;
coinex

گوشی تاشوی اپل تا سال 2022 عرضه خواهد شد

تاکنون شرکت های زیادی از گوشی تاشو رونمایی کرده اند یا قرار است در آینده اینکار را بکنند. حال به نظر میرسد گوشی تاشوی اپل تا سال 2022 عرضه می‌شود.

تاکنون، شرکت‌های متعددی مانند سامسونگ و هواوی و موتورولا گوشی‌های تاشو خود را روانه‌ی بازار کرده‌اند؛ اما باتوجه‌به مشکلات و قیمت گرانشان، با استقبال زیادی رو‌به‌رو نشدند. اپل، غول فناوری آمریکایی، نیز به ارائه‌ی پتنت‌ها و تحقیق و توسعه در آزمایشگاه‌های خود بسنده کرده است تا شاید محصولی کامل‌تر و موفق‌تر از رقبایش تولید و عرضه کند.

حال گزارش‌های ارائه‌شده از زنجیره تأمین اپل، ادعا می‌کنند که فاکسکان، شریک مونتاژ‌کننده‌ی محصولات اپل، در حال آزمایش آیفونی تاشو است و شاید این دستگاه‌ درنهایت تا سپتامبر (شهریور) ۲۰۲۲ به بازار عرضه شود. افزون‌براین، شایعات پیشین از سفارش صفحه‌نمایش‌های آیفون تاشو به سامسونگ حکایت می‌کردند. بااین‌اوصاف، ادعای جدید بیش از هر زمان دیگری رنگ واقعیت به‌خود گرفته است.

گوشی تاشوی اپل تا سال 2022 عرضه خواهد شد

از زمانی که سامسونگ Galaxy Fold را تولید و به بازار عرضه کرد، گمانه زنی ها این بود که اپل در حال کار بر روی یک گوشی تاشو به عنوان رقیب است. ما قبلاً شاهد بودیم که اپل چند اختراع ثبت شده دستگاه تاشو را گرفته است اما حق اختراع الزاما نشان دهنده این نیست که یک محصول به صورت قطعی تولید میشود.

اما گزارش جدیدی از روزنامه Economic Daily ادعا می کند که اپل در حال ارسال نمونه آیفون تاشو به تامین کنندگان چینی خود از جمله فاکسکان و نیو نیکو است.

گوشی تاشوی اپل

گزارش شده است که اپل در حال ارزیابی استفاده از نمایشگرهای OLED یا microLED برای دستگاه تاشو است. این تصمیم روند تولید دستگاه تاشو را به شدت تغییر خواهد داد زیرا microLED یک فناوری صفحه نمایش است که به تازگی در حال ظهور است و روشنایی، اشباع و بهره وری بالاتر را ارائه می دهد.

گفته می شود تا آن زمان، اپل وارد مرحله آزمایش دستگاه های دارای صفحه نمایش تاشو، به ویژه صفحات و لولاها می شود. طبق گزارشات، سامسونگ کار تامین صفحه نمایش را انجام می دهد و لولا ها بیشتر از New Nikko تهیه می شوند و توسط فاکسکان مونتاژ می شوند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص گوشی تاشوی اپل چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر