;
coinex

فروش لپ تاپ سوخته با قیمت ارزان ؛ شیوه جدید کلاهبرداری!

در این وضعیت نابسامان کرونایی گزارش ها حاکی از افزایش فروش لپ تاپ سوخته با قیمت ارزان به مردم نیازمند است. با ما در ادامه همراه باشید.

شیوع ویروس کرونا و لزوم برقرای کلاس های آنلاین در کنار رواج مشاغل دورکاری و آنلاین، افزایش تقاضا برای خرید لپ تاپ و سایر ابزارهای هوشمند را سبب شد.

در این میان اما عدم افزایش میزان عرضه و افزایش نرخ دلار سبب بالا رفتن قیمت این محصولات شد. این موضوع و ناتوانی اقتصادی خیل عظیمی از افراد در تهیه این محصولات، روی آوردن به شیوه های تهیه محصولات ارزان تر را سبب شده است که خالی از اشکال نبوده است.

یکی از خبرهایی که این روزها به گوش میرسد شیوع فروش لپ تاپ های سوخته در قالب فروش آنلاین است.

فروش لپ تاپ سوخته با قیمت ارزان

محمدرضا فرجی تهرانی رئیس اتحادیه فناوران رایانه با اعلام این خبر گفته که «این روزها شکایت مردم در حوزه خرید لپ‌تاپ‌های سوخته افزایش یافته است.»

قیمت لپ‌تاپ از ابتدای امسال با افزایش قابل توجهی همراه بود بطوری که برخی برندهای لپ‌تاپ بیش از ۱۰۰ درصد افزایش قیمت داشتند. در این میان به دلیل شیوع کُرونا، دورکاری و برگزاری آنلاین‌ کلاس درس مدارس و دانشگاه، تقاضا برای لپ‌تاپ نیز افزایش یافته اما بیشتر مردم توانایی خرید لپ‌تاپ نو را ندارند.

فروش لپ تاپ سوخته با قیمت ارزان

این عوامل سبب رونق بازار خرید و فروش لپ‌تاپ‌های دست دوم شده اما فعالان بازار نسبت به قاچاق لپ‌تاپ‌های استوک و دست دوم به ایران هشدار می‌دهند. حالا مشخص شده لپ‌تاپ‌های سوخته نیز به اسم دست دوم به مردم فروخته می‌شود.

محمدرضا فرجی تهرانی اواخر شهریورماه امسال از واردات لپ‌تاپ‌ خبر داد و اعلام کرد که «لپ‌تاپ‌های دست دوم از عراق و امارات متحده عربی به طور قاچاق وارد کشور می‌شود. این لپ‌تاپ‌ها بیشتر از طریق فضای مجازی و کانال‌های تلگرامی و اینستاگرامی به مردم فروخته می‌شود.»

در مقابل دولت نه توانست جلوی واردات قاچاق لپ‌تاپ را بگیرد و نه توانست ساز و کاری برای فروش لپ‌تاپ دست دوم ایجاد کند که کلاهبراداران نتوانند دستگاه‌های سوخته را به مشتریانی که غالبا از اقشار تنگدست هستند، بفروشند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص فروش لپ تاپ سوخته چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    لپ تاپ های استوک داخلشون سوخته زیاد دارن

    پاسخ