;
coinex

دانلود و بررسی اپلیکیشن رادیو جوان ؛ آشنایی با بهترین سرویس موزیک ایرانی!

رادیو جوان یکی از مهمترین و بهترین مراجع قابل استفاده برای موزیک های ایرانی است. در دانلود و بررسی اپلیکیشن رادیو جوان با ما همراه باشید.

اگر بخواهیم در دنیای اپلیکیشن های ایرانی و در حوزه موسیقی ایرانی یک مرجع قابل دسترس و جامع به مانند اسپاتیفای نام ببریم، احتمالا باید به رادیو جوان اشاره کنیم.

رادیو جوان یکی از بهترین و مهمترین مراجع موجود در حوزه موسیقی ایرانی است. البته که تا همین یکی دو سال پیش رادیو جوان چه در سایت و چه در حوزه اپلیکیشن نوعی انحصار را برقرار کرده بود، اما حال وضعیت کمی متفاوت شده و به نظر میرسد رقبایی برای این اپلیکیشن محبوب در راه باشند.

رادیو جوان در حقیقت با عرضه اپلیکیشن، خود را به عنوان یکی از مهمترین مراجع موسیقی ایرانی در آورد. ابلته که در این بستر شما به موزیک غیر ایرانی نیز دسترسی دارید، ولی استفاده عموم از این اپلیکیشن بیشتر به دلیل جامع تر بودن آرشیو موسیقی ایرانی آن نسبت به اسپاتیفای است.

اسپاتیفای همانطور که احتمالا در جریان هستید، کامل ترین و بهترین سرویس موزیک دنیاست که بزرگترین و جامع ترین آرشیو را نیز در اختیار دارد. در این اپلیکیشن شما میتوانید موسیقی ایرانی نیز پیدا کنید، اما نه به آن خوبی که در رادیو جوان در دسترس دارید.

قصد ندارم به مقایسه این دو سرویس محبوب بپردازم چون اساسا چنین مقایسه ای درست نیست. در اینجا قصد اصلی ما بررسی اپلیکیشن رادیو جوان است، پس با ما در دانلود و بررسی اپلیکیشن رادیو جوان همراه باشید.

دانلود و بررسی اپلیکیشن رادیو جوان

رادیو جوان در ابتدا یک وبسایت موسیقی بود که به تدریج به یک رادیو اینترنتی و در ادامه شبکه ماهواره با محوریت پخش موسیقی بدل شد. این شبکه در طول دوران فعالیت خود به تدریج به عرضه اپلیکیشن اختصاصی رسید و محور فعالیت خود را موسیقی ایرانی و فارسی قرار داد.

رادیو جوان فعالیت تخصصی خود را از سال 2004 و با مرکزیت آتلانتا و واشنتگتن دی سی آغاز کرد. مسیر فعالیت رادیو جوان در طی زمان یک مسیر صعودی بوده است و محبوبیت بالایی در میان کاربران ایرانی کسب کرده است. اپلیکیشن این گروه به مانند اسپاتیفای کارکردهای اساسی یک سرویس موسیقی را در اختیار کاربران قرار میدهد که در ادامه به بررسی آن میپردازیم.

بیشتر بخوانید:

دانلود و بررسی اپلیکیشن رادیو جوان

اگر شما نیز جزو علاقه مندان به موزیک باشید حتما تاکنون بارها و بارها نام رادیو جوان را شنیده اید؛ رسانه ای که از هنرمندان حمایت می کند و موزیک های جدید را در اختیار علاقه مندان به موسیقی قرار می دهد.

رادیو جوان برای دسترسی هر چه آسان تر کاربران به موزیک های جدید اقدام به ارائه یک اپلیکیشن اختصاصی نموده است که به کمک آن می‌توانید به تمامی آهنگ های رادیو جوان دسترسی کاملی داشته باشید.

Radio Javan عنوان اپلیکیشن رسمی رسانه رادیو جوان مخصوص اندروید می باشد که توسط همین رسانه منتشر شده است. استفاده از این اپلیکیشن را می توان کسب تجربه ای جدید در زمینه دسترسی به موزیک های فارسی دانست ؛ زیرا در هر مکان و زمانی در اختیارتان قرار دارد و میتوانید موزیک ها را با کیفیتی بسیار بالا اجرا نمایید.

