;
coinex

انتشار نخستین رندرهای گلکسی اس 21 پلاس

تا به حال رندهای مختلفی از گلکسی اس 21 منترش شده است. اما این نخستین رندرهای گلکسی اس 21 پلاس است که منتشر می‌شود. با ما همراه باشید.

پیش تر برایتان از عجه سامسونگ برای عرضه سر جدید خانواده اس گفته بودیم. احتمال می‌رود سامسونگ پیش از پایان سال جاری میلادی یا نهایتا در اوایل سال جدید از پرچم دار سری اس خود رونمایی کند.

از زمان عرضه اس 20، شایعات زیادی حول محور اس 21 در گردش اند که هرکدام به بخش های مختلفی از این پرچم دار اشاره دارند. مدتی پیش رندری منتشر شد که نام گلکسی اس 21 اولترا را یدک می‌کشید و حالا ظاهرا نوبت به گلکسی اس 21 پلاس رسیده است.

انتشار نخستین رندرهای گلکسی اس 21 پلاس

تصاویر منتشر شده، حاشیه های بسیار باریک متقارن، سوراخ بسیار کوچک برای دوربین سلفی و ماژول دوربین غیرمعمول در پشت را نشان می دهد.

اعتقاد بر این است که ابعاد این گوشی به شرح زیر است: 161.55 در 75.6 در 7.86 . اگر این موارد صحیح باشد، ما تقریباً به همان اندازه Galaxy S20 Plus نگاه می کنیم که نشان می دهد شایعه در مورد اندازه صفحه نمایش ۶.۷ اینچی ممکن است درست باشد.

انتشار نخستین رندرهای گلکسی اس 21 پلاس انتشار نخستین رندرهای گلکسی اس 21 پلاس

به غیر از این، ما نمی توانیم چیز دیگری با ارزش ببینیم، جز اینکه شما می توانید گوشی را با جزئیات ببینید.

البته فراموش نکنید که تصاویر ارائه شده بر اساس رندرهای CAD تأیید نشده هستند، بنابراین ممکن است پس از معرفی گلکسی اس ۲۰ پلاس، طراحی نهایی متفاوت باشد.

حساب توییتری Ice Universe منبع مشهور معروف سامسونگ، در این باره گفت که در حالی که قسمت پشتی آن نشان داده شده است، طراحی جلو کاملاً دقیق نیست. او رندر خود را به اشتراک گذاشت که حاشیه های آن کمی ضخیم تر است اما متقارن نیست.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص انتشار نخستین رندرهای گلکسی اس 21 پلاس چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر