;
coinex

مراحل ثبت نام وام یک میلیون تومانی

بالطبع پیگیر اخبار حمایت های مالی دولتی در دوران محدودیت های کرونایی هستید. برای آشنایی با مراحل ثبت نام وام یک میلیون تومانی با ما همراه باشید.

با شروع محدودیت های کرونایی از شنبه هفته جاری، دولت دو طرح اصلی برای کمک به اقشار آسیب پذیر در نظر گرفت. یارانه ماهانه 100 هزار تومانی و کمک معیشتی 1 میلیون تومانی در قالب وام.

امروز وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی جزئیات این طرح و ثبت نام آن را منتشر کرد. در بیانیه رسمی وزارتخانه دستورالعمل ثبت نام برای دریافت وام یک میلیون تومانی نیز ذکر شده است.

مراحل ثبت نام وام یک میلیون تومانی

تمامی افرادی که در مرحله قبل وام یک میلیون تومانی را دریافت کرده اند و البته فاقد درآمد ثابت هستند میتوانند خود را متقاضی وام قلمداد کنند.

البته همین که خود را مشمول وام بدانید به این معنا نیست که قطعا وام را دریافت میکنید. ابتدا باید به مانند مرحله قبل کد ملی سرپرست خانوار را از تلفن همراه ثبت شده به نام سرپرست خانوار به سرشماره 6369 ارسال کرد. این پیامک باید یکبار ارسال شود.

مراحل ثبت نام وام یک میلیون تومانی

مراحل ثبت نام وام یک میلیون تومانی

مرحله اول : پیامک سرپرست خانوارها از روز سه شنبه چهارم آذر ماه تا سه شنبه 11 آذر ماه به مدت یک هفته دریافت می‌شود.

مرحله دوم : پس از پایان مهلت ارسال پیامک توسط سرپرست خانوارها، یک هفته از 12 آذر تا 19 آذر، داده‌های اطلاعاتی پایش می‌شود.

مرحله سوم : در هفته سوم از 20 آذر الی 27 آذر به پیامک‌های دریافتی مشمول با سرشماره v.refah پاسخ داده می‌شود.

نرخ کارمزد این وام چهار درصد، با اقساط 30 ماهه و از منابع یارانه معیشتی ماهانه خانوار پرداخت می‌شود.

افراد دارای درآمد ثابت از جمله کارمندان دولت، شرکت‌های دولتی یا نهادها عمومی غیر دولتی، بازنشستگان، بیمه‌پرداز سازمان تامین اجتماعی یا سایر صندوق‌های بازنشستگی شامل این طرح نمی‌شوند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص کمک های مالی دولتی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر