;
coinex

اپلیکیشن فروشگاه ساز بازاریز چیست؟

اپلیکیشن فروشگاه ساز بازاریز چیست؟ امروزه داشتن یک فروشگاه اینترنتی یکی از مواردی است که بسیاری از کسب و کارها باید به آن توجه داشته باشند. در ادامه با تکراتو همراه باشید.

درواقع پیشرفت تکنولوژی به شکلی است که بسیاری از فعالیت ها به شکل مجازی و از راه  دور انجام می شوند. بدون شک همه ما تجربه خریدهای اینترنتی را در شرایط مختلف داشتیم و می دانیم که می تواند جایگزینی برای خریدهای حضوری باشد. همچنین در شرایط کنونی و وجود یک بحران بزرگ مانند شیوع بیماری کرونا می تواند باعث شود تا بسیاری از افراد به سمت انجام خریدهای غیر حضوری و اینترنتی بروند، که همین مورد می تواند باعث آسیب دیدن کسب و کارهایی شود که فعالیت هایشان به صورت حضوری است.

اگر شما به عنوان صاحب یک کسب و کار به دنبال توسعه و جبران برخی از آسیب های وارد شده به کسب و کاریتان هستید، راه اندازی فروشگاه اینترنتی بهترین گزینه است.

اپلیکیشن فروشگاه ساز بازاریز چیست؟

برای اینکه بتوانید صاحب یک فروشگاه آنلاین شوید راهکارها و روش های مختلفی وجود دارد. اما برخی از این راهکارهای ممکن است تنها برای افراد حرفه ای در زمینه طراحی سایت مناسب باشد. همچنین ممکن است برخی از افراد دانش کافی برای راه اندازی و مدیریت فروشگاه اینترنتی را نداشته باشند و همین مورد باعث شود تا از داشتن فروشگاه آنلاین صرف نظر کنند.

چگونه می توان صاحب فروشگاه اینترنتی شد؟

اما این روزها روش های بهتری وجود دارد که به فروشندگان کمک می کند تا در مدت زمان بسیار کوتاهی، و بدون داشتن دانش طراحی و مدیریت وب سایت، فروشگاه اینترنتی خود را راه اندازی کنند.

فروشندگان می توانند با کمک اپلیکیشن های فروشگاه ساز که مدیریت آن ها از طریق گوشی موبایل است، به سادگی و کمتر از چند دقیقه فروشگاه اینترنتی خود را راه اندازی کنند.

همچنین میتوانید آموزش ایجاد فروشگاه اینترنتی رایگان را در وبلاگ فروشگاه ساز بازاریز مشاهده کنید.

فروشگاه ساز بازاریز
فروشگاه ساز بازاریز

اپلیکیشن های فروشگاه ساز چه مزیت هایی دارند؟

اپلیکیشن های فروشگاه ساز یک تحول بزرگ در زمینه طراحی و ساخت فروشگاه اینترنتی ایجاد کرده اند. فروشندگان بدون نگرانی از نحوه ایجاد فروشگاه اینترنتی، به راحتی با هزینه کم می توانند فروشگاه خود را راه اندازی و مدیریت کنند.

اپلیکیشن فروشگاه ساز چه مزیت های دارند:

قابل راه اندازی و مدیریت از طریق گوشی موبایل

اپلیکیشن فروشگاه ساز این مزیت را دارد که فروشندگان تنها با نصب یک اپلیکیشن بر روی گوشی موبایل خود می توانند صاحب یک فروشگاه اینترنتی شوند. این فروشگاه درست مانند سایر فروشگاه های اینترنتی از طریق موتورهای جستجو و آدرس اینترنتی، در دسترس مشتریان قرار می گیرد. شما به سادگی می توانید در هرجایی که هستید فروشگاه را از طریق موبایل مدیریت کنید.

ثبت آسان محصولات در فروشگاه آنلاین

فروشندگان می توانند پس از نصب و عضویت در اپلیکیشن، با دوربین موبایل از محصولات خود عکس بگیرند، و در همان لحظه عکس را به عنوان تصویر محصول در فروشگاه قرار دهند و پس از آن با اضافه کردن توضیحات لازم برای معرفی محصول، آن را در فروشگاه ثبت کنند.

هزینه ی بسیار کم برای راه اندازی

همانطور که می دانید راه اندازی فروشگاه آنلاین هزینه نسبتا بالایی دارد و به همین دلیل است که بسیاری از کسب و کارها و فروشندگان نمی توانند اقدام به ساخت فروشگاه کنند. اما اپلیکیشن های فروشگاه ساز این مزیت را دارند که به شما کمک می کنند تا با هزینه ای بسیار کم بتوانید صاحب یک وب سایت فروشگاهی شوید.

عدم نیاز به استخدام نیروی پشیبانی

نحوه عملکرد فروشگاهی که توسط اپلیکیشن فروشگاه ساز ایجاد می شود، به نحوی است که فروشندگان نیازی ندارند که فرد یا افرادی را برای مدیریت و نگهداری فروشگاه آنلاین خود استخدام کنند، چرا که پشتیبانی کامل توسط شرکت های ارائه دهنده این اپلیکیشن ها انجام می شود. درواقع فروشندگان می توانند خود به تنهایی آن را مدیریت کنند، درست مانند دیگر شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام که مدیریت آسانی دارد.

فروشگاه ساز بازاریز
فروشگاه ساز بازاریز

با اپلیکشن فروشگاه ساز بازاریز آشنا شوید

اپلیکیشن فروشگاه ساز بازاریز با هدف راه اندازی و مدیریت آسان و ارزان فروشگاه اینترنتی ارائه شده است. فروشندگان می توانند اپلیکیشن بازاریز را از گوگل پلی دانلود و آن را بر روی گوشی تلفن همراه خود نصب کنند و در کمتر از چند دقیقه فروشگاه اینترنتی خود را راه اندازی کنند.

از مزیت های بازاریز این است که فروشندگان کاملا رایگان فروشگاه خود را راه اندازی می کنند، و تنها در صورت داشتن فروش، درصد کمی کارمزد از مبلغ فروش آن ها کسر می شود. به همین دلیل توصیه می شود که کسب و کارهایی که به لحاظ مالی برای راه اندازی وب سایت فروشگاهی محدودیت داردند، از اپلیکیشن فروشگاه ساز بازاریز استفاده کنند.

همچنین بازاریز می تواند برای  کسب و کارهای خانگی و کسانی که درخانه فعالیت دارند بسیار مناسب باشد و کمک کند تا بتوانند محصولات و خدمات خود را به صورت مستقیم و بدون واسطه به دست مشتریان برسانند.

فروشندگان باید به این نکته توجه داشته باشند که راه اندازی و ساخت وب سایت فروشگاهی می تواند به توسعه کسب و کار آن ها کمک کند. زیرا فروشگاه های آنلاین این امکان را برای خریدار و فروشنده فراهم می کند تا بتوانند بدون نظر داشتن محدودیت های جغرافیایی، خرید و فروش خود را انجام دهند.

همچنین فروشگاه اینترنتی می تواند کسب و کار شما را تبدیل به یک فعالیت 24 ساعته در شبانه روز کند. تحقیقات نشان می دهد که بسیاری از مشتریان در فضای مجازی در ساعات و روزهای تعطیل اقدام به خرید از فروشگاه های آنلاین می کنند.

دانلود اپلیکیشن فروشگاه ساز بازاریز از گوگل پلی

.

پایان رپورتاژ آگهی

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر