;
coinex

خرید بیت کوین مانند خرید سهام اپل هنگام تاسیس آن است!

یکی از کارشناسان و سرمایه گذاران مطرح در دنیای ارز و پرداخت های اینترنتی میگوید: خرید بیت کوین مانند خرید سهام اپل هنگام تاسیس آن است.

اپل قطعا از زمان تاسیس ارزشمندترین شرکت جهان نبوده است. سهام اپل در زمان تاسیس آن هم قطعا ارزشی بسیار ناچیز در مقابل ارزش امروز آن داشته است.

شما هم نمیتوانید به گذشته برگردید تا برای پولدار شدن سهام ارزشمند اپل را از زمان تاسیس بخرید و در سال 2020 یک سرمایه دار باشید.

اما فرض کنید چنین موقعیتی اما در موردی دیگر برای شما فراهم شده باشد. واکنش شما چیست؟ با ما همراه باشید.

خرید بیت کوین مانند خرید سهام اپل هنگام تاسیس آن است!

پل تودور جونز (Paul Tudor Jones)، سرمایه‌گذار پرآوازه و چهره سرشناس حوزه مدیریت صندوق‌های پوششی سرانجام لب به تحسین بیت کوین گشوده است. اگرچه او هیچ‌گاه مروج و مبلغ بیت کوین نبوده، اما بر این باور است که ارزهای دیجیتال راه درازی را برای تحقق رویای خود پیش رو دارند.

به گزارش دیکریپت، پل تودور جونز نیز با مشاهده بازار در حال رشد بیت کوین به جمع طرفداران این ارز دیجیتال پیشتاز پیوسته است.

وی به‌تازگی در مصاحبه‌ای با شبکه CNBC اذعان کرده است که دارایی‌های رمزنگارانه و ارزهای دیجیتال، سپرهایی مستحکم برای در امان ماندن از خطر تورم هستند. وی در ادامه به رشد چشم‌گیر اعضای جامعه سرمایه‌گذاران حوزه ارزهای دیجیتال اشاره و از آن به‌عنوان اتفاقی خوش‌یمن یاد کرده است.

خرید بیت کوین

جونز که سابقه تأسیس شرکت تودور اینوستمنت کرپ (Tudor Investment Corp) را در کارنامه دارد، در مصاحبه با شبکه CNBC افزوده است که ما هنوز در مراحل آغازین تکامل بیت کوین به سر می‌بریم. وی در ادامه اذعان کرده که وقتی در روزهای نخست سال جاری میلادی بالاخره تن به دریای ارزهای دیجیتال زده، اعتمادش به این بازار بیشتر شده است. او می‌گوید:

بیت کوین، درست همان ویژگی‌هایی را دارد که شرکت‌های حوزه فناوری در دوران آغازین جذب سرمایه، از آنها برخوردار بودند. من زیاد از بیت کوین و مفاهیم آن سر در نمی‌آوردم تا اینکه برنامه‌های شما را دیدم و ناباورانه فهمیدم که تا چه اندازه از هر قشری به بیت کوین روی آورده‌اند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص خرید بیت کوین و ارزش آن در حال حاضر چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر