;
coinex

ردمی واچ ، ساعت هوشمند شیائومی رونمایی شد

شیائومی علاوه بر رونمایی از سری ردمی نوت 9 در قالب سه اسمارتفون،‌ از ساعت هوشمند خود به نام ردمی واچ نیز رونمایی کرد. با ما باشید.

شیائومی شب گذشته مراسمی برای رونمایی محصولات جدید خود برگزار کرد. درکنار سه گوشی جدید خانواده‌ی ردمی نوت ۹، شرکت چینی از نخستین ساعت هوشمند برند ردمی رونمایی کرد که با نام Xiaomi Redmi Watch شناخته می‌شود.

این ساعت هوشمند، مستطیل‌شکل است و مجموعه‌ای از قابلیت‌ها در حوزه‌ی تناسب اندام دارد و می‌تواند روی ضربان قلب و خواب کاربر نظارت کند.

ردمی واچ ، ساعت هوشمند شیائومی

ردمی واچ از نمایشگر مربعی شکل ۱٫۴ اینچی با رزولوشن ۳۲۳ در ۳۲۳ بهره می‌برد. مانند بسیاری از ساعت‌های هوشمند، این گجت هم قابلیت‌های مربوط به تندرستی و پایش خواب و ضربان قلب را به ارمغان می‌آورد.

کاربران برای خرید این ساعت هوشمند می‌توانند از بین رنگ‌های مشکی، سفید و آبی دست به انتخاب بزنند. بند این ساعت علاوه بر رنگ‌های معمول، در رنگ‌های صورتی و سبز هم ارائه می‌شود.

ردمی واچ

برای افرادی هم که اهل شنا کردن هستند باید بگوییم، ساعت هوشمند شیائومی تا عمق ۵۰ متری می‌تواند در برابر نفوذ آب مقاومت کند و وزن آن هم فقط ۳۵ گرم است. با استفاده‌ی معمولی، باتری این ساعت حدود ۷ روز دوام می‌آورد و اگر حالت مربوط به صرفه‌جویی در مصرف انرژی فعال باشد، مدت زمان دوام باتری به ۱۲ روز می‌رسد. فرایند شارژ کامل هم فقط ۲ ساعت طول می‌کشد.

این ساعت هوشمند با قیمت ۲۹۹ یوان (۴۵ دلار) از تاریخ ۱ دسامبر (۱۱ آذر) راهی بازار چین می‌شود و مشخص نیست که آیا این ساعت در بازارهای جهانی عرضه می‌شود یا نه. البته طبق گزارش‌های منتشر شده، احتمالا این ساعت هوشمند با نام شیائومی می واچ لایت برای بازارهای خارج از چین عرضه خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص ساعت هوشمند شیائومی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر