;
coinex

استارتاپ‌های ایرانی به نمایشگاه Start.Up! Germany می‌روند!

اوایل شهریور ماه سال جاری بود که اتاق بازرگانی و صنایع ایران و آلمان خبر از حضور چند استارتاپ ایرانی در نمایشگاه Start.Up! Germany داد. با ما در ادامه همراه باشید.

رویداد Start.up! Germany Tour 2020 در کمتر یک هفته آینده به صورت مجازی برگزار می‌شود. ابتدای شهریور ماه، اتاق بازرگانی و صنایع ایران و آلمان اعلام کرد که چند استارتاپ ایرانی را برای شرکت در این رویداد معرفی خواهد کرد. اکنون اتاق ایران و آلمان اعلام کرده است که ۱۰ تیم منتخب از ایران در این رویداد شرکت خواهند کرد.

استارتاپ‌های ایرانی به نمایشگاه Start.Up! Germany می‌روند!

اتاق بازرگانی و صنایع ایران و آلمان با انتشار گزارشی اعلام کرد که بیش از 80 درخواست از استارتاپ‌‌های ایرانی برای شرکت در این رویداد دریافت کرده است.

بیشتر بخوانید:

از بین این تیم‌ها، ۱۰ تیم در سه حوزه‌ی شهر هوشمند، حمل و نقل، و فناوری بیمه به آلمان معرفی شده‌اند. استارتاپ‌های برگزیده به این شرح هستند:

  • شهر هوشمند: جاست – پارک‌مارک – ملکانا –  نقشه و مسیریاب نشان و اپلیکیشن دوچرخه
  • حمل و نقل: فلیت‌کت – ادن – پادرو
  • فناوری بیمه: بیمه مرکوری – لیتیوم – ایجنت پرو

ابتدای شهریور ماه، اتاق ایران و آلمان از استارتاپ‌ها برای شرکت در این رویداد دعوت کرد و بعد از جمع‌آوری و جمع‌بندی درخواست‌ها، ابتدای مهر ماه یک رویداد Pitch از سوی اتاق برگزار شد تا تیم‌ها خود را معرفی کنند. سپس توسط تیم داوران، از هر بخش تیم‌هایی انتخاب شدند تا در مجموع ۱۰ نماینده از ایران در رویداد Start.UP! Germany حضور داشته باشند.

عمر کمتر از ۱۰ سال، عبور از مرحله Seed و قرارگیری در مرحله تست بازار و البته توانایی ارائه طرح کسب‌وکار به زبان انگلیسی، از شرایط حضور در این رویداد است. از سوی دیگر طرح تجاری باید با بازار آلمان انطباق داشته باشد و استارتاپ‌ها باید بتوانند نحوه انطباق محصول‌شان با بازار آلمان را توجیه کنند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص نمایشگاه Start.Up! Germany چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر