;
coinex

گیمرهای ایرانی PS5 را ترجیح می‌دهند یا ایکس باکس سری ایکس؟

براساس نتایج یکی از جدیدترین مطالعات قصد داریم تا مقایسه دو نمونه از بهترین کنسول های بازی موجود در بازار، به پاسخ این سوال برسیم که گیمرهای ایرانی PS5 را ترجیح می‌دهند یا ایکس باکس سری ایکس؟

سونی و مایکروسافت کنسول های نسل بعدی خود را معرفی کرده اند. حال اما سوال اساسی این است که کاربران معمولی و گیمرهای حرفه ای در سطح جهان کدام کنسول را ترجیح میدهند؟ تحقیق تازه‌ای از میزان محبوبیت کنسول‌های نسل بعدی مایکروسافت و سونی در تعداد زیادی از کشورها انجام شده که نشان می‌دهد پلی استیشن 5 با اختلاف زیادی گزینه اول مردم بین کنسول‌های نسل بعدی است.

گیمرهای ایرانی PS5 را ترجیح می‌دهند یا ایکس باکس سری ایکس؟

آن‌طور که در این گزارش تازه آمده است، در ۱۴۸ کشور جهان، بیشتر جمعیت قصد دارند که پلی استیشن 5 را خریداری کنند و آن را به ایکس‌باکس‌های نسل بعدی ترجیح می‌دهند. از سوی دیگر در ۱۳ کشور جهان هم مایکروسافت توانسته گیمرها نسبت به خرید ایکس باکس سری ایکس یا سری اس به جای پلی استیشن بعدی، قانع کند.

آن‌طور که در این تحقیق آمده، مردم ایران هم خرید پلی استیشن 5 را به ایکس‌باکس‌های جدید ترجیح می‌دهند. جالب است که پلی استیشن حتی در آمریکا که انتظار می‌رفت در آن‌جا ایکس باکس انتخاب اول گیمرها باشد، محبوب‌تر است. در بین کشورهای بزرگ، نام چین را می‌بینیم که به نظر کاربران این کشور ایکس باکس را ترجیح داده‌اند.

گیمرهای ایرانی PS5 را ترجیح می‌دهند

البته رقابت در بسیاری از کشورها نزدیک‌ است و برای مثال در بازارهای مهمی مثل بریتانیا و آمریکا، اختلاف ناچیزی میان محبوبیت پلی استیشن و ایکس باکس وجود دارد.

البته باید در نظر گرفت که باتوجه به عملکرد این کنسول‌ها در ابتدای نسل، همه این ارقام می‌تواند به راحتی تغییر کند. به هر حال انحصاری‌های بیشتر و نمایش‌های جالبی که سونی از پلی استیشن 5 داشته به همراه اعتمادی که این برند طی چهار نسل از کنسول‌ها به دست آورده همه از عواملی موثر در محبوبیت کنسول‌ جدید سونی هستند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص ترجیح گیمرهای ایرانی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر