;
coinex

اتهام دخالت در انتخابات آمریکا علیه ایران از طریق ایمیل های تهدیدآمیز

اتهام دخالت در انتخابات آمریکا علیه ایران از طریق ایمیل های تهدیدآمیز از سوی یکی از مقامات ایالات متحده مطرح شده است. با بررسی بیشتر این خبر در ادامه با تکراتو همراه باشید.

مدیر اطلاعات ملی آمریکا مدعی شد که ایران و روسیه تدابیری را بر تاثیر گذاشتن روی افکار عمومی آمریکایی‌ها در رابطه با انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده اتخاذ کرده‌اند.

«جان راتکلیف» مدیر اطلاعات ملی آمریکا عصر چهارشنبه به وقت واشنگتن در یک کنفرانس خبری، ایران و روسیه را به تلاش برای دخالت در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا متهم کرد. همچنین مدیر FBI نیز ادعایی را مطرح کرده و ایران را به ارسال ایمیل‌های تهدید آمیز برای ایجاد ترس در رای‌دهندگان در چهار ایالت آمریکا متهم کرده است.

اتهام دخالت در انتخابات آمریکا علیه ایران از طریق ایمیل های تهدیدآمیز

جان راتکلیف، مدیر اطلاعات ملی آمریکا مدعی شده است: «ایران و روسیه تدابیری را برای تاثیر گذاشتن روی افکار عمومی آمریکایی‌ها اتخاذ کرده‌اند.» وی در ادامه ادعاهای خود افزود که ایران و روسیه برخی اطلاعات رای‌دهندگان آمریکایی را در اختیار داشته و با ارسال ایمیل‌هایی به آنها سعی در ایجاد ناآرامی اجتماعی و ارعاب دارند.

مدیر اطلاعات ملی آمریکا در ادامه ادعا کرد که ایران ایمیل‌هایی برای تشویق به ناامنی در آمریکا و ضربه زدن به دونالد ترامپ در آستانه برگزاری انتخابات ریاست جمهور ایالات متحده ارسال کرده است.

اتهام دخالت در انتخابات آمریکا علیه ایران
راتکلیف اتهام دخالت در انتخابات آمریکا علیه ایران را مطرح کرده است.

راتکلیف در ادامه تصریح کرد: «ما می‌دانیم که روسیه درباره برخی از داده‌های رای‎دهندگان آمریکایی اطلاع دارد.» پیشتر بارها مقامات آمریکایی ایران و روسیه و چین را به تلاش برای دخالت در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا متهم کرده بودند. همچنین «ویلیام ایوانیا»، مدیر «مرکز ملی امنیت و ضداطلاعات» آمریکا نیز مدعی شده بود که ایران، چین و روسیه به دنبال تلاش برای مداخله در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا هستند.

راتکلیف پیش از این نیز با تکرار ادعاهایی مشابه در این‌باره، گفته بود: «چین، روسیه، ایران و بازیگرانی دیگر، به دنبال دخالت یا تاثیرگذاری در انتخابات ما در راستای منافع خودشان هستند. بنابراین می‌خواهم تاکید کنم که این مسأله فقط به چین مربوط نیست».

بیشتر بخوانید:

.

منبع: tasnim

نظر شما در خصوص اتهام دخالت در انتخابات آمریکا علیه ایران چیست؟ نظرات خود را با تکراتو در بخش کامنت‌ها به اشتراک بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر