;
coinex

گوشی های گلکسی A02s و A12 سامسونگ رسما معرفی شد

سامسونگ بالاخره به شایعات پایان داد و رسما از گوشی های گلکسی A02s و A12 سامسونگ رونمایی کرد. هردو این گوشی های با باتری 5 هزار میلی آمپری عرضه میشوند.

مدتی است که شایعات زیادی درباره‌ی دو گوشی میان رده گلکسی A12 و گلکسی A02S منتشر می‌شود و امروز سامسونگ رسما این دو گوشی را به‌عنوان اولین اعضای گوشی‌های سری A برای عرضه سال ۲۰۲۱ رونمایی کرد و به تمامی شایعات خاتمه داد.

در ادامه قصد داریم شما را با جزئیات هر یک از این دو میان رده اقتصادی سامسونگ به طور گذرا آشنا کنیم. با تکراتو همراه باشید.

گوشی های گلکسی A02s و A12 سامسونگ رسما معرفی شد

گلکسی A02s همراه با یک نمایشگر 6.5 اینچی HD+ با طراحی Infinity-V ساخته شده است. این دستگاه در قلب خود از پردازنده هشت هسته ای با فرکانس 1.8 گیگاهرتز بهره می برد که می تواند بخشی از Snapdragon 450 باشد.

سامسونگ نوع پردازنده دستگاه را رسما اعلام نکرده است. همچنین مشخص نیست که چه سیستم عاملی دارد. البته می شود حدس زد که با ۳ گیگابایت حافظه رم، اندروید Go نباشد.

این گوشی هوشمند دارای ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی است. همچنین دارای یک اسلات کارت microSD است که امکان گسترش فضای ذخیره سازی تا 1 ترابایت را فراهم می کند.

گوشی های گلکسی A02s و A12 سامسونگ
گلکسی A02

برای عکاسی شما با گلکسی A02s در مجموع چهار دوربین دارید. یک دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی در داخل ناچ قرار دارد. برای دوربین سه گانه اصلی روی قاب پشتی شما یک دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی به همراه ۲ دوربین ۲ مگاپیکسلی خواهید داشت.

یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژ 15 وات است اینجا وجود دارد که نسبت به باتری 3000 میلی آمپری A01 یک پیشرفت قابل توجه است. درباره پورت دستگاه صحبتی نشده است.

جانشین گلکسی A11 یعنی گلکسی A12 با یک باتری 5000 میلی آمپری عرضه می شود. این گوشی سنسورهای فوق عریض و عمق سنج سلف خود  را حفظ می کند، اما دوربین ۱۳ مگاپیکسلی را با یک ماژول ۴۸ مگاپیکسلی عوض می کند و یک واحد ماکرو ۲ مگاپیکسلی دریافت می کند.

گوشی های گلکسی A02s و A12 سامسونگ

گلکسی A12 دارای یک نمایشگر بزرگتر 6.5 اینچی HD+ با طراحی Infinity-V است که دارای یک ناچ قطره طور برای دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی بوده که بدون تغییر نسبت به A11 باقی مانده است.

قلب این دستگاه دارای یک پردازنده هشت هسته ای است که شامل هسته های پردازنده با فرکانس 2.3 گیگاهرتز و 1.8 گیگاهرتز است. سامسونگ نمی گوید که از چه چیپستی استفاده کرده است ، اما با مشاهده پیکربندی به نظر می رسد که تلفن هوشمند توسط Helio P35 تغذیه می شود.

Galaxy A12 دارای اسکنر اثر انگشت نصب شده در کنار دستگاه است. دستگاه همراه با پلتفرم امنیتی Samsung Knox است و در رنگ های سیاه ، آبی ، سفید و قرمز ارائه می شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص گوشی های گلکسی  A02s و A12 سامسونگ چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر