;
coinex

سامسونگ در کنار اس 21 محصول دیگری نیز ارائه می‌کند

به نظر می‌رسد، علاوه بر شایعات مربوط به گلکسی اس 21 ، باید پیگیر اخبار مرتبط با سایر محصولات سامسونگ نیز باشیم. این محصول جدید نسل جدید ایرپادز است.

سامسونگ برای عرضه محصول جدید خود یعنی گلکسی S21‌ عجله خاصی دارد. یکی از علل این موضوع را دور از انتظار بودن عملکرد اس 20 میدانند.

حتی حرف و حدیث هایی مبنی بر عرضه این محصول پیش از پایان سال میلادی جاری هست تا سامسونگ در یک سال میلادی دو پرچمدار از خانواده اس را روانه بازار کند.

اما به نظر میرسد، تمرکز سامسونگ تنها بر عرضه اسمارتفون جدید نیست. بلکه سامسونگ در کنار گوشی جدید قصد ارائه محصول دیگری نیز دارد.

سامسونگ در کنار اس 21 محصول دیگری نیز ارائه می‌کند

سامسونگ خود را برای معرفی یک ایرباد بی‌سیم آماده می‌کند. این احتمال وجود دارد که ایرباد جدید این شرکت درکنار گوشی‌های گلکسی اس ۲۱ معرفی شود. سامسونگ قبلا گلکسی بادز، گلکسی بادز پلاس و گلکسی بادز لایو را عرضه کرده است و حالا شایعات به این موضوع اشاره دارند که مدل جدید با نام گلکسی بادز پرو راهی بازار خواهد شد.

نام این محصول توسط سازمان مقررات رادیویی کشور اندونزی تأیید شده و حتی مشخص شده است این ایرباد بی‌سیم با شماره مدل SM-R190 شناخته می‌شود. با توجه ‌به اطلاعات منتشرشده از سازمان CCC چین، گلکسی بادز پرو باتری ۴۷۲ میلی‌آمپر ساعتی دارد.

سامسونگ در کنار اس 21 محصول دیگری نیز ارائه می‌کند

فاش شدن این اطلاعات به این معنا است که سامسونگ به‌زودی گلکسی بادز پرو را معرفی خواهد کرد. بر اساس شایعات، سامسونگ گلکسی اس ۲۱ را بهمن‌ماه معرفی می‌کند. ازآنجاکه این محصول با نام گلکسی بادز پرو راهی بازار می‌شود؛ احتمالا به ویژگی حذف صدای مزاحم مجهز شده است.

طبق شایعات، سامسونگ گلکسی بادز بیاند (Buds Beyond) را درکنار سری گلکسی اس ۲۱ معرفی می‌کند. این احتمال وجود دارد که بیاند تنها یک اسم رمز باشد یا اسمی که به دلایل بازاریابی در آخرین لحظه تغییر کرده است. حتی ممکن است بادز پرو یک محصول دیگر باشد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص گلکسی اس 21 و هدفون جدید سامسونگ چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر