;
coinex

جزئیات گلکسی ام 12 سامسونگ فاش شد

امروز اطلاعاتی از جزئیات گلکسی ام 12 سامسونگ فاش شد که نشان میدهد میان رده جدید سامسونگ به باتری 7000 میلی آمپری و دوربین چهارگانه مجهز خواهد بود.

اوایل ماه جاری میلادی گزارش‌هایی درباره‌ی احتمال تولید گوشی گلکسی اف ۱۲ (Galaxy F12) منتشر شد و به‌تازگی یکی دیگر از گوشی‌های جدید سری گلکسی با نام گلکسی ام ۱۲ ( Galaxy M12) در دنیای واقعی رؤیت شده است.

در تصویر فاش‌شده، روی قاب گوشی گلکسی M12 شماره‌مدل‌های SM-M127F و SM-F127G دیده می‌شود و همین موضوع احتمالا بدین معنی است که این قاب برای گوشی‌های گلکسی اف ۱۲ و ام ۱۲ استفاده خواهد شد. گفته می‌شود دو گوشی مورد بحث در کارخانه‌ی فعال سامسونگ در کشور هند ساخته می‌شوند.

جزئیات گلکسی ام 12 سامسونگ فاش شد

سامسونگ یک ناچ بسیار کم عمق را برای دوربین سلفی در نظر گرفته است. این با طراحی گلکسی M11 که با روزنه نمایشگر برای دوربین سلفی ارایه شد، متفاوت است.

اگر نظر شخصی من را بپرسید، این ناچ کم عمق یک انتخاب منطقی تر است چون مزاحمت کمتری ایجاد می کند. از طرف دیگر به دلیل این انتخاب شاید پنل از نوع OLED باشد.

دلیل این حدس من آن است که پنل OLED با سوراخ نمایشگر گران تر است و معمولا پنل IPS با این طراحی در گوشی های اقتصادی ارایه می شود.

جزئیات گلکسی ام 12 سامسونگ فاش شد

ویژگی شاخص و منحصر به فرد گوشی سامسونگ گلکسی ام ۱۲ برخورداری از باتری ۷۰۰۰ میلی آمپری بوده که باعث می‌شود پس از گوشی گلکسی ام ۵۱، این دومین گوشی سامسونگ باشد که این ظرفیت را دارد. همچنین انتظار داریم که یک صفحه نمایش ۶.۷ اینچی و ماژول دوربین چهارگانه در پنل پشتی این مدل داشته باشیم.

احتمال می‌رود که پنل پشتی از بافتی به خصوص بهره ببرد و ماژول دوربین چهارگانه طرحی مربعی شکل نیز خواهد داشت. با توجه به تصاویر منتشر شده این گوشی از جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون، درگاه شارژ USB Type C و پنجره‌ی اسپیکر در لبه‌ی پایین بهره مند خواهد شد.

در سمت راست، دکمه پاور و اسکنر اثر‌انگشت ادغام شده و همچنین راکرهای تنظیم صدا تعبیه خواهد شد، در حالی که اسلات سیم کارت تنها عنصری است که در سمت چپ قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص جزئیات گلکسی ام 12 سامسونگ چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر