;
coinex

اولین تصاویر سرفیس پرو 8 و سرفیس لپ تاپ 4 منتشر شد

بر اساس اطلاعات منتشر شده، مایکروسافت سرفیس پرو 8 و سرفیس لپ تاپ 4 را با پردازنده نسل یازدهم اینتل در نیمه اول 2021 به بازار عرضه خواهد کرد.

مایکروسافت برخلاف سال ۲۰۱۹، تنها از سرفیس پرو ایکس با پردازنده‌ی جدید SQ2 و سرفیس لپ‌تاپ گو (Surface Laptop Go) با قیمت مقرون‌به‌صرفه رونمایی کرد؛ حال اولین مشخصات و تصاویر سرفیس پرو ۸ و سرفیس لپ‌تاپ ۴ منتشرشده است که از طراحی آشنای آن‌ها حکایت دارد.

بر اساس اطلاعات منتشرشده از اکانت توییتری cozyplanes که شباهت زیادی به پرونده‌های کمیسیون فدرال ارتباطات ایالات متحده (FCC) دارد، سرفیس پرو ۸ ممکن است از نسل چهارم شبکه‌ی موبایل (4G) پشتیبانی کند؛ همچنین هر دو دستگاه احتمالا اوایل سال آینده‌ی میلادی بدون تغییر خاصی در طراحی رونمایی می‌شوند.

اولین تصاویر سرفیس پرو 8 و سرفیس لپ تاپ 4 منتشر شد

سرفیس پرو ۸ از اتصال به شبکه LTE پشتیبانی می کند. این دو دستگاه که انتظار می‌رود سال آینده معرفی شوند، از نظر ظاهری نسبت به نسل فعلی دستخوش تغییر چندانی نشده‌اند.

بر اساس شایعات و گمانه‌زنی‌های کنونی سرفیس پرو ۸  از همان نمایشگر ۱۲.۳ اینچی نسل فعلی بهره می‌برد که زیر آن پردازنده نسل یازدهمی اینتل i7-1165G7 با گرافیک Xe در کنار ۳۲ گیگابایت رم و یک ترابایت حافظه SSD سامسونگ قرار گرفته است. این میزان حافظه رم ۲ برابر از قوی‌ترین نسخه پرو ۷ با ۱۶ گیگابایت رم بیشتر است.

سرفیس پرو 8 و سرفیس لپ تاپ 4

سرفیس لپ‌تاپ ۴ هم احتمالا از همین پردازنده نسل یازدهمی بهره خواهد برد اما شایعاتی هم در مورد عرضه نسخه‌ای از آن با پردازنده سفارشی مایکروسافت بر پایه AMD رایزن ۴۰۰۰ به گوش می‌رسد.

این دو شرکت قبلا هم  با وعده ارتقای توان پردازش CPU و  GPU در مدل ۱۵ اینچی سرفیس لپ‌تاپ ۳ از پردازنده سفارشی استفاده کرده‌ بودند اما نتیجه آن چیپستی بود که گاهی حتی در اجرای وظایف نه چندان سنگین مثل پخش ویدیوهای 4K باز می‌ماند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص سرفیس پرو 8 و سرفیس لپ تاپ 4 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر