;
coinex

سامسونگ نسخه ارزان قیمت گلکسی زد فولد را عرضه می‌کند

این تصور که گوشی های تاشو قطعا قیمت های بالایی دارند درست است،‌ اما سامسونگ نسخه ارزان قیمت گلکسی زد فولد را نیز عرضه می‌کند.

شهریورماه امسال کره‌ای‌ها از گوشی هوشمند گلکسی زد فولد 2 رونمایی کردند. پتنت‌های مختلفی نیز از گوشی‌های تاشو سامسونگ طی مدت اخیر به اشتراک گذاشته شده که نشان می‌دهد سامسونگ روی توسعه گوشی‌های تاشو کماکان کار می‌کند.

گوشی‌های تاشو درحال‌حاضر جزو محصولات گران‌قیمت بازار هستند و مشخص نیست آیا آینده خوبی داشته باشند یا خیر.

بااین‌حال سامسونگ در طول چند سال گذشته گوشی‌های تاشوی مختلفی راهی بازار کرده است و حالا گزارش‌ها به این موضوع اشاره دارند که گلکسی زد فولد لایت در دست ساخت است. این گوشی می‌تواند مدل ارزان‌تر زد فولد ۲ باشد؛ اما به‌نظر می‌رسد فعلا روند تولید آن متوقف شده است.

سامسونگ نسخه ارزان قیمت گلکسی زد فولد را عرضه می‌کند

این اطلاعات توسط راس یانگ (بنیان‌گذار DSCC) منتشر شده است که قبلا اطلاعات مختلفی درباره گوشی‌های تاشوی سامسونگ منتشر کرده بود. او به این موضوع اشاره کرده که چند وقتی است چیزی درباره گلکسی زد فولد لایت نشنیده و احتمال دارد روند ساخت این گوشی فعلا متوقف شده باشد.

به‌ گفته‌ی یانگ، سامسونگ  درگلکسی زد فولد لایت صفحه‌نمایش بسیار نازک (Ultra Thin Glass) را حذف کرده است. این مدل صفحه‌نمایش روی گوشی‌های زد فیلیپ دیده می‌شود.

نسخه ارزان قیمت گلکسی زد فولد

بعید نیست در ساخت مدل لایت همانند نسل اول گلکسی فولد از پلاستیک استفاده شود تا قیمت آن کاهش پیدا کند. ساخت مدل ارزان‌قیمت زد فیلیپ دور از ذهن نیست و حتی باعث می‌شود این گوشی‌ها فروش بیشتری داشته باشند.

چند روز قبل نیز نایب رئیس سامسونگ، «لی جائه-یونگ» با یک گوشی جدید در مرکز تحقیق و توسعه این کمپانی در سئول حضور پیدا کرده که می‌تواند اولین گوشی رول‌شونده این برند کره‌ای باشد.

شایعات به این موضوع اشاره می‌کنند که سامسونگ در نمایشگاه CES 2020 نمونه اولین چنین محصولی را به شمار محدودی از افراد نشان داده و مدل تجاری آن سال آینده میلادی از راه می‌رسد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص نسخه ارزان قیمت گلکسی زد فولد چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر