;
coinex

آموزش ساخت اکانت اسپاتیفای ؛ ساخت اکانت اسپاتیفای در کامپیوتر و موبایل

در این بخش، ما آموزش ساخت اکانت اسپاتیفای در موبایل و کامپیوتر که یکی از معروف‌ترین سرویس‌های پخش موسیقی استریم است، به شما عاشقان موسیقی و پادکست تقدیم می‌کنیم.

اگر شما طرفدار موسیقی و یا پادکست هستید، حتما با اسپاتیفای که یکی از بهترین پلیرهای موسیقی است، آشنایی دارید. در این بخش، آموزش ساخت اکانت اسپاتیفای در موبایل و کامپیوتر را در اختیارتان می‌گذاریم.

اسپاتیفای یکی از معروف‌ترین سرویس‌های پخش موسیقی استریم است. با اینکه اشتراک این سرویس آنلاین رایگان نیست، ولی شما می‌توانید آهنگ‌ها را به صورت رایگان گوش دهید.

اسپاتیفای از سال ۲۰۰۸ کار خود را آغاز کرد و در استکهلم توسعه پیدا کرد. اسپاتیفای در بیشتر اروپا، بیشتر قاره آمریکا، استرالیا، نیوزیلند و بخش‌هایی از آسیا قابل استفاده است و شما نیز می‌توانید در ایران از این سرویس استفاده کنید.

سرویس اسپاتیفای هم برای عموم مردم و هم برای هنرمندان بسیار عالی است. هنرمندان از پخش هر آهنگ خود در این سرویس پخش موسیقی هزینه دریافت می‌کنند و مخاطب نیز بدون محدودیت می تواند به تمام آهنگ‌های دلخواه خود گوش دهد.

همانطور که انتظار می‌رود، در اکانت رایگان اسپاتیفای تبلیغات زیادی وجود دارد که هنگام گوش دادن به آهنگ‌ها روی صفحه نمایش داده می‌شوند.

همچنین در اکانت رایگان امکان دانلود و پخش آهنگ وجود ندارد. با اینحال، شما می‌توانید در کامپیوتر، تبلت و یا موبایلتان به صورت آنلاین موسیقی مورد علاقه‌تان را بشنوید.

برای استفاده رایگان از اسپاتیفای، شما باید اکانت بسازید. بعد از ساخت اکانت، شما می‌توانید هم از وب‌سایت اسپاتیفای و هم از نرم افزار اسپاتیفای که خدماتی مانند درست کردن پلی لیست در اختیارتان می‌گذارد، استفاده کنید.

اپلیکیشن اسپاتیفای برای اندروید، ios و دیگر سیستم‌ عامل‌های موبایل نیز موجود است.

آموزش ساخت اکانت اسپاتیفای در موبایل و کامپیوتر

ما در این قسمت آموزش ساخت اکانت اسپاتیفای در کامپیوتر و موبایل را در اختیارتان می‌گذاریم تا شما به راحتی اکانت رایگان خود را بسازید و از گوش دادن به موسیقی و پادکست‌های آنلاین اسپاتیفای لذت ببرید.

ثبت نام در اسپاتیفای

برای شروع آموزش ساخت اکانت اسپاتیفای رایگان، مراحل زیر را دنبال کنید. این مراحل شامل آموزش ساخت اکانت اسپاتیفای در کامپیوتر و دانلود و نصب نرم افزار اسپاتیفای است.

  • در موتور جستجوگر خود، وارد Spotify شوید.
  • روی گزینه Sign up Free کلیک کنید.
  • به دو روش می‌توان ثبت نام کرد. اگر می‌خواهید با اکانت فیسبوک خود ثبت نام کنید، گزینه Sign up With Facebook را انتخاب کرده و اطلاعات خود را وارد کنید.
  • اگر می‌خواهید با ایمیل اکانت خود را بسازید، تمام فیلدهای خواسته شده را پر کنید. این فیلدها شامل نام کاربری، پسوورد، ایمیل، تاریخ تولد و جنسیت است. ممکن است قبل ثبت نام از شما بخواهند که با قوانین و حریم خصوصی اسپاتیفای با زدن یک تیک موافقت کنید. ما در ادامه، توضیحات کامل و مرحله به مرحله ساخت اکانت با ایمیل در اسپاتیفای را به شما ارائه میکنیم.

بیشتر بخوانید:

آموزش ساخت اکانت اسپاتیفای در کامپیوتر با استفاده از ایمیل

پس از گذراندن مرحله اول و دوم توضیحات بالا، شروع به پر کردن فیلدهای خالی می‌کنیم.

آدرس ایمیل خود را در فیلد Email وارد کنید. اگر نمی‌خواهید با اکانت فیسبوک خود وارد اسپاتیفای شوید، باید از ایمیل شخصی خود برای ساخت اکانت استفاده کنید.

مطمئنا بیشتر شما ایمیل شخصی دارید؛ ولی اگر ندارید یا مشکلی برای ایمیل‌تان پیش آمده، می‌توانید از طریق گوگل، یاهو و مایکروسافت لایو ایمیل بسازید.

آموزش ساخت اکانت اسپاتیفای
آموزش ساخت اکانت اسپاتیفای در کامپیوتر

بقیه فرم ثبت نام را پر کنید. شما باید یک پسوورد و نام کاربری برای خودتان انتخاب کنید. همینطور باید اطلاعات تولد و جنسیت‌تان را مشخص کنید.

تیک «I’m not a robot» را بزنید و اگر از شما سوالی پرسید تا تشخیص دهد شما انسان هستید یا ربات، به آن پاسخ دهید.

آموزش ساخت اکانت اسپاتیفای
ثبت نام در اسپاتیفای

شرایط و ضوابط اسپاتیفای و سیاست حفظ حریم خصوصی را بخوانید. می‌توانید با کلیک کردن روی لینک‌های سبزرنگ بالای SIGN UP به این مطالب دسترسی پیدا کنید.

در آخر روی SIGN UP کلیک کنید تا اکانت شما ساخته شود.

بیشتر بخوانید:

آموزش ساخت اکانت اسپاتیفای
ثبت نام در اسپاتیفای

سایت پخش کننده اسپاتیفای

در این قسمت از آموزش ساخت اکانت اسپاتیفای در کامپیوتر، ما استفاده از سایت پخش کننده اسپاتیفای را دراختیارتان می‌گذاریم.

اگر نمی‌خواهید نرم افزار دسکتاپ اسپاتیفای را نصب کنید، می‌توانید از سایت پخش کننده اسپاتیفای (Spotify Web player) استفاده کنید. با روش زیر می‌توانید وارد اکانت خود در سایت اسپاتیفای شوید:

  • به صفحه سایت اسپاتیفای بروید و گزینه log in را انتخاب کنید.
  • نام کاربری و رمز ورود خود را وارد کرده و یا از طریق اکانت فیسبوک خود وارد شوید.

‌پس از ورود به سایت پخش کننده Spotify ، با یک چیدمان ساده مواجه می‌شوید. در سمت چپ ، آپشن‌های موجود برای شما با چهار گزینه اول که از آنها بیشترین استفاده را داشته‌اید، لیست می‌شود.

شما می‌توانید به راحتی قسمت جستجو (search)، صفحه اصلی (home)، کتابخانه شما (Your library) و اخیراً پخش شده (Recently Played) را پیدا کنید.

بیشتر بخوانید:

استفاده از نرم افزار دسکتاپ

اگر قصد دارید بیشترین استفاده را از اکانت رایگان خود در اسپاتیفای ببرید و آهنگ‌هایتان را به لیست خود اضافه کنید، نرم افزار اسپاتیفای را روی سیستم خود نصب کنید و سپس مراحل ثبت نام بالا را در داخل نرم افزار تکرار کنید.

اپلیکیشن اسپاتیفای

اگر می‌خواهید از استریم موزیک اسپاتیفای در موبایلتان استفاده کنید، حواستان باشد که نسخه مناسب با موبایلتان را دانلود کنید.

نسخه موبایل اسپاتیفای به اندازه نرم افزار آن امکانات ندارد ولی درصورت خریدن نسخه پرمیوم، می‌توانید از ویژگی‌های اصلی این برنامه استفاده کنید و به صورت آفلاین موسیقی گوش کنید‌.

ما در اینجا ساخت اکانت بدون نیاز به اکانت فیسبوک را به شما آموزش می‌دهیم. برای اینکار مراحل زیر را به ترتیب دنبال کنید.

اپلیکیشن اسپاتیفای که برنامه‌ای سبز رنگ است و داخل آن سه منحنی مشکی دارد را دانلود و نصب کنید.

آموزش ساخت اکانت اسپاتیفای
ثبت نام در اسپاتیفای

بیشتر بخوانید:

وارد اپلیکیشن شوید و بر روی گزینه create account بزنید.

اطلاعات شخصی خود را وارد کنید. در این مرحله شما باید اسم، آدرس ایمیل، نام کاربری و رمز جدید، تاریخ تولد و جنسیت‌تان را وارد کنید. توجه داشته باشید که شما باید بالای 12 سال باشید تا بتوانید اکانت بسازید.

آموزش ساخت اکانت اسپاتیفای
آموزش ساخت اکانت اسپاتیفای در موبایل

سپس روی sign up بزنید. حالا می‌توانید وارد برنامه شوید و از موسیقی‌های مورد علاقه تان لذت ببرید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره آموزش ساخت اکانت اسپاتیفای در موبایل و کامپیوتر چیست؟ اگر شما هم از سرویس اسپاتیفای استفاده می‌کنید، نظر خود را درباره این پلیر استریم موسیقی در کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

 

منبع: techrato

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (4 نظر)

    دوستان برای ساخت اکانت باید ف-ل-ت-ر شکن بزنید اما نه هر برنامه ای؛ برنامه ای که من تست کردم HMA بوده و ای پی کشور هایی مثل پاناما و جمهوری دومنیک اما به طور کلی به نظرم اسپاتیفای رایگان ارزش نداره و پرمیوم کنید من چند ماهی هست از سایت هکاپ میگیرم اوکی بودن

    پاسخ

    سلام خسته نباشید
    اگر من بخوام اکانت بسازم و سوالی برام پیش بیاد میتونم از شما بپرسم؟
    چون من چند روز هست که تلاش میکنم و از هر راهی که میرم با مشکل مواجه میشم حتی از دی ان اس استفاده کردم و جواب نداده
    ممنون میشم اگر نظرتونو اعلام کنید

    پاسخ

    جدیدا مثل اینکه نمیشه اکانت ساخت و ارور کانکشن میده. حتی با وی پی ان و فیسبوک هم نمیشه

    پاسخ

    دقیقا متاسفانه من هرکار میکنم نمیتونم اکانت درست کنم

    پاسخ