بررسی اپلیکیشن رادیو جوان
بررسی رادیو جوان

سیستم جست و جوی هوشمند موجود با ارائه نتایجی بسیار دقیق کمک می کند تا تمامی موزیک های منتشر شده از خواننده مورد علاقه خود را یکجا در دسترس داشته باشید.

یک پلی لیست اختصاصی از آهنگ های مورد علاقه تان را ایجاد کنید تا بدون اتلاف وقت امکان پخش آهنگ های مورد علاقه تان مهیا شود. به علاوه اپلیکیشن رادیو جوان امکان دسترسی به پادکست های اختصاصی را نیز در دسترس شما قرار میدهد.

در ادامه به بررسی اپلیکیشن رادیو جوان، قابلیت ها و بخش های مختلف آن میپردازیم. با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید:

دانلود و بررسی اپلیکیشن رادیو جوان

برای دانلود اپلیکیشن رادیو جوان باید از بهترین مراجع موجود استفاده کنید. در اندروید از گوگل پلی استور و در آیفون از اپ استور نسبت به دانلود آن اقدام کنید. در ادامه لینک دانلود هر دو مرجع را برای شما قرار میدهیم.

بررسی اپلیکیشن رادیو جوان
رادیو جوان چیست

دانلود اپلیکیشن رادیو جوان از گوگل پلی

دانلود اپلیکیشن رادیو جوان از اپ استور

نکته اساسی در مورد رادیو جوان، ممنوعیت استفاده از آن در ایران است. البته که این موضوع مانع خاصی در دسترسی به امکانات آن ایجاد نمی‌کند، ولی به هرحال دانلود اپلیکیشن رادیو جوان از مراجع رسمی و داخلی دانلود اپلیکیشن مانند بازار و مایکت فراهم نیست.

این موضوع، یعنی عدم دسترسی به این اپلیکیشن در اپ استورهای ایرانی به این معناست که استفاده از این اپلیکیشن هم با محدودیت هایی روبروست. در نتیجه شما برای استفاده از خدمات اپلیکیشن رادیو جوان ناگزیر به استفاده از ابزار تغییر آی پی هستید.

همان ابتدا که اپلیکیشن را برای اولین بار باز میکنید،‌ در صورتی که به ابزار تغییر آی پی متصل نباشید، خود اپلیکیشن چندین مورد مناسب را به شما پیشنهاد میدهد که میتوانید نسبت به دانلود و نصب آنها اقدام کرده و از آنها استفاده کنید.

در صورتی که خودتان از یک ابزار مناسب استفاده کنید، مستقیم به صفحه اصلی اپلیکیشن هدایت میشوید که چیز شبیه به تصویر زیر است. معمولا این صفحه با اطلاعاتی از جدیدترین و به روز ترین موزیک های ایرانی به نمایش در می‌آید. این صفحه Home و صفحه اصلی این اپلیکیشن است.

بررسی اپلیکیشن رادیو جوان
دانلود اپلیکیشن رادیو جوان

در قسمت بالای این صفحه شما به پلی لیست منتخب اپلیکیشن طی روزی که گذشت دسترسی دارید. از دیگر بخش های مهم صفحه اصلی، دسترسی به آخرین نسخه از پادکست اختصاصی رادیو جوان جلب توجه میکند.

این پادکست که به همت تیم رادیو جوان تهیه میشود، اطلاعات و موضوعاتی مرتبط با موسیقی روز ایران را در اختیار شما قرار میدهد. در این بخش همچنین شما به جدیدترین ترک ها و موزیک ویدیوهای روز، و محبوب ترین ترک های روز دسترسی خواهید داشت.

بررسی اپلیکیشن رادیو جوان
رادیو جوان چیست

یکی از بخشهای جالب در این صفحه، بخشی تحت عنوان استوری ها است. در این بخش کاربران ویدیوهای چند ثانیه ای به مانند بخش استوری در اینستاگرام منتشر میکنند. منتهای مراتب در اینجا محوریت همه چیز با موسیقی است. یا یک دابسمش و یا سایر محتواهای ویدیویی مرتبط با موسیقی.

در ادامه بررسی اپلیکیشن رادیو جوان به سایر بخش های این اپلیکیشن میپردازیم.

بیشتر بخوانید:

بررسی اپلیکیشن رادیو جوان : دانلود رادیو جوان

در بخش Browse‌شما در دسته بندی های متفاوت به انواع موزیک ها و محتواهای صوتی رادیو جوان دسترسی دارید. برخی از این دسته بندی ها شامل موزیک های ترندی، پادکست ها روز، موزیک های پاپ و غیره است.

بررسی اپلیکیشن رادیو جوان
دانلود اپلیکیشن رادیو جوان

به علاوه در این بخش ویدیوهایی از مصاحبه با خوانندگان، استوری های ویژه خوانندگان و حتی عکس هایی از پوستر آلبوم ها و غیره در اختیار شما قرار دارد.

در حقیقت در این بخش شما بنابر تجربه استفاده سایر کاربران به انواع محتوای تصویری دسترسی خواهید داشت.

گزینه جستجو یا Search‌برای افرادی تدارک دیده شده که به دنبال موزیک های خاص یا خواننداگن خاص هستند. ممکن است آن چیزی که دنبالش هستید در میان دسته بندی های روز نباشد. در نتیجه باید از این گزینه استفاده کنید.

در این بخش نام خواننده یا نام موزیکی که به دنبال‌ آن هستید را تایپ کنید. همانطور که در تصویر زیر میبینید من هنوز نام کامل را تایپ نکرده بودم که به مقصود اصلی رسیدم.

بررسی اپلیکیشن رادیو جوان
دانلود رادیو جوان

همانطور که میبنید در اینگونه موارد نتایج برای شما در قالب یک دسترسی سریع به فهرستی از موزیک های خواننده در کنار پروفایل خواننده فراهم است.

اگر در اینجا گزینه مربوط به خواننده را انتخاب کنید با یک پیج رسمی از خواننده خود مواجه میشوید، شما میتوانید این پیج را دنبال کنید. علاوه بر این در اینجا اطلاعاتی از شمار دنبال کنندگان، تعداد دفعات پلی شدن موزیک ها، فهرستی از محبوبترین موزیک ها و موزیک ویدیوها دسترسی داشته باشید.

بررسی اپلیکیشن رادیو جوان
دانلود رادیو جوان

حتی اگر پادکست یا سایر فایل های صوتی مرتبط با خواننده محبوب شما وجود داشته باشد،‌ در اینجا قابل دسترسی است. اما سایر قابلیت های رادیو جوان چیست؟

بیشتر بخوانید:

بررسی اپلیکیشن رادیو جوان

یکی دیگر از آیکون ها در نوار پایین صفحه اپلیکیشن اختصاصی رادیو جوان، بخشی تحت عنوان پلی لیست است. اینجا شما با دو بخش بندی اساسی به شرح پلی لیست موزیک ها و پلی لیست موزیک ویدیوها مواجه می‌شوید.

در هر بخش از این دو دسته بندی کلی، شما به تناسب دسته بندی های سبکی، ژانری،‌ محتوایی و خواننده محبوب، به محتواهای صوتی رادیو جوان دسترسی دارید. چیزی شبیه به آنچه در تصویر زیر میبینید.

بررسی اپلیکیشن رادیو جوان
دانلود رادیو جوان

اما آخرین مورد در این نواز ابزار، گزینه ای تحت عنوان My Music است. در اینجا شما امکان ایجاد حساب کابری یا استفاده از حساب کاربری از قبل موجود خود را دارید.

از آنجایی که ما پیشفرض را نداشتن حساب کاربری در نظر میگیریم، در ادامه بررسی اپلیکیشن رادیو جوان، به نحوه ایجاد حساب کاربری و قابلیت های استفاده از حساب کابری خواهیم پرداخت.

بررسی اپلیکیشن رادیو جوان
دانلود رادیو جوان

در تصویر بالا با انتخاب گزینه Signup for a new Account میتوانید نسبت به ایجاد یک حساب کاربری اقدام کنید. با انتخاب این گزینه با صفحه ای مواجه میشوید که باید اطلاعات مربوطه را وارد کنید.

به مانند عموم اپلیکیشن ها، اطلاعاتی معمول مانند نام و نام کاربری، ایمیل و رمز عبور را باید در کادرهای مربوط وارد کنید تا فرایند ثبت نام برای ایجاد اکانت آغاز شود.

با پر کردن فیلدهای مربوطه، ثبت نام شما نهایی میشود و به صفحه زیر منتقل میشوید. اساسی ترین قابلیت داشتن اکانت، وجود امکان تهیه پلی لیست های محبوب، موزیک ها، آلبوم ها، خوانندگان، پادکست ها و ویدیوهای محبوب است. این موضوع به شخصی سازی اپلیکیشن متناسب با علایق و سلایق شما بیشتر کمک میکند.

بررسی اپلیکیشن رادیو جوان
دانلود اپلیکیشن رادیو جوان

به علاوه در گوشه بالا سمت راست صفحه، شما به تنظیمات اکانت و اپلیکیشن دسترسی دارید که البته امکانات خیلی به خصوصی در اختیار شما قرار میدهد. البته نمیتوان به قابلیت آپدیت اکانت از حالت عادی به پریمیوم اشاره نکرد.

همانطور که در همه موارد این جمله تکرار میشود، قابلیت پریمیوم در رادیو جوان هم یک قابلیت پولی است که با خرید و تهیه آن شما میتوانید از امکانات بیشتری در این اپلیکیشن بهره مند شوید.

 دانلود اپلیکیشن رادیو جوان برای ویندوز

با وجود عرضه اپ اختصاصی رادیو جوان برای اندروید، ممکن است افراد مایل به استفاده از رادیو جوان در ویندوز باشند. ما در اینجا میخواهیم نحوه استفاده و دانلود اپلیکیشن رادیو جوان برای ویندوز را به شما آموزش دهیم.

نکته اساسی درباره این اپلیکشن این است که نسخه مخصوص ویندوز هنوز عرضه نشده است. پس برای استفاده و دانلود اپلیکیشن رادیو جوان برای ویندوز شما باید با دانلود رادیو جوان اندرویدی و استفاده از نرم افزارهای شبیه ساز محیط اندروید نسبت به استفاده و دانلود اپلیکیشن رادیو جوان برای ویندوز اقدام کنید.

دانلود اپلیکیشن رادیو جوان
بررسی اپلیکیشن رادیو جوان

برای استفاده از اپلیکیشن های شبیه ساز فضای اندروید به بهترین شبیه سازهای اندروید 2020 مراجعه کنید و پس از آن میتوانید نسبت به استفاده و دانلود اپلیکیشن رادیو جوان برای ویندوز اقدام کنید.

بررسی ما از اپلیکیشن رادیو جوان به پایان رسید. در این گفتار کوشیدیم شما را با بخش های مختلف این اپلیکیشن و قابلیت هایی که در اختیارتان قرار میدهد آشنا کنیم.

بیشتر بخوانید:

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Radio Javan عبارتند از:

  • دسترسی به جدید ترین موزیک های فارسی در هر زمانی
  • مشاهده موزیک ویدئو هایی از خوانندگان با کیفیت فوق العاده بالا
  • امکان لایک موزیک های دلخواهتان
  • ساخت یک پلی لیست های اختصاصی از آهنگ های مورد علاقتان
  • پشتیبانی آفلاین برای همگام سازی با موزیک های مورد علاقه خود
  • سیستم جست و جوی پیشرفته و دقیق برای نمایش موزیک و یا موزیک ویدئو ها کامل از یک خواننده
  • ریمیکس و پادکست های اختصاصی
  • پشتیبانی از تعداد زیادی از خوانندگان ایرانی
  • ارسال نظر برای هر کدام از موزیک ها
  • دنبل کردن خواننده های محبوب

اپلیکیشن Radio Javan با بهره مندی از امکانات و قابلیت های گوناگونش توانسته است با بیش از یک میلیون دانلود امتیاز 4.2 از 5.0 را توسط کاربران گوگل پلی دریافت کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره رادیو جوان چیست؟ آیا بررسی اپلیکیشن رادیو جوان برای شما مفید بود؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید

منبع: techrato

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر