;
coinex

فروش آنر توسط هوآوی رسما تایید شد

تحریم های بین المللی و محدودیت ها مدت هاست که کار کمپانی چینی را پیچیده کرده است. بالاخره و پس از مدتی شایعه،‌ فروش آنر توسط هوآوی رسما تایید شد.

هفته گذشته برخی از رسانه های معتبر چینی خبر از جدایی قطعی برند آنر از هوآوی دادند. حال و با انتشار بیانیه ای، هوآوری فروش برند آنر را رسما تایید کرد.

شایعه‌های مربوط به فروش برند آنر به مدت‌ها قبل برمی‌گردند و هفته‌ی گذشته خبرگزاری رویترز گزارش داد که طی یک قرارداد ۱۵ میلیارد دلاری، این برند از هواوی جدا می‌شود.

حالا هواوی بالاخره رسما فروش برند آنر را تأیید کرده است. مالک جدید آنر یک کنسرسیوم به نام Shenzhen Zhixin New Information Technology است که از بیش از ۳۰ شرکت تشکیل شده است.

فروش آنر توسط هوآوی رسما تایید شد

هواوی در این بیانیه به شرایط دشوار ناشی از تحریم‌ها و دلایل فروش آنر اشاره کرده:

«کسب و کار هواوی این اواخر به دلیل عدم دسترسی پیوسته به عناصر فنی مورد نیاز در بخش موبایل متحمل فشار شدیدی بوده است. از اینرو شرکت «هولدینگ و سرمایه گذاری هواوی» فروش تمام دارایی کسب و کار آنر به « Shenzen Zhixin New Information Technology» را در دستور کار قرار داد. این داد و ستد به تامین کنندگان و عرضه کنندگان آنر اجازه می‌دهد از این شرایط دشوار عبور کنند.

پس از نهایی شدن قرارداد هواوی دیگر سهامدار آنر و عضو هیئت مدیره این برند نبوده و در تصمیم‌گیری‌های آن نیز نقشی نخواهد داشت. این تصمیم توسط زنجیره صنعتی آنر و با هدف تضمین بقای آن اتخاذ شده است. پیشنهاد این داد و ستد ابتدا توسط بیش از ۳۰ کارگزار و توزیع کننده برند آنر ارائه شد.

آنر از زمان تأسیس در سال ۲۰۱۳، تمرکز خود را صرف جلب توجه قشر جوان با عرضه گوشی‌های مقرون به صرفه کرده است. آنر در طول هفت سال گذشته به برندی بزرگ در دنیای موبایل با صادرات بیش از ۷۰ میلیون گوشی در سال تبدیل شده است.»

فروش آنر توسط هوآوی رسما تایید شد

خریدار آنر شرکت تازه تأسیسی به نام Shenzhen Zhixin New Information Technology Co است که طی قراردادی با هواوی، تمام بخش کسب‌وکار موبایل آنر را به ‌دست آورده است.

در توافق هواوی و این شرکت به این موضوع اشاره شده که از منافع مشتری، کارمندان، همکاران تجاری آنر، تأمین‌کننده‌ها و راه‌های ارتباطی آنر محافظت خواهد شد. مالک جدید تغییر مدیریتی در آنر ایجاد نمی‌کند و مدیران قبلی همچنان در این شرکت حضور دارند و عضو هیئت‌مدیره می‌مانند.

بیشتر بخوانید:

فروش آنر توسط هوآوی رسما تایید شد ! نظر شما در این خصوص چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر