;
coinex

رکوردشکنی ماکان بند در اینستاگرام با 20 میلیون کامنت زیر یک پست

رکوردشکنی ماکان بند در اینستاگرام با 20 میلیون کامنت زیر یک پست نام این گروه موسیقی جوان را این روزها بر سر زبان ها انداخته است. در این نوشتار با بررسی بیشتر این خبر همراه تکراتو باشید!

رکوردهای اینستاگرامی هر از چندی به ترند روز ایران و جهان تبدیل می‌شوند، از رکورد بیشترین فالوور اینستا گرفته تا بیشترین تعداد بازدید لایو. حالا یکی از گروه های موسیقی جوان رکوردی کاملا باورنکردنی ثبت کرده است. ثبت این رکورد کاملا از طرف هواداران گروه ماکان بوده و با ثبت ۲۰ میلیون کامنت به رکورد بیشترین تعداد کامنت در اینستاگرام دست پیدا کردند.

رکوردشکنی ماکان بند در اینستاگرام با 20 میلیون کامنت

کروه موسیقی ماکان که بیشتر تحت عنوان ماکان بند شناخته شده است، یکی از گروه‌های پاپ داخل ایران است. دو خواننده به نام های رهام هادیان و امیر مقاره در کنار آهنگسازی به نام یاشار خسروی به عنوان رهبر گروه، اعضای گروه ماکان را تشکیل می‌دهند. گروه موسیقی ماکان اندکی پس از شکل گیری با حمایت حسن اردستانی مدیر عامل شرکت آوازی نو به شهرت و محبوبیت بسیاری در میان مخاطبان عمدتا جوان دست پیدا کرده است.

پست اینستاگرامی که توانسته رکورد کامنت اینستاگرام را به نام خود به ثبت برساند، به ماه سپتامبر ۲۰۱۹ باز می‌گردد و ویدیویی از یکی از اجراهای گروه موسیقی ماکان است. این پست تاکنون بیش از 20 میلیون و 400 هزار کامنت داشته است.

رکوردشکنی ماکان بند در اینستاگرام با 20 میلیون کامنت
رکوردشکنی ماکان بند در اینستاگرام با 20 میلیون کامنت

این گروه تاکنون یک آلبوم به نام دیوونه بازی و چندین تک آهنگ منتشر کرده‌ است. رکوردشکنی ماکان بند در اینستاگرام در حالی است که هر دو عضو این گروه کمتر از ۳۰ سال سن دارند. امیر مقاره، که مدرک دیپلم دارد، ۲۴ ساله و رهام هادیان، که مدرک کارشناسی ارشد زبان انگلیسی دارد، تنها ۲۹ سال سن دارد.

گفته شده نام ماکان ریشه دیلمی دارد و نام یکی از پسران کاک از حاکمان مازندران در سدهٔ ۴اُم و به معنی شجاعت است. اعضای این گروه موسیقی در بهمن ماه 96 در برنامه دورهمی در شبکه نسیم صدا و سیمای جمهوری اسلامی شرکت کردند. محبوب ترین ترک گروه ماکان «هر بار این درو» نام دارد. آنها در طی کمتر از یک سال به شهرت رسیدند و کنسرت‌هایشان با استفبال قابل ملاحظه‌ای همراه بوده است.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص رکوردشکنی ماکان بند در اینستاگرام با 20 میلیون کامنت چیست؟ نظرات خود را با تکراتو در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    کماکان با ماکان💪😍☺👑

    پاسخ