;
coinex

افشای اطلاعات کروم بوک جدید گوگل

افشای اطلاعات کروم بوک جدید گوگل نشان میدهد که این محصول که از سیلیکون تمام AMD برخوردار است، با تراشه‌ی چهار هسته‌ای Ryzen 3 3250C مدیریت می‌شود.

گوگل یکی از شرکت‌های فناوری بزرگ دنیا است. برخی فکر می‌کنند گوگل فقط یک موتور جست‌وجو است؛ در‌صورتی‌که این شرکت محصولات جذابی مانند گوشی هوشمند و لپ‌تاپ نیز تولید می‌کند و خط‌تولیدی نیز برای سری کروم‌بوک دارد.

اخیرا گزارش جدیدی از کروم‌بوک گوگل منتشر شده که اطلاعات تازه‌ای از تراشه‌ی آن دراختیار ما می‌گذارد. اخبار کروم‌بوک جدید گوگل از اواخر سال ۲۰۱۹ در فضای مجازی منتشر می‌شد.

همچنین، نتایج بنچمارک این دستگاه که با کد Zork شناخته می‌شود، در آوریل به‌اشتراک گذاشته شد. اکنون، این محصول در صفحه‌ی Play Console ظاهر شده است.

افشای اطلاعات کروم بوک جدید گوگل

اولین‌بار خبرگزاری 91Mobile موفق شد اطلاعات Zork را در این صفحه مشاهده کند. این فهرست اطلاعات مهم کروم‌بوک بعدی گوگل را فاش می‌کند.

گوگل Zork ظاهرا از سیلیکون تمام AMD برخوردار است که با تراشه‌ی چهار هسته‌ای Ryzen 3 3250C مدیریت می‌شود. براساس اطلاعات به‌دست‌آمده، پردازنده‌ی این دستگاه با چهار گیگابایت رم و پردازنده‌ی گرافیکی Radeon Vega همراهی خواهد شد.

اگرچه در فهرست مذکور نوشته شده است که Zork از اندروید ۹ به‌عنوان سیستم‌عامل استفاده می‌کند، به‌نظر می‌رسد که این دستگاه Chrome OS را اجرا کند؛ زیرا یک کروم‌بوک است.

افشای اطلاعات کروم بوک جدید گوگل

باید به این موضوع نیز اشاره کرد که در نتایج بنچمارک آوریل نیز به اندروید ۹ اشاره شده بود. البته کاملا نمی‌توان به نتایج بنچمارک و اطلاعات آن اعتماد کرد؛ درنتیجه باید مطالب منتشر‌شده‌ی آن را با دقت بیشتری بررسی کرد.

سایر ویژگی‌های این کروم‌بوک صفحه‌نمایشی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ و تراکم پیکسل ۱۶۰ PPI می‌شود. این اطلاعات به‌اندازه صفحه‌نمایشی درحدود ۱۴ اینچ اشاره می‌کند. داشتن چنین نمایشگری در لپ‌تاپ می‌تواند کاربران را راضی نگه دارد.

درحال‌حاضر، اطلاعات مربوط به ذخیره‌سازی، میزان ورودی و خروجی، ابعاد و قیمت منتشر نشده‌اند. گفته می‌شود به‌احتمال زیاد این دستگاه خاص پرچم‌دار آینده‌ی این شرکت، یعنی Pixelbook نخواهد بود؛ اما این کروم‌بوک دستگاهی است که از سخت‌افزار قوی و جذاب AMD استفاده می‌کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص افشای اطلاعات کروم بوک جدید چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر