;
coinex

پشتیبانی پی پل از بیت کوین ؛ حمایت غول پرداخت آنلاین از رمزارزها!

مدتی بود که خبرهایی حاکی از پشتیبانی پی پل از بیت کوین وجود داشت. حال به طور رسمی این سرویس پرداخت اعلام کرده که قضد ورود به دنیای ارزهای دیجیتال را دارد.

گفته می‌شود که شرکت پی‌پل اوایل سال جاری میلادی به کمیسیون اروپا اعلام کرده که فعالیت‌هایی در حوزه ارزهای دیجیتال انجام داده است.

به گزارش کوین دسک، پی‌پل در نامه‌ای که ۲۰ مارس (۱ فروردین) به کمیسیون اروپا ارسال کرده است، اذعان داشته که قدم‌هایی «ملموس و یک جانبه» در حوزه ارزهای دیجیتال برداشته است. این نامه در ماه ژوئن (خرداد) به‌صورت عمومی منتشر شده است.

برخی منابع آگاه همان ماه اعلام کردند که پی‌پل به‌دنبال ارائه امکان خدمات خرید و فروش ارزهای دیجیتال است. پی‌پل در آن زمان واکنشی به این اخبار نشان نداد.

پشتیبانی پی پل از بیت کوین

پی‌پل، یکی از بزرگترین شرکت‌های حوزه پرداخت، به‌صورت رسمی اعلام کرد که تا سال ۲۰۲۱ وارد حوزه ارائه خدمات ارزهای دیجیتال خواهد شد. کاربران این شرکت از اوایل سال ۲۰۲۱ میلادی می‌توانند با استفاده از ارزهای دیجیتال از فروشگاه‌هایی که از خدمات پی‌پل بهره می‌برند، خرید کنند.

بیشتر بخوانید:

تسویه‌حساب‌ها در سیستم پی‌پل، همانند سرویس‌های نظیر بیت‌پی (BitPay)، به‌صورت ارزهای رایج انجام می‌گیرد. به‌عبارت دیگر، فروشنده هزینه کالا و خدمات خود را به‌صورت ارزهای فیات دریافت می‌کند و پی‌پل کار تبدیل ارز دیجیتال به ارز رایج را انجام خواهد داد.

پشتیبانی پی پل از بیت کوین

پی‌پل اعلام کرده است که در ابتدای کار از ارزهای دیجیتال بیت کوین، اتریوم، بیت کوین کش و لایت کوین پشتیبانی خواهد کرد. این شرکت خدمات پرداخت خود به‌صورت ارزهای دیجیتال را با همکاری پکسوس (Paxos) ارائه می‌کند. پی‌پل همچنین موفق به اخذ مجوز از سازمان خدمات مالی ایالت نیویورک شده است.

علاوه بر خدمات پرداخت با استفاده از ارزهای دیجیتال، کاربران پی‌پل می‌توانند مستقیماً از طریق نرم‌افزار این شرکت، اقدام به خرید ارزهای دیجیتال کنند. برای این کار، پی‌پل یک کیف پول مخصوص ارائه خواهد کرد و خرید و فروش‌های کاربران از طریق این کیف پول انجام خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص پشتیبانی پی پل از بیت کوین چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر