;
coinex

معرفی نرم افزار پخش مویرگی کارا

معرفی نرم افزار پخش مویرگی کارا. امروزه استفاده از نرم افزار برای سازماندهی در شرکت‌های پخش از اهمیت بالایی برخوردار شده است. با بررسی بیشتر این مطلب با تکراتو همراه باشید.

دراین‌بین نرم افزار پخش مویرگی کارا محصول شرکت پخشیاران کارا یکی از پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین نرم‌افزارها به شما می‌رود. نرم افزار پخش مویرگی کارا به‌راحتی می‌تواند بخش‌های مختلف در یک شرکت پخش را به هم متصل کرده و فرایند انجام کارها را به‌صورت سیستماتیک تبدیل کند.

بررسی شیوه پخش مویرگی

امروزه استفاده از شیوه پخش مویرگی تأثیر زیادی در فروشگاه گذاشته است. تقریباً تمامی محصولات فروشگاه ها به‌صورت مویرگی پخش می شود. هر فروشگاه می‌تواند کالایی را که نیاز دارد سفارش داده و آن را در کوتاه ترین زمان ممکن تهیه کند. این کار باعث گسترش صنعت پخش مویرگی شده است.

معرفی نرم افزار پخش مویرگی کارا و بررسی امکانات آن
معرفی نرم افزار پخش مویرگی کارا و بررسی امکانات آن

در شرکت‌های پخش مویرگی مهم ترین عامل شیوه توزیع کالا ها در بین فروشگاه ها است. به این معنی که هر فروشگاهی که نیاز به کالایی داشت بتواند در کوتاه ترین زمان ممکن سفارش خود را ثبت کند و کالای سفارش داده شده نیز در کوتاه ترین زمان ممکن آماده ارسال شود. این کار باعث می‌شود که حجم بالای سفارش ها و فرآیند پخش آن‌ها، شرکت‌های پخش مویرگی را تحت تأثیر قرار دهد. با توجه به حجم بالای سفارشات و تعدد فروشگاه ها شرکت‌های پخش مویرگی از نرم‌افزارهای خاص در این زمینه استفاده می کنند.

بهترین نرم افزار پخش مویرگی

امروزه نرم‌افزارهای زیادی برای شرکت‌های پخش مویرگی نوشته و تهیه شده است. این نرم‌افزارها هر کدام می توانند بخش‌های خاصی از این شرکت ها را پوشش دهند. دراین‌بین نرم‌افزارهای یکپارچه کمی در این حوزه وجود دارند و همین نرم‌افزارهای یکپارچه نیز دارای نقص های زیادی هستند.

منظور از نرم‌افزارهای یکپارچه به این معنی است که به‌صورت جزیره ای عمل نکنند و بتوانند به‌راحتی با گوشی تلفن همراه و لپ تاپ از راه دور به سیستیم های شرکت پخش مویرگی متصل شده و فرآیند های کاری خود را انجام دهند.

معرفی نرم افزار پخش مویرگی کارا و بررسی امکانات آن
معرفی نرم افزار پخش مویرگی کارا و بررسی امکانات آن

در حالت کلی نرم‌افزارهای یکپارچه در شرکت‌های پخش مویرگی باید شامل بخش‌های زیر باشند:

  • دریافت و ثبت سفارش در فروشنده ها
  • ارسال سفارش به مجموعه و پیگیری آن از انبار
  • خروج کالا از انبار و آماده سازی آن برای ارسال
  • ارسال و تحویل کالا تحویل به مشتری
  • دریافت مطالبات
  • کنترل و نظارت بر بازار
  • محاسبه بهای نهایی از مرحله ثبت سفارش تا فروش و دریافت مطالبات

 معرفی نرم افزار پخش مویرگی کارا

یکی از مهم‌ترین و قوی ترین نرم‌افزارها در زمینه پخش مویرگی نرم افزار پخش مویرگی کارا است. این نرم افزار با تکیه بر انجام فرآیند ها به صورت آنلاین توانسته است به خوبی از پس نیاز های شرکت‌های پخش بر بیاید. نرم افزار پخش مویرگی کارا از محصولات مجموعه کارا است که به منظور ثبت سفارش و ارسال و تأمین کالا از ابتدا تا انتها برای شرکت‌های پخش مویرگی ساخته و ایجاد شده است.

مجموعه کارا یکی از قدیمی ترین و معتبر ترین شرکت‌های تولید نرم افزار در داخل کشور است که با تکیه بر دانش متخصصان و برنامه نویسان خود توانسته است بخش اعظمی از نیاز های داخل کشور را برطرف نماید. این مجموعه در زمینه تولید انواع نرم‌افزارهای گوناگون فعالیت داشته و نرم افزار پخش مویرگی کارا یکی از محصولات این شرکت است.

نرم افزار پخش مویرگی کارا دارای بخش‌های متنوعی است که هر کدام از این بخش‌ها می‌تواند نیاز اساسی یکی از فرآیند های پخش مویرگی را برطرف کند.

معرفی نرم افزار پخش مویرگی کارا و بررسی امکانات آن
معرفی نرم افزار پخش مویرگی کارا و بررسی امکانات آن

از مهم‌ترین بخش‌های نرم افزار پخش مویرگی کارا می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. قابلیت تعریف انواع فرمول تخفیف و محاسبه خودکار آن‌ها در سیستم
  2. گزارش های جامع و کاربردی با در اختیار قرار دادن خروجی های چاپی، اکسل و نمودارهای متنوع که متناسب با نیاز شرکت‌های پخش مویرگی طراحی شده اند.
  3. قابلیت گرفتن گزارش های روزانه، هفتگی و ماهیانه از فروش در قالب نمودارهای گرافیکی متنوع
  4. تنظیمات شخصی سازی سیستم توسط مدیریت برای هماهنگی هر چه بیشتر محصول با نیازهای متنوع مشتری
  5. تائید سفارش ها توسط مدیریت های پخش شرکت به منظور نظارت بر فرآیندهای پخش مویرگی
  6. حسابداری راحت و دقیق با تفصیلی شناور اسناد خودکار برای اسناد خرید، فروش، انبار، خزانه و حقوق و دستمزد در نرم افزار پخش مویرگی کارا
  7. حسابداری چهار سطحی شامل سطوح گروه، کل، معین و تفضیلی و دارای تفضیلی چند لایه برای شرکت‌های پخش مویرگی
  8. قابلیت کارکرد از راه دور به دلیل طراحی خاص برنامه (تحت وب) در نرم افزار پخش مویرگی کارا
  9. استفاده از به روزترین تکنولوژی روز دنیا در طراحی برنامه پخش مویرگی
  • تعیین اعتبار های متنوع برای هر یک از مشتریان و کنترل خودکار سیستم برای عدم صدور فاکتور بیشتر از اعتبار در نرم افزار پخش مویرگی

 اهمیت استفاده از نرم افزار پخش مویرگی کارا

اهمیت نرم افزار پخش مویرگی کارا در شیوه ثبت سفارش و اعلان آن به شرکت پخش است. این نرم افزار به‌صورت آنلاین فعالیت می کند و حتی می‌تواند به‌صورت آفلاین نیز سفارش های خود را ثبت کند. در این نرم افزار مسئول دریافت سفارش ها به فروشگاه ها مراجعه کرده و اقدام به ثبت سفارش فروشگاه ها می کند. بر اساس نیاز فروشگاه سفارش می‌تواند به‌صورت آنلاین و آنی ثبت شود تا در کوتاه ترین زمان ممکن تأمین کالا شده و کالای مورد نظر از انبار خارج و برای مشتری ارسال شود.

معرفی نرم افزار پخش مویرگی کارا و بررسی امکانات آن
معرفی نرم افزار پخش مویرگی کارا و بررسی امکانات آن

بعد از این کار کارمند شرکت پخش می‌تواند فرایند ثبت سفارش و دریافت هزینه و ارسال کالا را به‌صورت لحظه‌ای و آنلاین دنبال کند و در هر مرحله اطلاعات لازم را کسب کند. حتی در صورت لغو سفارش و یا عدم پرداخت مطالبات نیز می‌تواند از آن‌ها مطلع شده تا تصمیمات بعدی اتخاذ شود. این کار به شرکت‌های پخش کمک بسیار زیادی می کند.

در نتیجه این کار باعث می‌شود که در صرف زمان و هزینه برای فروشگاه و شرکت پخش صرفه جویی بزرگی انجام گیرد. این فرایند در شرکت‌های پخش بزرگی که با انبوه مشتریان مواجه هستند و روزانه کالاها بسیاری در سیستم آن‌ها ثبت می شود بسیار کاربرد دارد.

در واقع اهمیت استفاده از نرم افزار پخش مویرگی کارا زمانی مشخص می شود که شرکت پخش کالا با انبوهی از مشتریان سروکار داشته باشد و ساماندهی سفارش‌ها دچار مشکل شود. دراین‌بین انواع برندهایی که باید تأمین شود را نیز در نظر بگیرید تا متوجه شوید که کار تا چه میزان می‌تواند گسترده شود.

با توجه به این گستردگی نرم افزار پخش مویرگی کارا باید دارای هسته ای قوی و امکانات فوق العاده باشد تا بتواند به‌راحتی نیاز های شرکت‌های پخش مویرگی را برطرف کند امکانات ارائه شده در نرم افزار پخش مویرگی کارا تمامی بخش‌های یک شرکت پخش مویرگی را پوش می دهد. از انبارداری تا سیستم ثبت و تحویل سفارشات. از حسابداری تا سیستم های مالی و حقوقی و بخش‌های وابسته به آن‌ها را می توان در این نرم افزار مشاهده کرد.

استفاده از نرم افزار پخش مویرگی کارا باعث می‌شود که ریسک های ناشی از ثبت سفارش‌ها و تأمین کالا و ارسال آن به شدت کاهش پیدا کند و در نتیجه مدیریت فرایندها آسان تر شود. این باعث می‌شود که شرکت‌های پخش کالا به‌راحتی بتوانند سفارش های خود را ثبت و پیگیری کنند. استفاده از نرم افزار پخش مویرگی کارا می‌تواند در بخش‌های مالی نیز صرفه جویی های زیادی را برای شرکت‌های پخش مویرگی به وجود بیاورد.

.

پایان رپورتاژ آگهی

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر