;
coinex

میزان مصرف اینترنت پابجی موبایل ؛ بازی محبوب اندروید

بازی پابجی یکی از جذاب ترین بازی های آنلاین است که طرفداران زیادی دارد. ما ضمن بررسی کلی این بازی، به میزان مصرف اینترنت پابجی موبایل می پردازیم.

اگر شما یکی از طرفداران پر و پا قرص بازی‌های اینترنتی هستید، حتما اسم بازی پر طرفدار پابجی به گوشتان خورده است و قطعا به این فکر کرده‌اید که میزان مصرف اینترنت پابجی موبایل چقدر است.

بازی پابجی، یک بازی خارق العاده و شگفت انگیز در سبک بازی‌های بتل رویال است که توسط استودیوی بلو هول ساخته شده ‌است. طراح این بازی برندان گرین (Brendan Greene) است و توسط شرکت پابجی توسعه یافته است.

در بازی پابجی موبایل همانند نسخه PC آن، شما به همراه 99 نفر دیگر بدون هیچ تجهیزاتی در یک جزیره فرود می‌آیید و با جمع کردن سلاح و تجهیزات مختلف تلاش می‌کنید تا آخرین نفری باشید که زنده می‌ماند

این بازی گرافیک و صدا گذاری‌های معرکه ای دارد و شما می‌توانید به سلیقه خودتان، از انواع اسلحه‌ها، لباس‌ها و موارد دیگر استفاده کنید. یکی دیگر از قابلیت‌های جالب این بازی هنگام بازی کردن، چت صوتی است. از این طریق شما می‌توانید با افراد دیگری که در بازی هستند، ارتباط برقرار کنید.

بازی پابجی موبایل با میلیون‌ها دانلود از گوگل پلی و کسب امتیاز 4.2 از 5.0 از محبوب‌ترین و پردانلودترین بازی‌های اندروید به شمار می‌رود.

میزان مصرف اینترنت پابجی موبایل

اگر شما هم یکی ازطرفداران بازی پابجی هستید و برای بازی از دیتای موبایلتان استفاده می‌کنید، حتما حواستان به میزان مصرف اینترنت بازی پابجی هست تا از هزینه‌های اضافی جلوگیری کنید.

اینترنتی بازی کردن همراه با سیاست استفاده منصفانه می‌تواند چالش برانگیز باشد، ولی خوشبختانه همیشه هم کار سختی نیست.

شما می‌توانید با تنظیم کردن پابجی خود برای بهینه سازی گیم پلی و اطلاع داشتن در مورد دانلود بازی‌ها، پچ‌ها (Patches) رفع باگ‌ها و آپدیت‌ها، از پابجی بی‌نهایت لذت ببرید. ولی قدم اول برای این کار، دانستن میزان مصرف اینترنت پابجی موبایل است.

میزان مصرف اینترنت پابجی موبایل
مصرف اینترنت بازی‌ های آنلاین

بیشتر بخوانید:

مصرف اینترنت پابجی موبایل بین ۱۵ الی ۵۰ مگابایت است.

در نظرسنجی‌ها، گیمرها گفته‌اند به ازای هر ۲۰ الی ۳۰ دقیقه بازی در پابجی موبایل، حدود ۱۵ الی ۵۰ مگابایت اینترنت مصرف می‌کنند.

میزان مصرف اینترنت پابجی به سیستمی که از آن استفاده می‌کنید و تنظیمات بازی‌تان بستگی دارد.

وقتی بحث از تنظیمات بازی می‌شود، چت صوتی تاثیر زیادی در میزان مصرف اینترنت شما دارد. به عنوان مثال، یک ساعت بازی پابجی بدون استفاده از چت صوتی، کمتر از ۳۰ مگابایت نت مصرف می‌کند.

ولی همان یک ساعت بازی پابجی با استفاده از چت صوتی، حدود ۵۰ مگابایت نت مصرف می‌کند که این یعنی حداکثر استفاده شما از اینترنت.

برای اینکه بفهمید در بازی چقدر اینترنت مصرف می‌کنید، از طریق شرکت مخابراتی خود بر میزان مصرف نت نظارت کنید و اگر در رایانه بازی می‌کنید، میزان استفاده اینترنت خود را از طریق برنامه‌ای مثل نت لیمیتر (Netlimiter) کنترل کنید.

اگر می‌خواهید سریعا میزان مصرف اینترنت پابجی موبایل خود را کم کنید، بازی خود را از طریق تنظیمات به حالت مصرف کم اینترنت تنظیم کنید و به عنوان یک اصل کلی، تنظیماتی که موجب سریعتر باز شدن بازی می‌شوند، میزان مصرف نت شما را کاهش می‌دهند.

شما برای کاهش میزان مصرف اینترنت پابجی، می‌توانید موارد زیر را در نظر بگیرید:

  • دقت نمایش گرافیگ (antialiasing) را خاموش کنید و یا آن را روی کمترین حالت ممکن تنظیم کنید.
  • پست پروسسینگ (post-processing) را روی کمترین حالت تنظیم کنید.
  • افکت‌ها را روی حالت کم تنظیم کنید.
  • همگام سازی عمودی را خاموش کنید.

بیشتر بخوانید:

حجم دانلود بازی پابجی از 1.6 گیگابایت تا 25 گیگابایت است.

درست است که هنگام بازی پابجی نت زیادی استفاده می‌شود ولی دانلود این بازی‌ در سیستم‌های مختلف نت زیادی مصرف نمی‌کند.

در قسمت پایین، حجم فعلی دانلود این بازی برای سیستم عامل‌های مختلف آورده شده است:

  • ویندوز مایکروسافت: 19 گیگابایت
  • ایکس باکس وان: 14.5 گیگابایت
  • پلی استیشن 4: 25 گیگابایت
  • اندروید: 1.6 گیگابایت
  • سیستم عامل ios: حجم 2.2 گیگابایت

حجم دانلود بازی پابجی هم پیوسته افزایش پیدا می‌کند چون شرکت پابجی به صورت مکرر پچ‌هایی برای بازی منتشر می‌کند.

اگر از بسته تلفن برای بازی پابجی استفاده می‌کنید ، پیشنهاد می‌کنیم قبل از دانلود بازی، به WiFi عمومی (مثلاً در کتابخانه) وصل شوید.

میزان مصرف اینترنت پابجی موبایل
مصرف اینترنت بازی های آنلاین

حجم آپدیت بازی پابجی از 25 مگابایت تا 13 گیگابایت است.

با توجه به محتوای آپدیت، حجم آپدیت‌ها متفاوت است. کمترین حجم آپدیت 25 مگابایت است و بیشترین حجم آپدیت بین 4 گیگابایت تا 13 گیگابایت است و این آپدیت‌ها معمولا آخر هر ماه منتشر می‌شوند.

برای دانلود این آپدیت‌ها بهتر است از وای فای استفاده کنید. اگر به اینترنت نامحدود متصل باشید، نیازی به حساب کردن میزان مصرف اینترنت پابجی موبایل نیستید و می‌توانید هرچقدر که بخواهید آپدیت کنید و بازی کنید.

بیشتر بخوانید:

به نظر شما میزان مصرف اینترنت بازی پابجی چقدر است؟ آیا تا به حال به میران مصرف اینترنت بازی های آنلاین دقت کرده اید؟‌ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو درمیان بگذارید.

 

منبع: techrato

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (8 نظر)

    دوستانی که میگن اینطوری نیست از ما زیاد میگیره مشکل فیلترتون هست یا همون تغییر ایپی که میدین بهتره با دی ان اس مطمعن بازی کنید

    پاسخ

    اگه پابجی بازی میکنید با فیلتر شکن نرید پابجی فیلتر نیست و سرور بازی هم تغییر بدید تا پینگ بیاد پایین
    پیشنهاد من Gear up Booster خیلی خوبه واسه همه بازی ها جواب میده
    سایت راست میگه مصرف من الان تقریباً 100 مگ هست ولی با فیلتر شکن که میرم مصرفم خیلی زیاد میشه

    پاسخ

    سلام pubg newstate چقدر نت میخوره ؟

    پاسخ

    خدایی حق میدم اگه اینجوری باشه به جون مادرم فری فایرو حدف میکنم چون من پابجی 150 مگابایت فعال میکنم در عرز 4 دقیقه تموم میشه میشه بگید چراااا

    پاسخ

    سلام
    مشکل از فیلتر شکنت هست
    فیلتر شکن ( UFO VPN ) یا ( proton VPN ) رو دان کن
    هم پینگ رو پایین میاره
    هم نت کم مصرف می‌کنه
    مخصوصاً proton VPN…

    پاسخ

    این پابجیه ها مثلا من پابجی لایتو رو HD ۱ ساعت اجرا کردم ازمن نزدیک ۹گیگ خورد میخوای پابجی ۵۰ مگ بخوره یه فکر کنید

    پاسخ

    اگه اینطوری باشه که در هر ۳۰ دقیقه ۵۰ مگابایت استفاده کنه خوبه ولی من بازی کردم خیلی خیلی بیشتر از اینها اینترنت مصرف میکنه

    پاسخ

    پابجی با هر دوری که من بازی می‌کردم از من نزدیک 300 مگابایت کم می‌کرد 😟😔

    پاسخ