;
coinex

گوشی تاشوی شیائومی با دوربین 108 مگاپیکسلی معرفی خواهد شد

خبرهای دنیای فناوری حکایت از آن دارد که علاوه بر سری جدید گوشی‌های تاشوی سامسونگ و هوآوی، باید منتظر عرضه گوشی تاشوی شیائومی نیز باشیم.

با داغ شدن بحث استفاده از صفحه نمایش های تاشو در گوشی های هوشمند این بار نوبت کمپانی شیائومی برای رونمایی از گوشی هوشمند تاشوی جدید می باشد.

این گوشی که به احتمال فراوان Mi Fold یا Mi Flex نام دارد در نیمه دوم سال 2019 به بازار عرضه خواهد شد. به نظر می رسد شرکت شیائومی این گوشی را به منظور رقابت با دو رقیب دیگر خود یعنی گوشی Samsung Galaxy Fold و Huawei Mate X طراحی و به بازار ارائه خواهد کرد.

گوشی تاشوی شیائومی با دوربین 108 مگاپیکسلی

شرکت شیائومی همانند سایر رقبای خود برای ساخت صفحه نمایش این گوشی از تکنولوژی OLED استفاده کرده است. اما این نمایشگر دارای یک تفاوت قابل توجه با دیگر رقبای تاشو خود می باشد و آن هم قابلیت خم شدن صفحه نمایش این گوشی از دو طرف می باشد.

همچنین در طراحی این گوشی شیائومی دیگر از لولاهای مخصوص استفاده نشده و صفحه نمایش این گوشی بدون نیاز به این لولاها قابلیت انعظاف پذیری را دارا خواهد بود و حول یک شعاع مشخص به دور خود خواهد پیچید.

گوشی تاشوی شیائومی

بر اساس گزارشی از iGyaan، گوشی هوشمند تاشو شیائومی که در حال حاضر به عنوان Mi Fold و Mi Flex شناخته می‌شود، در ایالات متحده 999 دلار و در اروپا 999 یورو قیمت خواهد داشت.این گوشی ابتدا در چین و پس از آن بطور جداگانه در بازارهای جهانی رونمایی خواهد شد.

همچنین این گزارش بیان می‌کند که Mi Fold / Flex تقریبا نصف Galaxy Fold قیمت خواهد داشت زیرا شیائومی از نمایشگر OLED ساخته شده توسط Visionox Technology، برای نیاز خود، استفاده خواهد کرد. باید دید که آیا این پانل به اندازه پانل‌های OLED بکار رفته در گلکسی Fold و Mate X خوب خواهد بود یا نه.

همانطور که گفتیم مانند Galaxy Fold و Mate X، گوشی Mi Fold / Flex نیز یک پرچمدار خواهد بود و با اسنپدراگون 855 SoC و حداکثر 10 گیگابایت رم عرضه خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص گوشی تاشوی شیائومی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر