;
coinex

لایو گروهی در اینستاگرام با آپدیت جدید ممکن می‌شود!

این روزها تماس تصویری گروهی در اپلیکیشن های مختلف، حامیان زیادی دارد. بالاخره لایو گروهی در اینستاگرام نیز ممکن شده است. با ما همراه باشید.

قابلیت لایو در اینستاگرام از همان زمان عرضه،‌ مورد استقبال خیل عظیمی از کاربران قرار گرفت و طرفداران زیادی داشت. این قابلیت که به عنوان افزونه ای در بخش استوری قرار گرفت، قابلیت پخش ویدیوی زنده را فراهم میکرد.

در لایو شما میتوانید از خود و یا موقعیت‌تان ویدیوی زنده به اشتراک بگذارید و به طور همزمان به گفتگو با دنبال کنندگان خود بپردازید. در عین حال امکان برقراری لایو دو نفره با درخواست یکی از کاربران نیز فراهم است.

اما آپدیت جدید اینستاگرام قابلیت لایو را به حالت گروهی و چند نفره در می‌آورد.

لایو گروهی در اینستاگرام با آپدیت جدید ممکن می‌شود!

اینستاگرام به عنوان یکی از پرکاربردترین و پرمخاطب‌ترین اپلیکیشن ها در حوزه شبکه های اجتماعی شناخته میشود. این شبکه اجتماعی همواره میکوشد با ارائه قابلیت های جدید و جذاب،‌ بیش از پیش نظر مثبت کاربران را جلب کند.

لایو در اینستاگرام از جمله ساده ترین و جذاب ترین قابلیت های پخش ویدیو در میان شبکه های اجتماعی موجود است. قابلیت های مختلف ارتباطی در لایو و زنده بودن آن، طرفداران زیادی برایش به ارمغان آورده است.

لایو گروهی در اینستاگرام

لایو اینستاگرام به تدریج از حالت تفریحی و خوش گذارنی به حالت تبلیغاتی و حتی آموزشی نیز حرکت کرده است. برای مثال در دوران محدودیت های کرونایی، بسیاری از مصاحبه ها در قالب لایو دو نفره و از راه دور انجام میشد.

حال آپدیت جدید اینستاگرام امکان حضور بیش از 3 نفر در لایو را فراهم آورده است. این موضوع در مباحث کاری و آموزشی میتواند مزایای زیادی در بر داشته باشد.

البته در حال حاضر این آپدیت هم به رسم همه آپدیت های اینستاگرام تنها در اختیار عده محدودی از کاربران قرار گرفته است و انتظار میرود به تدریج به همه اختصاص یابد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص لایو گروهی در اینستاگرام چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر