;
coinex

هک شدن اسپاتیفای با پیام حمایت از ترامپ!

اخبار حاکی از هک شدن اسپاتیفای توسط یک هکر و جایگزینی تصاویر برخی صفحات مشهور با یک پیام حمایتی از دونالد ترامپ است. با ما همراه باشید.

یک هکر صفحه اسپاتیفای برخی از ستاره‌های موسیقی در سراسر جهان را هک کرده و در صفحه‌ی آن‌ها پیامی درباره‌ی حمایت از دونالد ترامپ و تیلور سویفت را به نمایش درآورده است.

این هکر که خود را دنیل (Daniel) معرفی می‌کند، صفحات خوانندگانی مانند Dua Lipa و Lana Del Ray مورد این حمله‌ی دی‌فیس قرار داده است.

این هکر بیوگرافی خوانندگان را با عباراتی مانند Trump 2020 و best of all shout out to my queen Taylor Swift جایگزین کرده است. نهایتاً این هکر از کاربران خواسته است تا او را در اسنپ چت دنبال کنند.

هک شدن اسپاتیفای با پیام حمایت از ترامپ!

در حال حاضر اسپاتیفای توانسته است دسترسی این هکر به حساب کاربری خوانندگان قطع کند و تصاویر و بیوگرافی‌های آپلود شده را حذف کند اما هنوز هم اسکرین شات‌های گرفته شده از صفحه خوانندگانی که هک شده‌اند، بین کاربران دست به دست می‌شود.

این شرکت هنوز به درخواست رسانه‌ها برای ارائه توضیح در اینباره پاسخ نداده و مشخص نیست مهاجم چطور توانسته سدهای امنیتی را پشت سر بگذارد با این‌حال هک مذکور لطمه سنگینی به اعتبار این شرکت می‌زند چرا که تنها چند روز از افشای هک ۳۰۰ هزار حساب کاربری اسپاتیفای می‌گذرد.

هک شدن اسپاتیفای

در آن کمپین هک گسترده هکرها با استفاده از دیتابیسی شامل ۳۸۰ میلیون اعتبارنامه‌ ورود به سیستم و اطلاعات شخصی، در پی دسترسی به حساب‌های اسپاتیفای بودند. آنها از این داده‌ها برای حمله‌ای به نام «Credential Stuffing» استفاده کردند که در پی آن نام‌ کاربری، پسورد و ایمیل بین ۳۰۰ تا ۳۵۰ هزار حساب اسپاتیفای افشا شده‌ است.

اسپاتیفای پس از اطلاع از این هک گسترده از کاربران خواسته بود نام کاربری و رمز عبور خود را تغییر دهند و هنوز مشخص نیست بین این دو حمله سایبری ارتباطی وجود دارد یا خیر.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص هک شدن اسپاتیفای چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر