باید به این نکته نیز متذکر شویم که در جریان بازی، به دلیل آنلاین بودن سایر رقبا، باید سرعت و دقت بسیار بالایی به کار ببرید.

دانلود و بررسی بازی ویوو
دانلود و بررسی بازی ویوو آموزش زبان

بعد از گذراندن این دوره تمرینی شما عملا به محیط اصلی بازی وارد می‌شوید. در بخش بعدی از دانلود و بررسی بازی ویوو، به آموزش بازی ویوو و بخش های مختلف این برنامه تحت وب خواهیم پرداخت. در ادامه بررسی بازی Wiwo باید بگوییم، همانطور که اشاره شد برای شروع بازی باید به نشانی ویوو دات گیمز بروید.

آموزش بازی ویوو

صفحه اصلی بازی ویوو، چیزی به شکل زیر است. همانطور که در نگاه اول به نظر میرسد بازی ویوو از رابط کاربری خوب، ساده و زیبایی بهره مند است. علی‌رغم عرضه نسخه APK، این امکان نیز مهیا شده که همین نسخه آنلاین را به صورت یک صفحه وب در هوم‌اسکرین موبایل خود ذخیره و مانند یک اپلیکیشن آن را در دسترس خود داشته باشید.

بیشتر بخوانید:

ما با یک بازی آنلاین با گرافیک مناسب طرفیم که کاربر پسند (User-Friendly) بوده و ارتباط خوبی با کاربر خود برقرار می‌کند. از زمانی که در محیط اپلیکیشن قرار میگیرید موسیقی ملایمی نواخته میشود که حس خوبی به فرد القا میکند. به علاوه این جذابیت ها در کنار سهولت کار با بخش های مختلف اپلیکیشن،‌ ویوو را به یکی از بهترین اپلیکیشن های آموزش زبان تبدیل می‌کند.

دانلود و بررسی بازی ویوو
دانلود و بررسی بازی ویوو

همانطور که میبنید گرچه تصویر زیر از نسخه تحت وب بازی است، اما شباهت زیادی به بازی های اندرویدی و صفحه اسمارتفون دارد. به همین دلیل پیشتر اشاره شد که می‌توانید این صفحه وب را در هوم‌اسکرین ذخیره و آن را در دسترس داشته باشید.

در بازی ویوو هم به مانند سایر بازی های اینچنینی شما میتوانید یک نام کاربری انتخاب کنید و بر اساس اکانت خود در آن، به جمع آوری سکه و کاپ بپردازید. هر رقابت موقعیتی برای کسب جوایز و امتیازات بیشتر است و هرچه در این راه موفق تر باشید صاحب لول (Level) یا درجه بالاتری خواهید بود. از جوایز نیز غافل نشوید؛ در قرعه کشی پایان ماه این بازی، از خودروی 206 گرفته تا PS4 و گوشی سامسونگ به قید قرعه به کاربران اهدا خواهد شد.

اما آیکون های این صفحه چیستند؟ کسب امتیازات چه فایده ای دارد؟ و چه راه هایی برای کسب امتیازات بیشتر وجود دارد؟ با ما در آموزش بازی ویوو همراه باشید. در ادامه به بررسی هریک از امکانات بازی ویوو و اطلاعات مختلف مربوط به آن میپردازیم. در ادامه بررسی بازی Wiwo باید بگوییم، در صفحه اصلی بازی ویو، چند آیکون اساسی وجود دارد. در پایین صفحه شما با پنج سربرگ اصلی واجه میشوید. بخش خانه که به طور پیشفرض به نمایش درمی‌آید خود دارای چندین آیکون متفاوت است.

بالای این صفحه مختص نمایش اطلاعات بازیکن شامل تعداد سکه ها، تعداد جام ها و سطح بازیکن است. در همین قسمت شما سه آیکون دیگر نیز میبینید. آیکون زنگوله مانند برای دسترسی به آخین اخبار مرتبط با اپلیکیشن است.

سه خط کنار صفحه نیز مربوط به تنظیمات بازی است که در ادامه به آن اشاره میکنیم. اما یکی از بخش های خوب بازی ویوو، قرار دادن امکان چت و گفتگوی متنی است. شما با انتخاب آیکون مربوط به صفحه ای منتقل میشوید که ظاهری همچون یک پیامرسان معمولی دارد.

آموزش بازی ویوو
آموزش بازی ویوو

همانطور که در تصویر بالا میبینید، صفحه چت در ویوو به مانند یک پیامرسان معولی است. سمت راست تصویر مربوط به گفتگو است و سمت چپ نمایانگر مخاطبین و دوستان شما در ویوو. در ادامه مطلب دانلود و بررسی اپلیکیشن ویوو باید خاطر نشان کرد که در این بخش از بازی می‌توانید با سایر رقبا و دوستان خود گفتگو کنید و آنها را به چالش بکشید.

برگردیم به خانه. اصلی ترین عناصر صفحه خانه در بازی ویوو، مربوط به امکانات بازی است. در ویوو شما در 4 روش مختلف میتوانید به بازی و رقابت با دیگران بپردازید. این 4 روش مختلف در تصویر زیر به نمایش درآمده است.

آموزش بازی ویوو
آموزش بازی ویوو

در هر یک از این 4 حالت شما میتوانید با دوستان خود یا با افرادی از سراسر کشور به رقابت بپردازید و امتیاز کسب کنید. در ادامه دانلود و بررسی بازی ویو زبان انگلیسی برسیم به بحث اهمیت امتیازگیری. اگر در صفحه اصلی ویوو و در نوار پایین صفحه بخش رتبه بندی را انتخاب کنید با فهرستی از بهترین بازیکنان فعال و میزان امتیازات کسب شده توسط هریک مواجه خواهید شد. به تصویر زیر دقت کنید.

بازی ویوو
دانلود و بررسی بازی ویو

اهمیت این امتیازگیری در این است که ویوو برای جذب نظر کاربرانش قرعه کشی های ماهانه ای برگزار میکند. در این قرعه کشی ماهانه تعدادی جایزه جذاب بین بهترین کاربران آن ماه قرعه کشی میشود. بالطبع هرچه فعال تر بوده باشید و امتیاز بیشتری کسب کرده باشید، شانس بیشتری برای برنده شدن قرعه کشی خواهی داشت.

اگر در صفحه اصلی ویوو آیکون جایزه باران را انتخاب کنید با فهرست جوایز ماهانه ویوو آشنا میشوید. یک خودرو، 3 پی اس 4، 5 گوشی موبایل و جوایز نقدی.

آموزش بازی ویوو
آموزش بازی ویوو . پس از دانلود بازی ویوو حتما شانس خود را برای برنده شدن امتحان کنید.

حال که با اهمیت امتیازگیری در ویوو آشنا شدیم. شاید این سوال طبیعی باشد که چه راه هایی پیش روی بازیکنان برای کسب امتیازات بیشتر وجود دارد؟ در ادامه بررسی بازی Wiwo باید بگوییم، همانطور که پیشتر گفتیم، اصلی ترین شانس هر بازیکن برای کسب جام و امتیاز بیشتر در ماه، همان مسابقه و شرکت در چالش های 4 گانه است.

اما راه های فرعی دیگری نیز برای کسب امتیازات بیشتر وجود دارد. در ادامه دانلود و بررسی بازی ویوو باید اشاره کرد کهبرای اشتراک گذای بازی با دوستان، امتیاز خاصی در نظر گرفته است. همچنین اگر اکانت ویوو خود را با گوگل یا فیسبوک همگام سازی کنید، مقدار مشخصی سکه دریافت میکنید. تصویر زیر،‌ برخی امکانات ویوو برای کسب امتیازات بیشتر را نشان میدهد.

آموزش بازی ویوو
دانلود و بررسی بازی ویوو

به نظر می‌رسد بازی ویوو بتواند تعداد قابل توجهی از مخاطبان را جذب خود کند و به بازی محبوبی بدل شود. اگر بازی ویوو را امتحان کردید تجربیات خود را با ما در بخش کامنت‌ها به اشتراک بگذارید. همین حالا برای دانلود بازی ویوو اقدام کنید و نتیجه بررسی را به اطلاع دیگران نیز برسانید. آیا در یادگیری زبان انگلیسی با بازی ویوو موفق بودید.

بهترین ویژگی های بازی Wiwo

بازی Wiwo این روزها به شدت در حال تبلیغ است و کاربران بسیاری را جذب کرده است. در ادامه دانلود و بررسی بازی ویوو باد به این نکته اشاره کرد که بازی ویو قابلیت‌های قابل توجه‌ای دارد که باعث شده مخاطبان آن را به عنوان گزینه‌ای ایده‌آل برای آموزش زبان بپذیرند. از جمله مهمترین قابلیت های بازی ویوو آموزش زبان انگلیسی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • امکان نصب آسان بازی ویو بر روی اندروید، iOS و ویندوز
  • محیط بازی زیبا و گرافیک یوزرفرندلی
  • قرعه کشی ماهانه با جوایز ارزشمند
  • امان بازی با دوستان و رقابت های نفس گیر آنلاین
  • امکان بازی به زبان فارسی و انگلیسی
  • دارای چهار نوع بازی هیجان انگیز

نظرات کاربران در مورد بررسی و دانلود بازی ویوو

کابران نظرات گوناگونی در خصوص بررسی و دانلود بازی ویو دارند. بسیاری از آنها با دید مثبت به بازی نگاه کرده‌اند و در میان بازی‌های ایرانی آن را کم نظیر می‌دانند. از سوی دیگر برخی از کابران نیز هستند که به شبکه جم و آنچه در آن تبلیغ می‌شود اطمیان چندانی ندارند. به ویژه آنکه باید برای بازی ویوو پول هم پرداخت کنند.

یکی از کاربران به نام Ebrahim Karimi می‌نویسد:

بازی جالبی هست. تو دسته بازی های کلمات نمونه ایرانی شو ندیدم. همه بازی های ایرانی لولی هستند.

برخی دیگر از کاربران نیز انتظار چیز بیشتری از بازی داشتند و گلایه‌مند بوده‌اند. مثلا S A کاربر دیگری بود که در مورد دانلود و بررسی بازی ویوو در گوگل پلی نوشته:‌

مزخرف اصلا اپلیکشن زبان اموزی نیست تا نصبش کردم اشتراک خواست بدون واریز نمیتونید واردش بشید. ظاهرا منم به امید اینکه زبان اموزی هست ۷۰ تومن واریز زدم بعد از واریز بازی که باز شد ازین بازی ها هستش که یه جدول حروف به هم ریخته فارسی یا انگلیسی داخلشه باید دورشون خط بکشید که یه کلمه در بیاد این نمیدونم چه ربطی به زبان اموزی داره.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: techrato

نظر شما در دانلود و بررسی بازی ویوو چیست؟ نظرات در مورد تبلیغ اپلیکیشن ویوو در شبکه جم چه بود؟ دانلود بازی Wiwo و بازی آن با اشتراک ماهیانه برای شما به صرفه است؟ نظرات خود را با تکراتو در بخش کامنت‌ها در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (22 نظر)

    سلام
    در مورد قرعه کشی ها سوال کردم گفتید ایمیل بفرست فرستادم ولی از تاریخ ایمیل یکهفته گذشته هنوز پاسخی نگرفته ام.
    امروز هم کلا برنامه بالا نمیاد یعنی منوها را برای انتخاب بازی نشان نمی دهد و فقط صفحه خالی نمایش داده می شود. ایمیل این را هم فرستادم. انشالله پاسخ هر دو مورد را ارسال می فرمائید.

    پاسخ

    سلام
    پس از دور اول قرعه کشی جوایز ، دیگه لیست برندگان داخل برنامه اعلام نشده است.
    آیا قرعه کشی لغو شده یا نتایج در جای دیگری اطلاع رسانی می شود؟

    پاسخ

    می‌تونید به اینجا ایمیل بزنید:‌
    support{at}wiwo.games

    پاسخ

    خیلی خیلی دزدی خوبی راه انداختن اشتراک 3 ماهه خریدم و حارا منو تو بازی راه نمیده خیل چرته خلاصه کسی گولش رو نخوره که حسابی کلاه بردارن و الان دیگه اشتراکشون رو فقط یکساله کردن و 75 هزار تومن درشت تر دزدی میکنن گول نخورید گول نخورید مواظب پولتون باشین که واستون نخورنشو یه لیوان آب هم روش

    پاسخ

    می‌تونید اعتراض خودتون رو به اینجا بفرستید:
    support{at}wiwo.games

    پاسخ

    مفتش گرونه. پولمو دور ریختم.

    پاسخ

    سلام
    هیچ ارتباطی به زبان آموزی ندارد. به نظرم پولتان را دورنریزید

    پاسخ

    توجه توجه توجه
    بازی ویوو کلاهبرداری هستش من یک هفته پیش اشتراک یکساله خریدم ولی بازی اجرا نمیشه فقط صفحه خرید اشتراک رو نشون میده دانلود نکنید کلاهبرداری کلاهبرداری کلاهبرداری

    پاسخ

    می‌تونید به اینجا ایمیل بزنید:‌
    support{at}wiwo.games

    پاسخ

    اصفهاک شهرستان سمیرم پادنای اولا

    پاسخ

    سلام من چطوری میتونم عکس پروفایل و مشخصاتم رو تو بازی ثبت کنم

    پاسخ

    من اشتراک خریدم بعد امتیازم حدود ۶ هزار بودحواسم نبود خارج شدم اما دوباره نمیتونم وارد بشم بازم میگه اشتراک بخر یعنی چی وارد باری نمیشه .

    پاسخ

    می‌تونید به اینجا ایمیل بزنید:‌
    support{at}wiwo.games

    پاسخ

    سلام من نصب کردم و هزینه ی اشتراک سه ماهه رو پرداخت کردم ولی صفحه ی ورود به بازی نمیاد

    پاسخ

    می‌تونید به اینجا ایمیل بزنید:‌
    support{at}wiwo.games

    پاسخ

    واقعا خیلى مزخرفه! بازیش فارسیه!! دزدى میکنن فقط

    پاسخ

    گلم! زبان بازی رو عوض کن کلا بازی انگلیسی میشه. فقط یاد گرفتین بگین این دزده اون دزده! :/ خیلی مردی به دزد اصلی بچسب!

    پاسخ

    بازی ویوو جالبه. فقط کاش پولی نبود. ممنون از تکراتو برای بررسی دقیق.

    پاسخ

    سلام نمیدوم چطوری دانلودش کنم لطفا راهنمایی کنید

    پاسخ

    سلام. باید وارد سایت‌شون بشین. آدرس‌اش توی مقاله گفته شده!

    پاسخ