;
coinex

نسخه محمد صلاح گوشی جدید اوپو معرفی شد

شرکت چینی اوپو در همکاری تبلیغاتی با محمد صلاح، ‌بازیکن مصری باشگاه لیورپول فعالیت میکند. به تازگی نسخه محمد صلاح گوشی جدید اوپو به بازار معرفی شد.

برند چینی اوپو در اقدامی جالب نسخه اختصاصی Reno۴ Mo Salah Edition را معرفی کرد. این نسخه به افتخار محمد صلاح بازیکن سرشناس و مصری تبار تیم لیورپول طراحی شده است.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، اوپو از مدتی پیش با محمد صلاح در حوزه تبلیغات تلفن همراه همکاری می‌کند. این همکاری در منطقه خاورمیانه و آفریقا انجام می‌شود و برند اوپو برای تشکر از او برای حمایت وفادارانه، نسخه سفارشی خود را در بازار خانگی خود راه اندازی کرده است.

نسخه محمد صلاح گوشی جدید اوپو معرفی شد

این Reno۴ جدید و سفارشی دقیقاً همان Reno۴ معمولی است که در بازار جهانی موجود است یعنی این گوشی دارای نمایشگر OLED ۶.۴ اینچی، اسنپدراگون ۷۲۰G با قابلیت‌های ۴G و رنگ خاکستری تیره و قرمز است.

نسخه محمد صلاح گوشی جدید اوپو

ممکن است برخی بگویند رنگبندی این گوشی نوعی ادای احترام به پرچم سیاه و سفید و قرمز مصری است. این تلفن همچنین با یک موضوع اختصاصی برای ColorOS ۷.۲ همراه با تصویر زمینه Mo Salah، آیکون‌های قرمز با کمی طراحی مجدد عرضه می‌شود. حتی برنامه مخاطبین نیز دارای یک چهره Mo کوچک است.

نسخه Reno۴ Mo Salah در وب سایت Oppo Egypt با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره سازی و قیمت حدودی ۴۲۰ دلار در دسترس است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص نسخه محمد صلاح گوشی جدید اوپو چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر