;
coinex

ایلان ماسک : تست های کرونا تقلبی اند

ایلان ماسک مدیرعامل تسلا و یکی از ثروتمندترین افراد جهان،‌ پس از اینکه در یک روز 4 بار تست کرونا داده است،‌ مدعی شد تست های کرونا تقلبی اند.

او در توئیتر خود اعلام کرده است که روز گذشته به دلیل احساس سرماخوردگی و برخی علائم دیگر تصمیم میگیرد که برای احتیاز بیشتر تست ابتلا به کرونا را پشت سر بگذارد.

اما نتایج تست های کرونایی که ایلان ماسک از سر گذارنده به حدی عجیب بوده اند که سبب شده او مدعی تقلبی بودن یا ضریب خطای بسیار بالا برای کیت های کرونا شود.

ایلان ماسک : تست های کرونا تقلبی اند

ایلان ماسک است که در توئیتر اعلام کرده که با مشاهده علائم سرماخوردگی در خود، آزمایش سریع آنتی ژن کرونا داده و نتیجه آن مثبت بوده است. از آنجا که او به نتیجه این تست مشکوک بوده است، چهار بار آن را تکرار کرده تا مطمئن شود.

اما نکته عجیب این است که نتیجه دو تست او مثبت درآمده است، در حالی که نتیجه دو آزمایش دیگر وی منفی شده است!

ایلان ماسک در توئیتر اعلام کرد:

«موضوع کمی تقلبی و ساختگی به نظر می‌رسد. امروز چهار بار تست کرونا دادم. یک پرستار، یک مرکز درمانی و روش تست مشابه، نتایج متفاوتی داشت و دو بار نتیجه مثبت و دوبار منفی شد. اگر برای من چنین اتفاقی افتاده است، می‌‌تواند برای بقیه هم رخ داده باشد. به آزمایشگاه دیگری مراجعه کردم و تست PCR داده‌ام. نتیجه آن ظرف 24 ساعت آینده مشخص می‌شود.»

تست های کرونا تقلبی اند

به نظر می رسد که به زودی درباره او اطلاعات بیشتری خواهیم شنید، زیرا نمی‌دانیم وی واقعا دارای علائم بیماری کووید-۱۹ بوده است و آن را به طور کامل نشان خواهد داد و به بیمارستان منتقل خواهد شد یا فقط می‌خواسته از میزان اعتبار و دقت آزمایش سریع کووید-۱۹ مطمئن شود.

به هر حال به نظر می‌رسد این داستان ادامه خواهد داشت و باید منتظر اظهارنظرهای بیشتری از این مرد جنجال  آفرین در مورد بیماری همه‌گیر کووید-۱۹ بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص این اظهار نظر ایلان ماسک چیست؟ آیا تست های کرونا تقلبی اند ؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر