;
coinex

ماسک ضد کرونا ال جی (LG) معرفی شد ؛ مقاومت 99 درصدی نسبت به ویروس

از چندین ماه پیش، خبرهایی مبنی بر عرضه یک ماسک هوشمند پیشرفته مطرح شده بود. حال ماسک ضد کرونا ال جی رسما معرفی شده است. با ما باشید.

از چند ماه قبل خبرهایی در مورد ماسک تصفیه کننده هوا ال‌جی منتشر شده بود و اکنون کره‌ای‌ها به وعده خود وفا کردند و دستگاه تصفیه هوا پوشیدنی ال‌جی «PuriCare» که با باتری کار می‌کند و تا 99.95 درصد از نفوذ ویروس‌ها، باکتری‌ها و مواد حساسیت‌زا مرسوم جلوگیری می‌کند را عرضه کرده‌اند.

ال جی در جریان رویداد مجازی «ایفا 2020» ماسک جدید خود را معرفی کرد. تصفیه کننده پوشیدنی ال‌جی عملکردی فراتر از یک ماسک معمولی دارد و مجهز به دو فیلتر هپا H13‌ است که عموما در دستگاه‌های تصفیه کننده هوا خانگی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

ماسک ضد کرونا ال جی (LG) معرفی شد

ال جی رسماً یک ماسک تصفیه‌کننده هوای قابل حمل معرفی کرده و مانند ماسک معمولی بر روی صورت افراد قرار می‌گیرد. ماسک PuriCan Wearable Air Purifier از دو فیلتر قابل تعویض مشابه با فیلترهای موجود در تصیفه‌کننده‌های هوای خانگی ال جی استفاده می‌کند و دارای دو فن‌ برای کمک به تنفس شما است که به وسیله باتری کار می‌کنند.

ال جی اعلام کرده که این ماسک تصفیه‌کننده هوا چندین سنسور دارد که می‌تواند دم و بازدم را تشخیص دهد و با توجه به وضعیت تنفس، سرعت فن را تنظیم کند.

ماسک ضد کرونا ال جی (LG) معرفی شد

شیوع کووید-19 در سراسر جهان باعث استفاده از ماسک توسط شمار بالایی از مردم شده و در حالی که ال جی در معرفی ماسک تصفیه‌کننده هوای خود به صورت مستقیم و واضح به این بیماری اشاره‌ای نداشته، اما احتمالاً آن را برای مقابله با شرایط کنونی توسعه داده و این شرایط را مدنظر قرار داده است.

ال‌جی گفته این ماسک را طراحی کرده تا جایگزین ماسک‌های نامناسب خانگی شود که برخی از مردم از آن‌ها استفاده می‌کنند، علاوه بر این می‌تواند جایگزین ماسک‌های دور ریختنی نیز شود که کمبود آن در برخی کشورها حس می‌شود.

ماه گذشته میلادی، زمانی که ال‌جی برای اولین بار ماسک خود را معرفی کرد، از اهدای 2000 نمونه آن به یک بیمارستان دانشگاه در سئول خبر داد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص ماسک ضد کرونا ال جی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر